1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    ook zoiets; ik heb afgelopen week dus voor het eerst echt met Mei gespeeld. Wat is dat een leuke character, had ik niet verwacht!
    Muurtjes, self-healing tegen ults en roadhog's hook en haar lange afstand pegel doet verdomde veel damage. En er is niks leukers dan genjis en tracers bevriezen en een pegel door de bolle ogen te rammen 8)

Korkss vindt dit leuk.
  2. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Potdomme zeg.. 3 vrienden van me spelen hem nu ook. Zaten net met 4 man, komt ralphalmighty erbij. 5 man squad, we schoten alles aan flarden. Heerlijk hoor met een big squad en mensen die het snappen :oops::thumbs::cool:

3. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Argh, ik zat in de kroeg, heb het gemist, hadden we bijna volle 6 kunnen hebben.
    Next time!!!

4. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ja echt een paar super potjes gespeeld. Wonnen (geloof ik op een game na) gewoon echt alles. Het scheelt zo veel als je daadwerkelijk met alle members in je team kunt communiceren. Dit is echt de manier om Overwatch te spelen!

5. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, al deze hele week samen geen pot meer gehad! Hopelijk nog een keer voordat ik eind volgende week voor een paar weken naar het buitenland vertrek ;)

6. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Ow vakantie, waar ga je heen?
    Ik probeer komende week zeker hier en daar in te loggen!

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    FUCK! Wat is dit spel veranderd zeg :eek: Zenyatta <3

Oh en lucioball was echt chaos :+

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De matchmaking spaced soms zwaaaaar. Gisteren tegen een team gespeeld waarvan 4 spelers in de top 500 zaten. WTF, nog nooit zo hard zo snel geownd haha

9. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Jup.. vermaak me nog steeds prima. Eerst was ik vaak Mei, Roadhog, Soldier, Lucio en laatste tijd speel ik veel Zenyatta, Reaper, Zayra, Genji of Junkrat. Oja Reinhardt is ook super vet haha en Mcree gaat ook steeds beter.
    Nog steeds alle lof voor dit spel. Had niet verwacht dat dit zo lang zo leuk zou blijven.
    Mogen wel binnenkort een nieuwe map droppen, hopelijk een pareltje van een map :whistle:

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja maps zouden wel een mooie toevoeging zijn. Merk wel dat ik graag een nieuwe map nu had gespeeld (afgezien van die rocket league arena voor Lucioball)

Had wel een toffe american skin gekregen voor McCree

11. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ahh die skin is inderdaad wel hard. Heb zelf niet veel geluk met die lootboxes |:-

Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik merk de laatste tijd dat matchmaking in competitive niet echt gebalanceerd is. Ik zit in de 55-60 range en dan heb je groepen van 3 - 5 man waarvan 2 - 4 man boven de 65 zitten en 1 iemand in de 40 zit zodat ze in games komen tegen anderen die tussen de 50 -55 zitten. Die speler met rank 40 is in werkelijkheid ook een rank 60+ speler op zijn 2e account. Erg oneerlijk dat het zo werkt, dit zou echt aangepast moeten worden omdat mensen echt aan het smurfen gaan om hun vrienden in de top 500 te krijgen. De rest van de groep krijgen ook nog een underdog bonus omdat ze een lage rank in hun team hebben.

13. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Donderdag vertrek ik naar Thailand man :) dus dat word even afkicken voor mij de komende weken haha ;)

14. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    ^ cool!
    Ik probeer woensdagavond wat tijd vrij te maken dus als je niet druk bezig bent met je koffers inpakken... :p

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ben je klaar voor je special, vind je een mooi plekje om em te gebruiken en dan krijg je dit. FML

http://imgur.com/v8g4Vlk

Jorrie en Alexknl vinden dit leuk.
  16. viezeferr

viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

Leuk Bevonden:
    19
    Speel weer eens af en toe wat competitive play, maar speel dat altijd dan met 1 vriend en met competitive play worden we dan vaak geowned, omdat het andere team veel beter samenwerkt. En onze teammates maar een beetje ziten aan te kloten.

Dus hierbij vraag ik, zijn er nog mensen geïnteresseerd om eens wat potjes in de juiste teamwork te spelen met mij en wellicht mijn maat erbij?

17. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Xbox? Zo ja (korkss1986) altijd in voor overwatch ;-)

18. viezeferr

Leuk Bevonden:
    19
    Yes op de Xbox!!

19. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Likewise, gamertag is: Eurovicious
    En er is ook een app-groepje opgericht (zie enkele pagina's terug), dat prima werkt, mocht je geïnteresseerd zijn :)

20. viezeferr

Leuk Bevonden:
    19
    Mooi zal jullie allebei even toevoegen!

En heb je ook een pm gestuurd voor de app!

Deel Deze Pagina