1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overtuigen van kopen Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DesertFox, 20 mrt 2002.

1. Yaz

Yaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een hele originelen.. En dan vraag ik me af hoe oud jij bent.. boven de 17?? Wat de fock hebben je ouders dan te maken met wat jij koopt.. Mijn ma was ook tegen (ben 25 en woon thuis) maar die kan echt niet bepalen wat ik met mijn geld doe.. Ok, ik het geld ook kunnen stoppen in mijn nieuwe huis maar ja.. dit is toch even wat leuker :)

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat d8 ik ook. Gameshop d8 daar anders over.:mad:

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hehe Wouterz zit er (weer?) naast !!
    Gameshop.nl heeft je Voorspelling teniet gedaan }:] 8)

4. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna 16 :mad:

Niet dat ik hem niet mag kopen hoor, maar ik had gehoopt op wat sponsoring...

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

6. gaycube

gaycube Guest

hehe

ik heb geen last van mijn ouders

ik mag kopen alles wat ik wil dus....:9

7. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik je even moet tegen spreken, ik denk niet dat die jongens zo dom zijn om werkelijk de xbox lager te verkopen dan dat ze er zelf voor betaald hebben. Ze zullen minstens quite spelen en de winst uit het spel halen.

8. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :)
    Mja, ze maken dus wel degelijk verlies, ik heb van iemand die de xbox daadwerkelijk verkoopt gehoord dat ze ze inkopen voor rond de 470-475 euro, ze verdienen dus maar 4 euro per xbox. Dus de Gameshop legt wel degelijk geld bij op de machine.
    Daarentegen zijn games een stuk goedkoper afaik (inkoop) dus daar verdienen ze op. Met de eis dat mensen minimaal een game kopen heb je dus die winst, tel dat op bij de prijs van de xbox en ik schat dat ze zo wel redelijk quite spelen.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    470 euro inkoop is onmogelijk, hoe wil je dan nog eens 19% afstaan aan BTW.. ?

Games zijn 44 euro inkoop, verdienen ze weer het eea op.. maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit gewoon een publiciteits stunt is..

10. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien met btw erbij al, geen idee :)
    Maar iig ze verdienen er fucking weinig op.
    Maar dat is bij iedere console, machine zelf verdien je niks aan, aan games/accesoires des te meer.

11. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    inkoop prijs van x-box kan niet zo hoog zijn!!! alnders zou niemand dat ding verkopen!!
    volgens mij maakt gameshop maa reen heel klein beetje winst daarop met het verkoop van die spellen enzo. ze probeerde me ook al een afstands bedieningen aan te smeren!!

12. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ze gaan er wel (die winkels in algemeen) vanuit dat als je de console bij hun koopt ook wel eerder weer bij dezelfde winkel gaat kijken voor Accesoires en Games.

anders zouden ze de console niet verkopen denk ik.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je verdient veeeel meer op accesoires en games dan op de console.. gameshop maakt daar ECHT geen winst op.

als 369 euro 119% is dan is die ex btw 310 euro. sowieso voor die prijs koop je geen Xbox in hoor..

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ze wel reserveren...heb ik net twee gedaan...dus...maar ze begonnen dat het voor een klant een max was..maar het is voor twee klanten in mijn geval....dus...VANMIDDAG HEB IK M

Deel Deze Pagina