1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Beter, meteen downloaden. Misschien is deze demo wel beter dan de laatste van Hour of Victory. ;):9:lol:

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    deze game lijkt me kapot vet, lekker dat er ook al een demo is
    kan niet wachtent to de demo binne is (gaat traaaaaaaaag!)

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zie je yellow wel een demo :D chillie _O_.

Even gespeeld tot nu toe vind ik het vet alleen de camera is een beetje wennen / minder.

Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het idee is best wel leuk! Op een gewone tv vallen de graphics echter wel wat tegen en op hd (vanavond even kijken) zal het wel iets beter zijn, maar nog steeds niet super.

Verder geen echte impact bij aanvallen ed, alles slaat er gewoon maar een beetje naast zonde.

Grootste tegenvaller vind ik persoonlijk dat het loont om wel goed te zijn tegen onschuldigen, het had juist moeten lonen om iedereen af te maken. Al was het slachten van kleine schaapjes wel erg leuk [BigGrin]

Wel aardig spel, maar wel wat schoonheidsfoutjes.

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Was helemaal niet op de hoogte van dit spel, maar de demo is me goed bevallen. :)

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wow de demo is echt vet. Heerlijk daar rond lopen. Beetje jammer dat als je het goed doet (niet alle villagers afslachten enz) je ook goede beloningen krijgt. zal wel weer zo zijn dat je beter goed kan zijn omdat je anders goede dingen mist.

Weet iemand trouwens of je je overlord ook sterk kan maken met nieuw armor enz? vooral een ander wapen (sorry heb echt een hekel aan bijlen) zou stoer zijn.

Voor de rest is het een grappig spel. lachte me verrot toen ze pompoenen gingen gebruiken als helmen. lachte me kapot toen een paar van die minions het geld wat ze hadden gejat van de halflings kwamen brengen als offer en zeiden voor de overlord en lachte me dood toen een van de minnions een helm van een halfling had gepakt die met twee handen boven ze hoofd hield en riep MINE!! en dat de andere erom heen stonden van lucky you!

7. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem niet lekker weg spelen eigenlijk, het idee is vanhet spel is zeker leuk, maar de besturing vond ik niet soepel, en de camera ook niet super.

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Daar zat ik eerst ok op te hakkelen maar als je Lt indrukt dan kan je de camera besturen dan is het prima te doen!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    sorry die bedoelde ik. (zit altijd nog te kijken welke wat is)

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ga de demo nu ook meteen downloaden. Wou eerst even wat reacties afwachten.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    idd erg leuk spel! Vooral al die minions, dus de humor enz

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vriendin vindt hem ook leuk, wordt een buy dus :+

14. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan later in het spel in je toren sterker armor en sterkere wapens aanschaffen. Als het klopt wat ik geleze heb dan offer je je minions op om armor en wapens te maken ofzo.
    Je kan dat in deze trailer zien dat een stel minions in een ketel met gesmolten ijzer springen dus ik neem aan dat je zo armor er wapens kan maken:
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=19847&type=wmv&pl=game

Ik vond de besturing toen je die "Joker" moest afranselen ook niet zo erg goed maar in het spel draaide de camera wel goed en ik vond het wel lekker werken de besturing. Alleen blijven soms wel 1 of 2 minions achter je haken als je om een hoekje staat.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De besturing is idd even wennen. Dat komt bij mij vooral omdat ik gewend ben met de rechter analoog rond te kijken. In dit spel "sweep" je daarmee met je minions rond. Het rondkijken gaat wel als je de linker bumper indrukt en daarna de rechter analoog gebruikt. Na een tijdje oefenen ging het best goed.

Erg leuke demo! Omgeving doet me erg aan Fable denken. Het spel zelf heeft erg weg van Dungeon Keeper meets Pikmin. Het is gewoon erg leuk om je minions (volgens mij zijn het gremlins) bezig te zien. Ze rapen echt vanalles op om in hun voordeel te gebruiken. :)

Het zelf klappen uitdelen vond ik iets minder lekker gaan. Zoals iemand al zei, het is net of er geen impact is. Maar desondanks ben ik wel van plan om dit spel te halen. Persoonlijk denk ik dat het nog veel leuker wordt als je eenmaal een klein leger van allerlei verschillende soorten minions achter je aan hebt rennen. Het spel wordt dan volgens mij ook stukken strategischer...

Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    @ Shapes : je hebt inderdaad gelijk. gelijk in het begin van het filmpje zie je de overlord ook 1 seconden met een two handed sword. prima, en cool al die nieuwe armors.

Dit is zeker een must. Daarnet de demo nog een keer gespeeld en zag nu oppeens dat de minions ook op de schapen springen en er een stuk op rijden voor dat ze hun dood slaan. Jammergenoeg kan je niet tien minions op schapen achter je aan hebben

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Over dat helpen van de goeien ik denk dat je eerst een reputatie moet opbouwen je bent er nog maar net. Later zal dit vast wel meevallen.

18. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een leuke demo. Ga hem nog wel een paar keer spelen. De besturing is te doen hoor. Maar misschien naarmate het spel vordert alles een beetje ééntonig wordt. Heb ik snel bij spellen hoor.

Maar wat ik zo raar vind, is dat je eigenlijk als goed wordt afgeschilderd. Je neemt het op tegen halflings die mensen gevangen hebben genomen? Jij moet toch eigenlijk degene zijn die de mensen gevangen neemt? Toch?

19. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dat doet omdat je uiteindelijk alle volken gaat terroriseren. En omdat je voordat je de stad uberhaupt in kon je eerst de halflings moest verslaan dus eigenlijk moet je eerst de mensen helpen wil je ze daarna goed kunnen onderdrukken.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Je moet ngo bekend worden ja, en nu kill je wat plunder je wat en help je dus mensen om bepaalde groep te kille ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina