Is voor 45 te krijgen http://www.allkeyshop.com/blog/buy-overwatch-cd-key-compare-prices/ Heb wel al gemerkt dat het bij die keyshops vaak een lange tijd vóór de release goedkoper is, en hoe dichterbij de launch, hoe duurder ze worden. Al eens een game van 30 naar 40 zien gaan. Maar dat is nog altijd beter dan 60 euro uiteraard. Dat vind ik persoonlijk ook wat teveel voor deze game.
Ja inderdaad, ik wilde even de open beta afwachten en vervolgens kopen. Maar het kopen ben ik een beetje vergeten .
Hmm, nu met die media markt actie is dit wel een leuke game om me te nemen.... Moet ik alleen nog effe 2 andere games vinden....
Zie nu pas dat je op de PC naast een Origins editie ook een standard editie hebt voor €39,99! Mooi die kopen dan, die skins die je in de Origins krijgt boeien mij niks en Tracer heb ik al in HOTS inmiddels .
Ja echt triest dat ze die niet op ps4 hebben. Skins als pre order bonus is leuk maar had liever ook 40 euro betaalt.
Hoe kan het dan dat zelfs de Origin editie een tijdje geleden voor 34 te krijgen was via keyshops? Nu 47. Het goedkoopste voor de standaard editie is momenteel zelfs nog iets meer, 49. Dan kun je hem wel weer beter direct op Bnet kopen voor 39,99..