1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    door de levels heen staan een aantal pilaren die je minion capaciteit upgraden, kijk anders ff in een walktrough via google ofzo waar je die kan vinden. Met alle pilaren kun je in totaal 35 minions krijgen, en als je de arcanium helm helemaal upgrade, is je minion capaciteit 50.

2. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je borden in Spree neerzetten? met obey erop ofzo? (had ik ergens gelezen weet nie of het uberhaupt kan :p)

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was dat gewoon iemand die een grapje maakte want heb het spel 1 keer helemaal uitgespeeld en ik moet nog maar 1 single player achievement en ik heb nog niks hiervan gezien.

4. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel in "the moust hollows" en heb het een standbeeld verplaatst met 10 blue minions. Echter heb ik er maar 8 overgehouden met het gevecht met de vogels en kan ik niet verder.
    Enig idee iemand waar ik terug meer blauwe kan verkrijgen. Heb me al rot gezocht maar zonder succes... .

5. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moest een beetje verder lopen om meer blauwe te verkrijgen! Hehe

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die vier verschillende groepen Minions nog een beetje strategisch wil gebruiken word je wel een beetje kriegel hor... De camera helpt ook niet mee als je je groepjes moet plaatsen...

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu de red minions...maar vooral in de spree dungeon ben ik ze allemaal kwijtgeraakt, allemaal dood. Ik kan ook geen enkele rode minion meer uit zo'n put halen...er blijft overal 0 staan...hoe krijg ik ze weer?
    nu kan ik namelijk niet dat gekke oog monster verslaan

8. Meandor

Meandor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door rode bugs te doden

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat Meandor zegt, ik zal alleen iets meer uitleg geven. Elk van de vier Minions heeft z'n eigen lifeforce type.

Dus de bruine Minions hebben lifeforce nodig van gewoon schapen of ding die in normale gebieden leven.
    De rode hebben rode lifeforce nodig, die bijvoorbeeld uit bepaalde kevertjes komen rollen.
    De blauwe Minions hebben blauwe lifeforce nodig die je bijvoorbeeld uit kikkertjes haalt als je ze ziet.
    Etc.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah dus als ik genoeg bugs sloop krijg ik vanzelf weer van die red minions in de put?

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup!

12. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel geen doozetter zijn, maar na veel enthousiasme in het begin, ben ik toch maar afgehaakt.

Wordt op een gegeven moment een tikkie saai en ik mistte de map toch wel heel erg.

En ik heb de schurft aan backtracken, dat zuigt gewoon.

Erg mooi, leuke humor........maar toch maar weg.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    blue minions vraag

Hoe krijg ik dat groene gif achtige spul weg bij de ingang van de blue minion hive?magic heeft geen enkele zin en mijn minions zelf gaan er ook dood aan

14. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon groene minions erop af sturen en het groene gif zal verdwijnen ;)

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus eerst opzoek gaan naar de Groene Minions!

De map mis ik ook wel heel erg, soms ben ik compleet de weg kwijt, das toch wel jammer..

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Een echte overlord heeft geen map nodig. :cool:

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan heb je het orientatievermogen van een blinde vink. :+

....

Oke, dat was flauw. Maar eff serieus. LET NOU EENS GOED OP WAAR JE LOOPT. Ik meen het, dit krijg je dus van dat de hele tijd staren naar je automap in andere games. Je wordt lui en je neemt totaal niet meer de omgeving in je op. Ik vind het echt een verademing dat er geen automap is en eerlijk gezegd heeft deze game hem ook niet nodig. De meeste maps zijn ontzettend eenvoudig. Ik verbaas mij dus ook nog steeds als weer iemand hier schrijft te zijn "verdwaalt" in de game.

Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nee in dat Evernight Forrest vind ik het wel kut hor, alles lijkt op elkaar en dan maak je al die lichtgevende wortels kapot, waardoor het level verandert. Toen stond ik wel even van eh? Waar de hell ben ik nu weer?!
    Toen bleek dat er een nieuwe doorgang mogelijk was omdat die wortel weg was :9
    Mag ik dan gedesorienteerd zijn :9

19. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net met de game begonnen. Heb de eerste hero verslagen en de red hive gevonden. Iemand tips voor een beginner? :)

20. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn niet echt tips. in principe wijst alles vanzelf maar er zijn hier en daar wat onduidelijkheden. Verder is de tip alles zelf uit te zoeken want dit is nou net een game die goed is omdat je moet puzzelen en als je nou zoals sommige mensen hier de kleinste meest onnozele dingen gaat vragen (no offence verder) daar wordt het spel echt niet leuker op en dan hou je eigenlijk alleen maar de humor van de minions over en dat begint na een 1.5 a 2 uur ook te vervelen.
    Je hebt nu de red hive dus nu kan je al iets strategischer gaan spelen. Je moet er gewoon rekening houden met de kwaliteiten van je soorten minions en als je een beetje logisch nadenkt dan speelt het vanzelf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina