ja je had gelijk, toen ik gisteren, of eigenlijk vanochternd, deze game had uitgespeeld vond ik hem heel kort, want ik begon vrijdag pas met spelen.
alleen toen zag ik dat ik al 28 uur op de teller had....... dus in 50 uur 28 uur gespeeld..... wtf dit spel werkt echt verslavend
btw, hebben er meer mensen last van, dat als je in je private quarters zit, en gnarl zegt, miss velvet requests the pleasure of your company in your private quarters sire,
en ook al zoek ik dan overal, ik zie haar nergens, en gnarl blijft maar door llullen datr ze geen lady is om telaten wachten, terwijl ik in elke kamer heb gekeken , beetje irritant, soms hoor ik haar wel zeggen, kill jewel, i don't like her, and bring me her shiny things, maar dan zie ik niemand staan.......
en je kan jewel btw ook niet doden want die is verdewenen... echte vage shit, hadden ze wel beter uit moeten werken,
ook jammer dat je niet echt evil kan zijn, tenmisnte ze zeggen wel dat het om evil gaat en zo, maar dat is niet zo, want je speler is een slechterik, maar het grootste deel van de gameplay moet je gewoon puzzels oplossen, en als je dan voor echt evil kiest, is het ergste wat je kan doen vermoorden.... je kan ze niet uitbuiten, niet nix... niet ontvoeren en vervolgens martelen..... of je doet nix, en dat levert nix op, of je vermoord ze voor life force... that's it...
hadden ze wel beter mogen uitwerken
Laatst bewerkt: 31 jul 2007