1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt verhogingen, bij het gevacht van kahn, op elke zo'n rand van een verhoging, plaatsje je wat van die groene minions, met zo'n vlaggetje, lok kahn langs zo'n verhoging, en ze springen vanzelf erop, in dat hele level, zowel met die ogen als met kahn, heb je gewoon veel groene minions nodig

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kahn, maar het zijn vooral die teleporteerbeesten die ik niet dood krijg ik dat dorp. De besturing is er vrij fuck voor. Kahn is waarschijnlijk niet zo'n probleem, maar die teleporteer beesten heb ik altijd al lastig gevonden. ;):)

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een probleempje met Overlord. Ik wil de mothergoddes statue stelen ( want ik wil 100% evil ) maar die focking elven staan in de weg.

Ik moet of de statue aan die elven geven en op hun teleport zetten of ik moet hem op mijn eigen teleport zetten naar de tower. Nou ik wil dus het laatste, maar het probleem is dat de minions niet naar de tower teleport gaan. Ze blijven of staan of ze lopen naar de elven teleport. Iemand zei dat ik die 2 elven moet doden, maar al stuur ik er 30 minions op af, er gebeurd niks.

Hoe steel ik dat ding?|:-

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    JE moet blue minons erop af sturen....

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Danke man, zulke dingen vergeet je als je spel 3 maanden niet heb gespeeld:)

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Sommige mensen krijgen die achievement Minion Multitude al als ze rond de 6000 a 8000 lifeforce verzameld hebben, ik zit al over 10000 en heb nog steeds geen achievement:confused:

Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Is nog niet precies bekend. Zoals je zegt ergens in November. De beelden zien er in ieder geval erg goed uit. Ik hoop ook dat ze er wat extra achievements instoppen.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze het maar doordreken met humor is it goed, en niet meer dan 1000 ms points, heb geen zin om nieuwe punten tehalen

10. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens gaan kijken of ik hem ergens voor een mooi prijsje aan kan komen, mischien bij die bartsmit actie.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet eruit alsof het heel veel nieuwe content is!
    Dat is wel stoer ansich :)

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Het is nu december :'-( en ze zeiden dat de patch in november zou komen :mad:
    Hopelijk komt die binnen kort, want ik heb wel zit in nieuwe singleplayer levels en co-op met mijn vrienden. :D

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er kwam toch een hele nieuwe expansion iets :D?

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje vertraging opgelopen neem ik aan, eigenlijk gewoon het zelfde landschap alleen dan ander thema, hel lansdchap, en nieuwe quests lijkt me

doet me een beetje denken aan worms, je kon het zelfde landschap kiezen, maar een ander thema, maar goed, had liever nieuw landschap, maar als zem aar nieuwe quests erin doen en het grappig is, ( pissende en bier drinkende minions heb je om een gegeven moment ook wel gezien) hoewel ik nu toch wel met een dikke smile zit nu ik eraan denk

15. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff vraagje over die Dungeon Achievement..

Ik heb elke enemy verslagen.. maar ik krijg die achievement niet.. nu en ik gaan rond kijken in een walktrough en daar staat dat ik Ghost elf nog moet killen... maar die staat niet tussen mijn dungeon.. en als ik naar dat elven gebied ga kan ik ze ook niet killen want het zijn.. Duh.. Ghost elfs >_<.. iemand enig idee hoe ik ze in me dungeon kan krijgen??

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    water minions op die ghost elfs afsturen,

17. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok gelukt :) eigelijk best logisch.. maar had de game alweer 3maanden niet meer aan geraakt.. gister weer opnieuw begonnen en het blijft vol humor :)..

18. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja overlord blijft grappig:)
    Hopelijk komt die DLC snel:'-(
    Ik wil die expention pack echt spelen :thumbs:

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komop expansion... moet.. expansion...spelen... moet spelen....
    dacht toch echt dat ie in november zou komen, hopelik hoeven we er niet meer lang opwachten, en hopelijk is ie niet meer dan 600 ms points, ( wat ie waarschijnlijk toch wel is) want anders moet ik wat verse punten halen

20. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb nu al 2 PM gestuurd naar de admins van Codemasters forum. Op eentje heb ik comment gehad, die zei dat hij niet meer werkte voor codemasters en bij iemand anders moest vragen, maar die heeft nog niet geantwoord.

Wil ook spelen:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina