1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Is dit echt zo'n kort spel?

2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Steel en de Durium upgrades niet echt gebruikt maar toen ik mijn Arcanium aanhad merkte ik wel dat alles veel makkelijker ging en dat ik beter beschermd was. Je helm upgraden zal je ook meteen merken omdat je dan meer minions mee kan nemen;) Als je achievements belangrijk vind kan je ook achievements krijgen door te upgraden. Als je minions te kort komt kan je in de dungeon makkelijk minions halen. De beetles zijn meestal wel makkelijk te verslaan en je verzameld bij beetles 75 minions per keer. In de dungeon zijn ook achievements te krijgen en als je zo ver komt dat je over het hele spel 10.000 minions heb verzameld krijg je de Minion Multitude achievement. Je kan geen armor, wapens voor je minions kopen. Die vinden ze altijd op het slagveld en in tonnen. Zo zul je na het verslaan van Melvin een minion zien met een kroontje op zijn hoofd. Het is wel zo dat als je je minions terugstuur en je roept later nieuwe minions op dat je dezelfde krijgt die dus al armor en wapens hebben. Als je iemand terugstuurt naar de toren zullen de zwakste minions ook eerst gaan.
    Het valt wel mee. Het heeft niet de speelduur van een echte rpg maar ik denk dat de gemiddelde gamer er 20 uur mee bezig is. Reviewers zeggen meestal 15 uur maar ik denk dat er veel gamers zijn die het gewoon rustig aandoen om niks te missen.

Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    vond het zo kut toen me minion met het kroontje dood ging. Hij was geniaal!! maar die met de koksmutsjes en steelpannetjes ook

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, soms hebben ze echt van die grappig hoeden op! :D
    Zoals van die ratten hoofden op hun hoofd :p

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe stuur je minions dan terug naar de toren? En als ze doodgaan en summoned nieuwe hebben ze geen armor meer he?

En op welke manieren kun je meer minions meenemen. Zit nu al hele tijd op 15.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Reuze bedankt voor de informatie. Het is alleen zo jammer, als je alles wilt halen, dat je zoveel moet onthouden, uitprinten of bekijken op je computer. Maar ik doe het stap voor stap, misschien dat dat helpt. ;):)

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    1) Linker trigger en dan rechter trigger indrukken.
    2) Klopt, dan zijn ze hun equipment krijt. Dus offer je minions niet te snel op.
    :cool: Helm upgraden of het spel doorspelen. Je komt vanzelf upgrades voor je maximum horde tegen.

Ik wilde nog even als tip meegeven dat als een groep minions iets zwaar voor jou draagt (bijvoorbeeld een grote zak geld) je ook deze groep kunt besturen. Gewoon selecteren (en inhouden) met linker trigger en je kunt ze besturen met de rechter analoog. Ik heb het ook een keer nodig gehad bij het verplaatsen van een Overlord upgrade in de woestijn. Op de brug liepen mijn minions vast (onzichtbare muur? ze konden ineens niet verder) en toen heb ik ze handmatig helemaal terug laten lopen naar de eerste portal van het veld.

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb de blauwe minions gevonden maar ik vind hun Lair niet. Waar kan ik die in Heaven's Peak vinden?!

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    In het moeras buiten de stad. Als je voor de sewer ingang staat, volg dan de rivier oostwaarts.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    heb je geen blauwe minions nodig daarvoor?

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, verken dat stuk maar eens met je Overlord alleen. Je zult daar ook spawnpoints vinden.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik volg het niet. Ben ff met Overlord gaan verkennen en heb zo'n stenemn muur naar beneden kunnen trappen. Maar verder zie ik alleen die dodo's en een geldzak in het water staan. Ik zie nergens de Lair.:confused:

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Toch is het daar ergens in de buurt. Ik weet niet meer de precieze layout... kan het dan aan de andere kant van de rivier zijn? Ik weet in ieder geval zeker dat het blauwe lair niet ver land inwaarts ligt... en ook niet in het kasteel. Dus dan blijft de rivier over (wat ook een logische verblijfplaats is voor je blauwe minions). Blijf rond de rivier verkennen... het moet daar echt in de buurt liggen. Ik meen mij te herinneren dat het niet heel ver van de sewer af ligt, maar misschien vergis ik mij hierin.

14. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga als je uit de gate komt rechtdoor, dan kom je bij een "T-splitsing" daar ga je rechts, de eerste links, dan kom je in een kamp en kan je kiezen tussen links en rechts, daar ga je rechts, je loopt door je loopt langs mensen die zeggen dat je gek bent en dat de zombies je opeten (etc.), daar zie je als je een stukje doorloopt een rioolpijp en de lair is daar rechts van.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is toch ten oosten van de riool he? Of vergiste ik mijzelf nou...

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zie dat er al een patch beschikbaar is voor de PC versie. Heeft iemand al een patch binnen kunnen halen voor de 360 versie? (Mijn xbox staat nl. niet altijd online verbonden.)

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Welke Bugs dan??:{

Geen eindbug gehad hier hoor :)

Zojuist The Wizard verslagen, met 50% Corruption... Had zo'n 5000 Minions gebruikt ofzo, niet echt veel... Ga nu die Arena doen, lukt al aardig goed als je Overlord alles heeft van Arcanium ;)

19. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naughty naughty, those are minion sheepie 's

opweg naar kahn :D

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe*)_O_