1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zit nu op 55% corruption, heb tot nu toe alles goed gedaan voor full corruption.

Zit alleen beetje vast in mother tempel of hoe het heet in evernight forest. Ik moet die laatste wortel nog slopen maar ik krijg die 4e sleutel steeds niet gepakt.

Maarja ga wel verder na vakantie, heb nu wel al paar MP achievements erbij:b:

EDIT: Voor 100% corruption moet je ook 10 elven killen. Ik heb dus in Evernight zowat alle elven gekilled die ik ben tegengekomen maar ik heb nog steeds niks gehoord van dat ik 10 elven heb gekilled. Maar het is toch de bedoeling dat je 10 elven in Evernight killed of komen er in de Golden Hills ook nog elven?

Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, in de Golden Hills ook. En vergeet die Elvenvrouwen niet als je de schat na het doden van Goldo mee neem. Neemt die schat, en red die Elvenvrouwen dus niet. Je krijgt voor die schat iets van 2 of 3000 goud.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Sorry voor de dubbelpost mods!!!

Die Elven heb ik helaas laten gaan. Hoeveel corruptie is dat waard? Ik heb ook het voedsel aan het begin gegeven aan de mensen van Spree? Damn, nu kan ik dus zeker geen full corruptie en zero corruptie meer halen voor die achievements? ;):mad:

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nee denk het niet, als je een van die achievements wilt moet je 100% of 0% zijn. :)

5. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu op 0% corruption uitgespeeld en ben nu bezig met full corruption. best lachen! er zitten wat extra opdrachten zoals die servants. weet iemand of er van die nog meer zijn?

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Stel, ik haal een me game met 0% corruption 4000 lifeforce. En in me game met 100% haal ik 6000 lifeforce. Krijg ik dan ook die achievement??

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Maakt niet uit met hoeveel life force je het spel uit speelt je krijgt de 0% of 100% archievement als je de laatste eindbaas hebt verslagen. ;)

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Jammer maar 100 corruption is allene mogelijk als je al het slechte doet (anders ben je maar 95 procent corrupt bijv. logisch toch?) en nee 10.000 in een game

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    10 in een game? Hmmm dat wordt dus ff doorsparen, bedankt.

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Wat voor opdrachten dan?

11. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    als je gewoon een beetje sterke armor heb,
    moet je gewoon naar de dungeon gaan,
    en tegen de Dazzler Beetles vechten,

je zet die blauwe bij poort, rooie daarvoor, en bruine en groene daar weer voor,

je leid ALLE beetles tegelijk naar je mannetjes toe, en je gaat tussen de groene en de bruine minions in staan, en slaat een paar beetles dood,

zodra er 1 ontploft ofzo, explodere ze gelijk allemaal,
    en die blauwe minions brengen je voorste bruine en groenen weer tot leven,

dus dan heb je heel snel 75 liveforce, je staat dichtbij de gate, dus je gaat ff naar boven en begint opnieuw,

( dit werkt alleen bij de Dazzler beetles, die blauwe dus, en je krijgt er alleen snel blauw liveforce mee, )

( ik wist dat je met beetles snel liveforce kreeg, maar toen ik dit net ontdekte bij de dazzler beetles ging het oppeens wel heel snel, handig om je helm snel te vullen bijvoorbeeld, )

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het gaat nog veel gemakkelijker als je zoveel mogelijk rode minions meeneemt. Zet ze op guard modus een klein stukje terug en lok steeds een aantal blauwe beetles jouw richting op. Als het goed is gaan dan de rooie minions deze beetles ook aanvallen en heb je binnen no-time het hele veld gecleaned.

13. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    deed ik eerst ook ja,
    maar tis veel leuker om al die beetles tegelijk te lokken,
    en dat dan al die beetles en minions exploderen,

ik heb dan gelukkig nog blauwe minions zodat mijne lkkr weer levend worden, :D

14. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ik pakte altijd rode minions zet ik ergens neer loop ik een heel rondje vallen ze mij aan ga ik naast die rode staan, hun gooien en ik slaan gaat ook super snel. :) Wel als je het beste wapen en armor hebt anders ben je dood :thumbs:

15. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus alleen nog maar dat 2e armor, durucium ofzo .. xD

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ben nu bezig met mijn 100% corruption play trough en tower completion, en ik heb net Goldo verslagen en Goldo's Hoard meegenomen. Maar volgens mij hebben mijn minions het goud niet naar een teleport platform gebracht en kreeg het zelfde einde als vorige keer dat ik weg rende uit Goldo's gebouw en dat die instort.

Mijn vraag is nu dus heb ik nog wel het goud gekregen voor mijn tower completion archievement aangezien ze het goud niet hebben kunnen teleporteren althans niet dat ik heb gezien?

17. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, want zo iets kreeg ik ook:)

18. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou die 10 servants halen dat zat niet in het deel als je 0% corruptie speelde...
    zijn er verder nog verschillen?

/edit: de hardcore speler verslaat beetles in zn eentje :p
    ik nam altijd wel 1 minion mee omdat je anders de hele tijd te horen kreeg: don't go in there alone master, you'll need your minions!

19. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Nee volgens mij niet :)

En ik doe meestal ook alleen, zei net wel dan dat ik red minions pak majah eigelijk niet :p

20. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Welke beetles zijn beetje makkelijk in je eentje dan? Die blauwe dazzler beetles zeker? :)
    Voor mensen die het uitgespeeld hebben op 0%:
    Wel stom dat die tower heart beschadigd raakt, hierdoor kan je niet meer zien hoeveel lifeforce je verzamelt hebt. Heb nu echt geen idee wanneer ik die 10.000 lifeforce achievement heb... Naja, wachten op een pop-up!
    Verder wel vaag dat velvet en die minion master ook daar beneden staan :confused:

Laatst bewerkt: 14 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina