1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game nu 2 dagen, en heb er geen spijt van,

    heb al vaker wat moeten nadenken, ( ben ik niet gewend van games)
    alleen nu weet ik het toch echt niet meer,

    ik ben in heaven's peak, ik ben nu bij dat stuk waar je die burgers een soort van plein op ziet lopen, met een paar paladins, die gehealed worden door een paar priesters,

    het probleem is dat als ik die paladins dood, ze gerevived worden, en als ik de priesters dood, ik niet op tijd ben om er voor te zorgen dat die alsnog niet worden gerived door de overgebleven priesters, hoe kan ik ervoor zorgen dat die priesters en paladins gewoon dood gaan?

    hopelijk ben ik een beetje duidelijk
     
  2. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je je minions op verschillende priesters tegelijk moet afsturen...
    kan iemand dit bevestigen?
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een beetje lastig, want je kan ze niet rechtstreeks erop afsturen, want dan blijven ze vechten met die paladins..........

    EDIT: lama, ik heb hem al, ik dacht scheit, ik stuur ze gewoon erop af, en dat werkte ongeveer. naja, in iedergeval bedankt:p

    ik ben met de dwergen bezig, ik verstopte een paar minion in dat gouden beeld, ik liep weg, ik zag die cut scene van een oog die dat beeld wegnam,

    en die gnarl zegt dat we moeten wachten totdat die minion uit het beeld kunnen komen en met hem contact opnemen, alleen er gebeurt niet veel, onderstusesen nog een capture 10 servants quest gedaan in mellow hills, alleen er gebeurt nix, ben al meerdere malen naar me toren geweest maar die gnarl zegt ook nix, alleen dat ik nieuwe armor nodig heb,............

    ewet iemand wat ik moet doen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet Goldo nog gaan verslaan in de Golden Hills ;)

    Heeft er iemand toevallig nog behoefte om wat van de multiplayer achievements te halen? Gewoon aan alles een keer deelnemen en alles een keertje winnen moet ik halen. Ook de survival nog. Voeg me maar toe: Toxito
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je had gelijk, toen ik gisteren, of eigenlijk vanochternd, deze game had uitgespeeld vond ik hem heel kort, want ik begon vrijdag pas met spelen.

    alleen toen zag ik dat ik al 28 uur op de teller had....... dus in 50 uur 28 uur gespeeld..... wtf dit spel werkt echt verslavend 8)

    btw, hebben er meer mensen last van, dat als je in je private quarters zit, en gnarl zegt, miss velvet requests the pleasure of your company in your private quarters sire,

    en ook al zoek ik dan overal, ik zie haar nergens, en gnarl blijft maar door llullen datr ze geen lady is om telaten wachten, terwijl ik in elke kamer heb gekeken , beetje irritant, soms hoor ik haar wel zeggen, kill jewel, i don't like her, and bring me her shiny things, maar dan zie ik niemand staan.......
    en je kan jewel btw ook niet doden want die is verdewenen... echte vage shit, hadden ze wel beter uit moeten werken,


    ook jammer dat je niet echt evil kan zijn, tenmisnte ze zeggen wel dat het om evil gaat en zo, maar dat is niet zo, want je speler is een slechterik, maar het grootste deel van de gameplay moet je gewoon puzzels oplossen, en als je dan voor echt evil kiest, is het ergste wat je kan doen vermoorden.... je kan ze niet uitbuiten, niet nix... niet ontvoeren en vervolgens martelen..... of je doet nix, en dat levert nix op, of je vermoord ze voor life force... that's it...

    hadden ze wel beter mogen uitwerken
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup nadat je haar de eerste keer heb bevredigd blijft Gnarl erover lullen maar dan is het niet meer mogelijk. Dit is gewoon een bug. Vind het niet echt erg dat het spel niet helemaal evil is maar de marketing klopt natuurlijk niet vergeleken met het spel. Je kan zelfs een goede overlord zijn. Inmiddels is het ook bekend geworden dat er aan een PS3-versie van het spel word gewerkt. Leuk voor mensen die hem voor de PS3 willen kopen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    miiscchien trouwens een domme vraag, maruh..... hoe kan je het spel opslaan? want dit is echt kut, ik was met die dungeon achievemnt bezig, dus al die monsters verslaan, op 3 kwart was ik het zat en toen keek ik in m'n menu dat ik niet kon opslaan, dus ik naar options/changeautosaveslot/ik een nieuwe aangemaakt, want als ik dat doe staat er, zo'n balkje van dat ie saved, dus ik exit, kijkuh of het goed is gedaan, staat er gewoon nog dezelfde tijd, als de oude save, en blijkt ook opeens dat de dungeon geresset is,

    duz.......... hoe kan je opslaan?
     
  8. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga als ik stop altijd naar mijn toren en doe dan via het pauzemenu quit game en dan vraagt hij vanzelf of je wilt opslaan. Ik weet niet of dit ook werkt als je in een ander gebied ben of bezig ben met een quest maar dan slaat hij al regelmatig op met autosaves.
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet het niet meer met deze game. Ik heb hem sinds dag 1 in huis, maar ik ben hem een beetje vergeten te spelen. Ik heb zoveel betere games dat Overlord een stap terug voelt inmiddels. Zoals een vriend van mij zei toen we Overlord gingen spelen na The Darkness "Jezus dat ziet er echt niet uit" O-). Ik moet even de motivatie vinden om deze game nog af te maken, al ben ik bang dat deze in de hoek met ongespeelde games terecht gaat komen.
     
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak me erg met deze game. Gisteren 30 minuten Survival gehaald, wat een chaos in de laatste minuut! Mijn maat en ik bleven de hele tijd met ieder 25 browns bij de browns spawnpit stand houden. Rockgiant nr. 3 kwam na 29 minuten langs, alle minions dood, maar nipt gehaald en daarna eervol ten onder gegaan met 30m15sec!

    Als we het net niet hadden gehaald, was deze post een stuk negatiever over Overlord gok ik :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je moet die twee games ook niet met elkaar vergelijken. The Darkness is een FPS, een totaal ander genre. Op het grafische vlak is Overlord best aardig, maar inderdaad geen hoogvlieger. Maar dat had je ook al in de reviews kunnen lezen. The Darkness ziet er zeker ontzettend goed uit, maar heeft ook zijn eigen nadelen zoals een erg korte speelduur. Met Overlord heb je veel meer bang-for-buck.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  12. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,
    Ik zit nu in evernight,
    heb die paladin enzo al verslagen,
    en ga nu naar oberon, maar moet nog 1 zoon,... lichtgevende slliert ? xD
    ik las dat je naar een mother tempel ofzo moet, via de skull denn,
    maar in de skull den zijn maar 2 dingen waar je doorheen kan, en bij beide kom je terug in evernight, zit overal te zoeken, maar kan gewoon niet de weg naar de bron van de laatste ''sliert'' vinden, kan iemand me helpen of me zeggen waar in deze thread het antwoord staat,
    ik moet nu namelijk weg,
    en hoop vanmiddag of vanavond een antwoord te hebben,

    mvg,

    Aron
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Justanothergamer

    Je moet de skull denn ingaan. Daar heb je een sliert die uitkomt in de grot zelf, en als je die kapot maakt komen er in de grot zelf nog meer ingangen vrij. Als je een van die ingangen pakt kom je inderdaad weer terug in Evernight. Nu zit hier voor je een hendel waarmee je de brug open kunt maken, dit is gewoon om een short-cut te creeeren. Als je echter achter je kijkt dan zie je dat er ook nog een pad omhoog loopt. Hier moet je opgaan om de bron van de sliert te bereiken ;)
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig waar een giant rock golem is ofzo, want ik kom 1 tekort in m'n dungeon lijstje, en ik heb rond gekeken op het internet, en daar zag ik een giant rock golem staan, die staat dus niet in mijn lijstje, weet iemand toevallig waar ie is?,
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup in golden hills. Als je daar spawnt en links van je kijkt dan staat hij daar. En hij is big!

    (dit geldt in ieder geval voor de eerste keer)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik vond hem juist behoorlijk makkelijk. En dat stuk vlak voordat je het beeld pakt is ook niet echt moeilijk, want je slaat gewoon die kooien stuk en dan maar rap aan de kant. Binnen die 4 kooien zitten van die beesten, die doden het grootste gedeeltje van die rock gast bij dat Boedha achtige beeld waar je minions later inmoeten.
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is juist dat ik waarschijnlijk, die rock giant al heb vermoord, maar hij staat niet in m'n dungeon list, dus ik beetje gebrowsed, en ik las dus ergens, dat als je die gast laat killen door slakken, dat ie niet meetelt, ......... kan me er nix van herinneren, maar dat zal het wel geweest zijn

    dus, weet iemand hoe ik die gast alsnog kan verslaan? want als ik nu nog overnieuw ga beginnen, ( wat ik zo en zo wel een x ga doen)

    dan moet ik al die andere dungeon creatures ook opnieuw halen, en daar heb ik dus echt geen zin in,

    dus weeet iemand hoe ik nog zo'n giant rock golem ding geval kan vinden?, zonder dat ik alles opnieuw moet doen?

    @yellow: ja dat goudenkooien stuk was makkelijk, alleen ik wist niet dat ik eerst goldo moest verslaan:p voordat die quest verder ging
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  19. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer leuk game, heb er zeker geen spijt van deze gekocht te hebben.

    Aanrader voor iedereen, jong en oud.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind de game maar matig, toen ik deze game uit had was ik er ook echt klaar mee.

    Maar kom jij niet meer op het DTA forum buddha?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina