Kan kiezen wat je wilt. Wordt wel dan gezegd bijvoorbeeld in het menu waar iedereen kiest. He momenteel hebben jullie teveel tanks of geen healers. Misschien een idee dat iemand switched. Maar moet niet.
Deze krijg je nu 'gratis' bij een jaaraabonnement op de pu. Misschien leuk voor de mensen die dit spel sowieso willen halen.
lastig kiezen nu. denk toch wel overwatch, maar upgrades zou ook wel leuk zijn. en overwatch ziet er mooier uit (mijn menig)
Heb even bij een vriend de Bèta gespeeld op pc. Denk toch dat het teleporten, wallrunnen en jetpacken2 beter speelt met de controller.
Meen je niet.. Vond het al raar dat ik geen datum voor de start van de beta kon vinden Komt er nog een moment om deze game te proberen of alleen kopen? (PC)
Ja early access is 3 mei als je een pre order hebt. Dus als je echt wilt kan je altijd via bol ofzo bestellen en dan weer annuleren als je de code hebt.
Wil hem op PC gaan proberen, dus annuleren kan daar volgens mij niet.. Nvm ik wacht wel 2 dagen, is geen ramp