1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit of niemand heeft je toegevoegd @Tha real gamerr :+ haha

2. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    jeetje, ik voel me nu echt net een 70 plusser aan wie voor de eerste keer uitgelegd hoe een telefoon met touchscreen werkt ofzo :thumbs: niet echt praktisch trouwens. maar volgens mij heb ik nu wel al 3 volgers gevonden en toegevoegd. weet niet of of ik iedereen die mij gevolgd heeft nu heb want suggesties voor vrienden en mensen die mij volgen staan door elkaar

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ypuh vindt dit leuk.
  4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteravond met Tha real gamerr een uurtje zitten knallen.
    Wat een verademing om het ook eens daadwerkelijk meer teambased te kunnen spelen, scheelt ontzettend veel. Ontzettend tof dus!
    Kreeg zowaar een eerste keer play of the game met de Ultimate van Junkrat :)

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Eerste patch:

Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Compleet mee eens, ik vond het ook een enorme verbetering van mijn speelervaring. Dat moeten we zeker vaker zo gaan doen! Captain Vimes en ik hadden daarbij ook overigens het idee om eens een keer met meer mensen uit dit topic (wel xbox one players, omdat het spel nog geen cross play ondersteunt volgens mij?) tegelijk af te spreken en dan met zijn 5en of 6en tegelijk tegen een ander willekeurig team te spelen ofzo. Als je met ieder individueel teamlid kunt communiceren en je strategie als team heel concreet af kunt stemmen heb je volgens mij pas echt de ultieme Overwatch ervaring te pakken.

Who's in om dit eens te gaan ervaren? (naast captain Vimes heb ik Maddmonkey en korkss1986 al in mijn vriendenlijst)

Korkss vindt dit leuk.
  7. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Mij mag je ook toevoegen, al ben ik de laatste tijd laat online en speel ik af en toe ook andere games met vrienden.
    GT: MightyMikeDX
    Mijn meest gespeelde character is Zarya trouwens.

8. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ik join zeker als ik de tijd heb! :cool:

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Met mensen van hier en die ik tegen ben gekomen heb ik al aardig wat in volle teams gespeeld. Dat is zeker de betere ervaring :)

Pride vindt dit leuk.
  10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb de game inmiddels verkocht met een euro winst :+ Veel mensen waar ik altijd mee speel waren hem beu en speelde niet meer. Zelf ben ik nog tot level 34 door gegaan maar haakte toen ook af. Denk verkoop hem gelijk anders is het zonde van mijn geld. Toch wel paar weken plezier van gehad!

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind dit juist een heerlijke shooter om tussendoor te doen :) Gewoon zo nu en dan spelen en over verloop van tijd nieuwe heroes, game modes ed. Ideaal juist (voor mij) om ernaast te hebben.

Begrijp alleen die level 100+ mensen echt niet. ik ben level 36 (?) en heb al 25 uur gespeeld..

Korkss, heuft, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here; heerlijk voor ertussendoor.
    Zeker met een paar reuze RPGs die er snel komen, is af en toe iets anders voor een paar uurtjes/avondje heerlijk.

Korkss vindt dit leuk.
  13. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ja dat vind ik dus ook. Lekkerste is ook dat je nooit achter loopt als je even niet speelt. Gewoon je char kiezen en gaan. Heerlijk juist.
    Welke grote rpg's wacht je op dan??

14. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    inderdaad een lekkere game om 'even' een potje te doen. heb een keer 9 votes gehad... voelde beste wel kicken.
    vanavond kan ik volop gamen (huis voor mij alleen) dus als er nog mensen zijn die willen spelen hoor ik het wel.
    ik speel voornamelijk met junkrat.

15. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Ik speel ook zo af en toe wat potjes! Vaak ga ik toch wel voor Lucio, Roadhog, Reinhard, Junkrat, Pharah en McCree. Net wat nodig is.

Gamertag: deadly seconz

16. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik probeer vanavond ook nog even online te gaan, zal nog wat mensen toevoegen (of noemen we dat nu followen :p).
    Meestal met Lucio, Junkrat, Widowmaker, Soldier of Bastion, die heb ik soort van in de vingers...

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Volgende maand krijgen we Star Ocean 5 en I am Setsuna.
    Plus er zijn er al een paar uit maar daarvoor wacht ik op een aanbieding (Nights of Azure, en misschien Grand Kingdom).

18. JustKaan

JustKaan Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil deze game zo graag maar vind het niet leuk op console en heb niet het geld om het te kopen voor mn laptop :/ Vind het echt jammer dat ik deze game ga missen =(

19. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Hij speelt juist prima op de console vind ik. Al zal de pc nog wel fijner zijn idd

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, sorry hoor maar wat voor kneus ben je....speelt heerlijk op console.

Aangezien je een laptop hebt, neem ik aan dat je verder niet gamed erop?
    Dus wat weet je nou over het verschil? o_O

B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina