Ik heb de game zelf nog niet alleen gespeeld, maar ik denk dat ik daar dus ook niet zo heel veel aan vind. Dit is echt een MP met vrienden en het leukste is dan toch echt met z'n 6-en. Misschien qua communicatie wat chaotisch, maar je lacht je wel kapot .
Top, bedankt helaas heb ik alleen geen 6 vrienden die dit spelen. Dus ga het solo of met ze tweeën proberen.
Heb van begin af aan geen interesse in deze game gehad, maar toen twee vrienden het gingen halen toch maar overstag gegaan, ook omdat ik Blizzard top vind. En wat een heerlijk spel zeg, heb van 11.00 tot 2.30 zitten spelen . Halverwege de dag hadden we nog drie nederlandse gasten gevonden en zaten we via discord met een full team te spelen wat toch wel een verademing is na al die games met mafkezen die je er at random bij krijgt. Ik speel bij voorkeur Mercy, dat is m'n favoriete character. Het healen met haar in deze game is goed gedaan en je blijft echt de hele tijd heen en weer vliegen om iedereen op peil te houden en als dat gedaan is te buffen. Heb ook een potje gehad waarbij we nog een klein zetje moesten in overtime, 4 gasten dood waren en ik ze allemaal kon ressen om toch nog te winnen (Geen play of the game, die ging naar een of andere name ass junkrat multikill zoals altijd). Andere characters die ik graag speel zijn Tracer (lekker backstabben, sticky plakken en wegwezen) en Roadhog. Vandaag maar eens Pharah proberen. Ik heb trouwens wel het idee dat er veel 99% situaties geforceerd worden door overtime. Niet dat ik klaag, want die zijn wel het tofste. Heb een keer zo'n bo3 king of the hill match gehad waar we elke ronde 0-99 achterstonden en we ze alle drie tot 99-99 wisten terug te brengen. Uiteindelijk de eerste en derde ronde gewonnen. 18k heals gedaan en 16 resses EDIT: @Alexknl heb je een invite gestuurd.
Bij een payload of capturepoint krijg je geen vooruitgang als er minimaal 1 karakter per team aanwezig is. Gebeurt dit aan het eind van match tijd dan krijg je overtime. Veel mensen proberen dus met Winston, Dva of ander personage snel in de cirkel te springen. Het spel draait niet om kills of k/d. Je hebt dus niets te verliezen door in die cirkel te gaan. Alleen speelt het spel ook heel leuk. Je wordt namelijk met 11 willekeurige vreemden in 2 teams verdeeld. De community in dit spel probeert echt wel voor teamwork te gaan. Al heb je soms wel eens potjes met 3-4 snipers.
Potverdikkeme.. iedereen is goed te spreken over deze game. Maar durf me er (nog) niet aan te wagen voor de volle pond (€55)
Zoek 2 slachtoffers en ga naar de media markt. (3=2 actie, ben je gemiddeld 40 euro kwijt per spel.....nice toch?)
Ja EUR 40 zou sowieso een correcte prijs zijn voor deze game. Beetje jammer dat EU het moet doen met de duurdere versies van de game. Maar, hij is het wel waard. Dikke fun. Heb zelf trouwens helemaal een steal (EUR 20) door MM actie (3=2) en VVV bonnen.
Online speelt het in ieder geval wel lekker. Net paar potjes als Mercy gespeeld. Op het laatst in overtime de special gebruikt waardoor het hele team weer tot leven kwam en zo de overwinning pakte. Erg vermakelijk!
Vanavond even gespeeld, maar wat een geweldige heerlijke online shooter. Begrijp er vooralsnog geen reet van maar dat komt wel goed! Morgen wat meer tijd besteden aan de game.
Dat is die zelf . Maar inderdaad spel is overladen met retards op de PC. Moet elke ronde support/tank spelen, omdat we anders sowieso verliezen.... Als je btw op PC speelt add mij maar op battlenet: Acrillic#2306