1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt daar heb ik ook nog wat aan gehad. ik ga nu opzoek naar alle spells enzo ook nog die 10.000 hebben. aan het eind van de game staat hoeveel minions je hebt gespawnt... is dat je totaal ik had 8800 dus dat betekend dan dat ik er nog 1200 moet voor de laatste achievment (kan iemand dat bevestigen?)
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet zeker. misschien dertig meer ofzo (weet niet of het food (waar je lifeforce voor krijgt) ook telt. maar als het goed is moet je er maar 1200 dus.

    Ben zelf bezig met full corruption. moet nog 1000 paesant uitmoorden. Weet iemand of de mensen in heavens peak ook gelden? Heb Spree nu wel gezien
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij moet je 10.000 totaal bij je hebben maar weet niet zeker.

    Ja
     
  4. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat je er 10.000 in 1x zou moeten kunnen oproepen (je limiet van 50 dan ff niet meegerekend)


    weet iemand die site nog waar op stond welk object je waar kon vinden?
    ik heb ff terug gebladerd maar ik hem niet meer vinden...
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game besteld, binnen een week heb ik hem, ben benieuwd :).
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    A.U.B
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerdere achievements kreeg je op basis van je lifeforce, dus ik denk 10000 ook :)
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Oke of ik heb een dikke bug in mijn spel of ik ben focking blind.
    Ik doe precies wat jij zegt en nog vind ik hem niet. Tot waar ik het kamp moet verlaten volg ik je. Maar dan zeg jij dat als je een stukje doorloopt je een rioolpijp tegenkomt en daar echts van ligt de liar. Ten 1e als je het kamp verlaat kun je of rechtdoor naar schaapjes OF linksaf naar die zombies. Als je die hebt gekilld kun je 3 kanten uit en bij geen van alle 3 zie ik een riolpijp of lair. Ik zie alleen blue minions gevangen achter een groene waas.:confused::confused::confused:

    PS: Bedoel je de rioolpijp van de understreetingang?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438

    Die "groene waas" is een duidelijke hint. Die zul je dus moeten laten verwijderen door je green minions. Als je die nog niet hebt: de green minion lair vind je in het elvenbos.
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Aan z'n archievements te zien heeft hij de green minion lair nog niet. :thumbs:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dan is het inderdaad handig dat je het daar aan kunt zien. Misschien kun je hem helpen?! ;):9

    Ik heb echt een serieus zwaar minion te kort. 18 blauwe, en 18 rode heb ik nog. Kan iemand mij een kort lijstje geven met vijanden die in de kerker makkelijk te verslaan zijn? Ze moeten wel lifeforce afgeven, kleur maakt me niks uit. Zombies heb ik al gehad, die geven geen Lifeforce. Begin maar met bruine tegenstanders voor bruine minions, en dan wat ik het beste van makkelijk naar moeilijk kan afhandelen? ;):eek:
     
  12. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    die bruine kan je makkelijk (heel makkelijk!!!)
    op het begin halen waar de schapen zijn dan haal je er toch wel 20 ofzow op het begin en nog s 20 of iets meer dichterbij dat dorp van je vrienden ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ja, maar het gaat me nu ook even om die andere minions. Kan ik die ergens in de kerker ook makkelijk halen tegen makkelijke vijanden waar ik niet mijn max. 35 minions voor nodig zou hebben? Heb je een idee welke ik het beste zou kunnen proberen te verslaan om de rode, bruine, blauwe en groene minions te krijgen? En dan met name de groene en bruine op moment, waar ik dus niks van heb? Van de rode en blauwe heb ik beide nog 18 zoals gezegd. Ik zou graag een klein lijstje gepost willen zien worden waarin makkelijk te verslane vijanden voor in de kerkerarena staan?

    Alvast bedankt als jij of iemand anders dat wil plaatsen. ;):)
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    De beetles zijn erg makkelijk te doen en ze zijn er in alle soorten zodat je blauwe, groene, rode en bruine minions kan halen. Ik weet niet of je een goed armor heb maar met arcanium kan je ze heel makkelijk in je eentje verslaan. Je krijg 75 minions per keer als je alle beetles verslaat. Battler beetles=Bruine minions, Puff beetles=Groene minions, Magma beetles=Rode minions en Dazzler beetles=Blauwe minions. Je zegt dat je nog blauwe heb dus als je goed oplet kan je je rode nog healen voordat het te laat is.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maandag staat mijn recensie online op gamequarter... Net ff gemaakt al:)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En, is het een beetje positief?

    @Yellow 13: ik begrijp nog steeds niet waarom jij zo'n minion tekort hebt. Ik heb eigenlijk maar weinig minions verloren in de gevechten en gebeurde dat wel (een enkele keer), dan volgde meestal een quit&reload. Mijn vaste minion "gang" zijn heel lang dezelfde ventjes gebleven. Alleen bij Khan en bij die Wizard op het einde heb ik er flink wat verloren. (Daarom ook als tip: pak Khan de laatste keer, dat is de derde keer, helemaal in je eentje aan.) De rest van de minions heb ik wel bij de vleet opgeofferd aan de smelter voor betere spulletjes...

    Nog steeds die 10.000 achievement niet gehaald. Duurt lang zeg...

    EDIT: Toegegeven, ik maak wel gebruik van de Dungeon, maar dat zie ik niet als cheaten. Het verzamelen van energie blijft toch altijd een tijdrovende klus en je kunt er nog een leuke achievement mee halen ook als je al die Dungeon tegenstanders verslaat.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind die Jester minion in de toren ook echt geweldig, dat ventje volgt je gewoon steeds en de hele tijd allerlei nieuwe namen voor de Overlord uit te kramen, die stemmetjes van de minions zijn echt super.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dungeon is zeker niet cheaten hoor :)
    Recensie is positief ja, ik heb me ook goed vermaakt met het spel... Precieze cijfer weet ik niet, dat wordt pas berekend als ik hem online zet... Kijk in de loop van maandag maar ff op GameQuarter...

    Kijk er zowiezo eens;) Veel nieuws altijd... Leuk forum in opbouw... Kijk er eens rond...GameQuarter:b:
     
  19. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    zit vast in overlord bij de laatste eindbaas, hoe kan je door het schild komen ? of op ander dergelijke manieren ?
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De lair van de blauwe minions is dus achter zo'n groene waas?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina