1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    iemand tips voor Kahn?

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    lees een paar pagina;s terug daar heb ik het antwoord al gegeven

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik snap het forgen niet helemaal. Ik heb nu durium en steel smelter. Maar hoe kan ik nu de ultimate steel en durium achievement krijgen?

Ik heb net een helm voor mezelf geforged van durium met 10 bruine en 10 groene minions erin verwerkt, maar ik zie nergens aan dat er iets sterker is gemaakt. En wat houdt het upgraden in?

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Er staat rechtsonder in ergens een getal! Die moet je vol maken dus voor de beste helm moet je 2000 minions opofferen!

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dus als ik 2.000 minions in mijn helm zou pompen kreeg ik die achievement? Of moet ik dan ook in armor enzo het max aantal minions pompen?

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het maakt niks uit of je de minions in je equipment stopt of niet. Je moet er uiteindelijk 10.000 verzamelen. Als dit is gebeurd krijg je de beste achievement, ook al heb je er daarvoor 5.000 in je equipment gestopt.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Je kan bijvoorbeeld, waar de Minion Hives liggen, in je toren gaan kijken voor het aantal minions van elke soort die je al eens hebt opgeroepen. Je moet dan even naar het Tower Heart persoonlijk toelopen en dat ding activeren. Je ziet dan gelijk het corruptielevel dat je hebt, maar ook het aantal minions per soort dat je al eens opgeroepen hebt.

8. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zit in die blue minion lair, en die wezentjes (10) hebben zoon hive opgetilt, en zijn aan het einde van de grot. ik heb zoon geldzak al door de poort gedaan, aan het einde, de laatste poort dus, ik heb 10 blauwe minions dat ding laten optillen zodat ze over water kunnen lopen naar de poort, maar ze blijven maar op een hoek stil staan, ze zien zowat de poort al, maar weigeren ernaar toe te lopen, ik kan egt geen andere weg meer vinden, weet zeker dat het de laatste poort is, en niet dat er nog een andere weg is,

wat kan er nu nog mis zijn ?
    waarom lope die dinge maar niet verder ?
    kan ik gewoon door de poort naar de tower ?

hopelijk antwoord nog ff iemand,

EDIT: ook als ik de RS gebruik waarmee je ze anders kan laten lopen blijven ze stil staan,

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  9. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat er nog van die planten in de weg staan. Dus zorg ff dat je alles weghakt en anders moet je ze naar je toe roepen en dan weer op dat ding af en dat een paar keer proberen totdat ze dat ding wel bewegen.

10. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt alle obstakels verwijderd, er zijn geen tegenstanders meer in de buurt, en heb het al meerdere kere, met alle soorte minions geprobeerd, maar ze wille maar niet gaan xD

komen ze niet in staking ofzo ?

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zeker weten dat je zelf of een andere minion niet in de weg staat? Of loop anders zelf eventjes met die minions die het aan eht optillen zijn naar achter maybe dat ze ergens vast in zitten.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Er zitten ook bugs in het spel, daar ben ik zelf ook al achter gekomen. Ik raad je aan inderdaad te kijken naar die planten die in de weg staan. Vergeet ook niet te kijken of er nog vijanden in de buurt staan, zoals van die blauwe kevers en dergelijke. Kijk ook goed rond voor een andere oplossing, bijvoorbeeld het terughalen van je minions van die hive zoals eerder gezegd. Wil dit allemaal niet, dan denk ik dat je te maken hebt met een bug die kan optreden tijdens dit soort momenten. Mijn minions hebben ook wel eens vastgezeten bij zo'n hive, toen ik even gaan kijken voor bloemen en vijanden en konden ze daarna weer verder. ;)*)

13. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb vanmiddag de game gekocht terwijl me xbox360 de 3 lampjes geeft:9 naja dan heb ik em alvast

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Pas maar op! Voor je het weet je het vierde lampje aan staan, en dan ben je de lul. Een kennis van mij is ook van 3 lampjes, naar 4 gegaan. Die had dus de volledige ring of death. ;):)

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De volledige Ring of Death wilt toch zeggen dat je je AV-Kabel niet goed hebt aangesloten?

Zo erg is dat nou ook weer niet :+

16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    echt waar?

17. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    yeeh xD heb gewoon een heel stuk opnieuw gedaan, en ditmaal wilde ze wel doorlope *), had ze gewoon wat vaker onderuit getrapt, dat zal ze lere om respect te hebben voor hun OVERLORD, 8)

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Weet het niet zeker, ik weet wel dat alle 4 de lampjes erbij betrokken waren.O-)
    Ik zal het es ff opzoeken :)

//edit:

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    On-topic: Vandaag eindelijk die vrouw te pakken gehad. Tot twee keer aan toe een paar duizend goud uit de woestijn gehaald. In en rondom dat dorp in de woestijn ligt echt ziekelijk veel goud. Het is ongeveer net zo veel als in die goudmijn van de dwergen, zonder geldzakken mee te rekenen. Daarna heb ik ook meteen alle laatste tower upgrades kunnen kopen, en Velvet even een flinke beurt gegeven. Zij bevalt mij een stuk beter dan de vorige, haar zus, want ik hou wel van een meid met een beetje bitchy karakter. Zo, dat is dan weer 60 GC erbij. Ik zit nu op 310, en ik moet Kahn en The Wizard nog. Ik heb 73% corruptie.

Kan ik de 100% nu nog wel halen?

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Als je de elven in de goudmijn aan de slakken hebt gevoerd wel :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina