1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

1. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Haha nice. Ik kan gek genoeg nog niet echt goed overweg met de snipers. Ik probeer nu Genji te masteren, maar vind die shurikens gooien af en toe nog best kut.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Left trigger dan maar, dan gooi je eerder raak.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gister een paar potjes met Pharrah gespeeld en merk dat die me het beste ligt. Gelijk eerste of tweede potjes PotG.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Pharrah is een leuke class idd. De ultimate vind ik tof. In de lucht en vlammen met die rockets.

Soms is het toch een frustrerende game en soms echt geweldig. Gister potje gedaan hadden we 3 Reapers... denk je dat iemand zich aanpast? Nee inderdaad.... dik verloren. Ronde erna hetzelfde, maar op het eind veranderde iedereen toch. het stond 0 - 99 voor de tegenstanders, overtime behouden en met 100 - 99 gewonnen...... Ongelofelijk haha.

Favorite character van mij is zeker Mei en Roadhog. Mei speelt gewoon lekker, veel survivability en mensen blocken met die ice wall is ideaal. Met Tolbjorn ( als ik het goed schrijf ) kan ik echt niet spelen. Bouw elke keer turrets op maar tegenstanders hebben die altijd zo down. Als ik ze tegen hem zijn ze zwaar irritant. maar kan ook komen omdat mijn team ze dan niet kapot schiet.

Vanavond weer aan de gang. Nu level 23. Helaas pas 1 goude skin gehad van Reinhart, kreeg ik gister mijn 2de goude skin! was dezelfde..... ongelofelijk mijn geluk met random shit in games :+

Alexknl vindt dit leuk.
  5. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha dat is balen. Maar wel een toffe skin :D

/Edit: Had ook gelijk twee achievements in 1 potje. Dat je 4 kills moet maken zonder de grond te raken, en iemand de afgrond in moet duwen met Concussive Blast.

Pride vindt dit leuk.
  6. viezeferr

viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

Leuk Bevonden:
    19
    Vind het een heerlijke game! Speel veel met Junkrat of Lucio, Lucio voor mij wel één van de betere healers. Junkrat erg handig voor de turrets te slopen en de Bastions.

Ik speel veel met een vriend samen, maar vaak zorgt het nog voor de nodige frustratie, omdat teammaten vaak een Reaper willen zijn of Hanzo etc.
    En wij dan ons best willen doen om het team in balance te krijgen. Wie zou ik kunnen toevoegen die wel eens wat potjes zou willen meedoen?

gamertag: viezeferr

X-Junk vindt dit leuk.
  7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Voeg me maar toe hoor. Zijn meestal met 2/3 man online. GT: Pride NLD

X-Junk en viezeferr vinden dit leuk.
  8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf vind ik Zenyatta ook fijn.

Je kunt goed turrets en Bastions slopen als je weet waar ze zitten. Een volledig opgeladen orb blast doet ziek veel schade. Gelijk kapot zo'n turret.

Vind het wel leuk dat ik support kan spelen en toch ook veel schade kan doen. Zelfde met Symmetra.

Mercy is erg goed maar voel me zo gebruikt als niemand healer neemt en ik elk potje achter ze aan huppel en ze niet eens stilstaan.of iig bij mij blijven.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die achievements kunnen aardig pittig zijn, maar wel leuk als je ze unlockt. Gisteren opeens dubbel kill met scatter arrow. Had het pas door nadat ik de achievement kreeg.

En zenyatta is inderdaad ontzettend goed mits er teammaten zijn die enemies bezig houden. Afstand bewaren en discord orb erop. Alles smelt weg. Gisteren speelde we tegen een goede zenyatta. Fucking vervelend. Zeker als die ult en daarmee een teamwipe voorkomt

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja klopt, die tweede ging ook per ongeluk. Ik schoot zo'n Concussive Blast een beetje random weg. Na 15 seconden kreeg ik opeens de Achievement :+

11. viezeferr

viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

Leuk Bevonden:
    19
    Nice! Dan zal ik je eens toevoegen.

Iedereen, voel zich vrij om mij ook toe te voegen O-), vind het erg tof om dit in team verband te spelen!

Laatst bewerkt: 31 mei 2016
    Pride vindt dit leuk.
  12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Lucio vind ik wat dat betreft de beste, regelmatig zilver/goud bij eliminations en damage done, naast goud bij healing done. Ik vind hem eigenlijk iets te sterk zelfs...

Als ik met hem speel heb ik ook 95% van de tijd mijn schietknop ingedrukt. :+

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb soms het gevoel dat ik hem een heel potje niet los laat met hem whaha. Alleen met heen en weer lopen als je dood bent gegaan :+

14. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Die lucio is een char waar ik geen pepernoot van snap. 1x gekozen en weer opzij gezet :p

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook eens effe met die irritante Mei gespeeld; tegen je is zwaar irri, als je er zelf mee speelt is het echt lachen, je weet dat de tegenstander zit te vloeken op die kut ijsbergen elke paar seconde.:+

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog meer als je ze bevriest

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Is juist een goede beginner healer!

Standaard is je gun groen, dit betekent dat jij en teamgenoten die in de buurt zijn een kleine speedboost krijgen. Als je R1 gebruikt geef je je team een grote speedboost.

Met L1 switch je je gun naar healing (geel), hiermee krijgt iedereen in je buurt heals en met R1 geef je weer een grotere heal aan teamleden in de buurt. :)

Met zijn Ultimate geef je je maten in de buurt een shield, erg handig als je met een groep gaat aanvallen.

Zelf gebruik ik de speedgun alleen vanaf de spawnpoint en zet ik m op healing zodra er gevochten wordt.

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit vind ik juist zo mooi aan het spel. Er is voor iedereen wel een personage die aansluit op je speelstijl. Zo was er hier iemand die een 20 killstreak had met D.va terwijl ik daar gewoon echt niemand mee neer krijg :p

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Heb me al een aantal keer bedacht maar ik heb gewoon geen favoriet. Is zo goed gebalanceerd allemaal.

20. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ik neig toch naar mei. Ga heerlijk als ik daarmee speel. Freezen en mocht ik 1 op 1 komen kan ik in nood mezelf bevrien en zo healen. Win altijd die 1 op 1. Ook die ijsmuur is heerlijk met verdedigen.

En die tjobtorn ofzo is ook meesterlijk haha

Laatst bewerkt: 31 mei 2016

Deel Deze Pagina