1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Keej, bedankt ik ga het meteen proberen.

    Ik vond ze in het begin ook heel moeilijk, lukte me maar niet. Maar toen had ik mijn armor van steel naar arcanium geupgraded zodat ik 50 minions kon en toen was het een makkie, Gewoon 50 groene en dan tegelijk van achter op een slug laten gaan en voordat de volgende er dan bij is zijn ze al dood dus kun je weer op een andere. Je moet wel een paar keer wegrennen, want soms komen ze met zn allen op je af. Je verliest er wel ongeveer de helft mee tenminste bij mij.

    En tjah, ik vond het opzich niet zo moeilijk en ik heb heel het spel met een steel armor rondgelopen die niet geforced was. Als ik jou was zou ik da ene wapen pakken die het meeste damaged doet (axe of mace) en dan veel bruine erin doen. En ik had op een gegeven moment ook geen minions meer, dan kun je in de dungeon wa van die kevers afmaken, of wat schapen in spree, of als je toch slecht bent mensen.

    Ja kan ook maar dat werkte niet bij mij ik gebruikte er 50:+ Maar dat hit en run heb ik ook geprobeerd maar dat werkt ook niet, 1 dan ben je kei lang bezig en 2 ze komen vaak met zn allen op je af.
     
  2. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in de PU gelezen over die uitbreiding, 'Raising Hell'. Er stond dat ie al uit was, heeft iemand deze al gespeeld/gedownload?
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij is er nog niet. Hij zou in november al uitkomen maar hij is er nog steeds niet. Zit er wel op te wachten trouwens :p

    Net eindelijk weer verdergekomen in the Understreets. Nu zit ik bij dat kamp van de Silent Order. Op naar sir William ofzo. Echt een vet spel :p
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zit vast met die 6 blauwe nodes slopen, heb er al 5 en nu nog nummertje 6 als ik de wortel volg dan kom ik op een gegeven moment bij een kuil waar ik niet voorbij kan. Aaan de overkant zie ik een wiel om aan te draaien, waarschijnlijk om dan een brug te laten verschijnen, maar ik weet niet hoe ik daar moet komen. Ik zoek me al uren lens.

    iemand enig idee. Zie foto waar het ongeveer is:

    [​IMG]
    Alvast bedankt!
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zat die laatste niet in een grot verstopt? Niet de grot waar die skeletten monster/beesten/elanden in zitten
    Maar die grot, die de elven bewaken en binnen in dus ook kan aanvallen zonder evil points te krijgen? Zon heilige begraafplaats als ik me goed herinner. Weet alleen niet meer hoe je er moest komen.

    Edit: Ohja ik weet nog dat de pad die er naar toe leiden een stuk of 3/4 van die grote bostrollen had. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik moet bij dat wiel zien te komen maar hoe? aan de overkant. Die jij bedoeld heb ik al. :D
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, dan moet je door die grot, om daar te komen moet je die blauwe minions hebben.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    welke grot? want ik heb blauwe minions, je bedoel toch niet die grot dat je eerst die slapende kerel moet passeren en dan bij het water met die kikkers een rad moet draaien om dit grotten in te komen? want die node heb ik al
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tien nieuwe achievements voor Overlord!

     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook net en heb nu rode minions nodig maar waar kan je die vandaan halen? :9
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ze bedoelen zeker vandaag, heb zojuist de expansie gedownload.

    De Split Screen gratis
    En de Overlord Challenge Pack voor 400 points.

    :)
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is die er eindelijk :eek:



    Nadat je de eerste eindbaas hebt verslagen.
     
  13. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer versla je de eerste eindbaas, want ben nu ergens met allemaal vuur en ik kan volgens mij niet verder :9
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar snap alleen niet hoe ik em moet spelen/starten. :+
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet het spel opnieuw opstarten. Ik speel nu op legendarisch. :D
    er zijn toch ook nieuwe singleplayer levels en monsters?

    Dan ben ben je verkeerd.
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke zal nog maar een x kijken dan
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet naar het oosten in elk geval, dat zeiden ze tegen mij, toen ik opnieuw ging spelen ;) Kijk op je map die je gekregen hebt toen je het spel kocht.
     
  18. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En, bevalt de nieuwe content? :) Ben benieuwd aangezien ik Overlord nog wil gaan lenen van iemand.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ben nu bezig met de raising hell content te downloaden. Ongeveer 700MB,
    maar die van 400 heb ik ook gekocht en daar krijg je multyplayer maps (survival en die andere ook) en een nieuwe moeilijkheidsgraad, die wel wat pitterger is:p. Vooral bij die eerste eindbaas, duurt zwaar een 1 half uur ongeveer dat je hem verslagen hebt, ik heb hem nog niet verslagen want mijn minions gingen dood en ik kon hem geen damage geven.


    Hij is nu op 80% heb zin om te spele :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina