1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar aan het klooien gegaan in deze game :+ In dat dorpje Spree iedereen uitgemoord uit verveling. Ik moet nu de Red Minions gaan zoeken. Het kan echter aan mij liggen, maar ik heb geen flauw idee waar ik naartoe moet. Vind het allemaal nogal onduidelijk :mad:

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoe kom ik in godsnaam aan rode minions,al m,n rode minions zijn op en kan nu dus niet verder omdat vuur m,n pad blokkeert?

Iemand?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, even naar Spree Castle gaan en wat van die vuurbeetles afmaken met andere minions waar je meer van hebt. Je kunt ook even een vuurgiant verslaan in de Arena als je al zover bent, die is ook niet zo moeilijk. ;):)

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Thx:thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Neem anders de Arena, in je toren, dat is wat dichter bij huis! ;):9

Edit: Verder graag gedaan hoor!

6. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

rode minions zitten in Melvins Kitchen

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga vanavond of morgen met overlord beginnen (LOL heb em al sinds de release dag mja :9) eerst ff the darkness uitspelen!

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik ben blij dat ik Goldo verslagen heb, dan hoef ik me tenminste niet meer te bemoeien met die kutdwergen. Ik denk echter wel dat ik nog aardig wat zware tegenstanders tegen ga komen. ;):eek:

9. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg kahn maar niet verslagen iemand tips?

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Maak een armor van het beste soort (weet ff niet meer hoe die heet), die je weet beter maakt en gewoon met groene minions op zijn rug springen. Je moet dus naar verhogingen.

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Veel minions meenemen!

Heb hem het eerste gedeelte met tien groene weggejaagd (gelijk voor je neus neerzetten na het filmpje.

Tweede stuk --> neem wat browns mee en zet die snel bij het wheel terwijl je een paar het wiel laat draaien (ben je van de gozers af) en daarna gewoon minions op khan afsturen (browns) je groene achter hem plaatsen en reds hem laten aanvallen van de hoogte (bij het wiel). Je raakt er veel kwijt maar ach. ze sterven met liefde.

Derde deel --> plaats greens hoog zodat ze de eye's aanvallen daarna massa aanval op khan me reds en browns. zelf heb ik ook veel geslagen omdat ik 1000 greens had in me armor (regeneration gaat snel.)

succes ik vond hem irritant maar gewoon dorozetten en veel minions meenemen

12. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een combinatie met red en greens is inderdaad denk ik wel het beste. zo heb ik het ook gedaan.

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik had geluk met Kahn, op een gegeven moment bleef hij op 1 plek staan en bewoog niet meer. Alle minions erop af gestuurd en bij het 3e stuk had hij nog 1 klap nodig :+

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Op welke manieren kun je aan meer minions komen. Mijn max is nog steeds maar 15 stuks:confused:

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Helm upgraiden of minion objects vinden (komt wel over de tijd.)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb nu dus Goldo verslagen. Iemand een idee wat ik hierna kan verwachten? Bijvoorbeeld in die woestijn?

17. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet zo heel erg veel in de woestijn... ik was er zo door heen...

daarna word het pas moeilijk

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Net ff online gegaan, vind het wel tof. 1 Pillage match gespeeld en gewonnen, 1 slaughter match gespeeld en hard verloren en 2 survival matches gespeeld. Hield het maximaal 12 minuten vol. Wordt al erg moeilijk om die achievement voor 15 minuten te halen. Hoe wil je in godsnaam 30 minuten survival mode spelen:eek:

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik kom juist niet verder dan de 23 min :mad: Die gasten gaan steeds dood :'-( Ik ben maar 1x dood gegaan van de 10x. Ik heb 2 van de 3 slaughter matches gewonnen eigelijk 3 van de 4 maar die klote duitser gaat weg. >_>
    En 2 van de 2 pillage games gewonnen :)
    Is easy eigelijk. Gewoon als eerst die minions op hem afsturen en hij is vaak eerder dood. :) vooral als je groene hebt.

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hoelang is de speelduur ongeveer van de singleplayer van dit spel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina