1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Season 2 is vandaag uit blijkbaar met de nieuwe map voor Xbox One en PC (PS4 wat later?)

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Meen je niet?!? Iemand die kan bevestigen?

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  4. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Shit je hebt gelijk man. Alleen nog niet op de PS4 helaas

5. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    JAAA OP DE PS4 NU OOK HAHAHAHA

6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik haat de rankingsmatches. Haat!
    Wéér dat een baklap zich na 1 minuut uit de match flikkert en jij er niet uit kan zonder penalty of Loss, en je dus zo goed als zeker gaat verliezen. Zou graag zien dat ze in zo'n geval de pot niet mee zouden laten tellen...

Eichenwalde is heerlijk! Ideale map voor Junkrat <3

7. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Rank 2783 gehaald. Damn wat een gezweet

Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Fijn dat seizoen 2 is begonnen!!!

Merk dat ik (mijn team) het vaak moeilijk heeft tegen teams met Zenyatta, zeker als zij haar ultimate gebruikt! Hoe werkt haar ultimate eigenlijk precies, iedereen in haar buurt en zijzelf zijn voor een aantal seconden onkwetsbaar? En hoe kan je haar en haar team op dat moment bestrijden.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Haar? Wat ben je zennie aan het beledigen? Tis echt geen manwijf hoor

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Excuses :D Verdiep me niet zo in de personages die ik niet speel, in hem dus!

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ranked speelt leuker als gewoon maar het systeem is niet fair als je niet met een party speelt.

Niet om mezelf op te hemelen vaak speel ik niet als de beste.

Maar 1 potje ging ik heel goed. Ik had 40 kills en in mijn eentje 1 objective gehaald. Maarja het team verliest, dus ik verlies rank.

Dat is toch raar? Stel dat ik altijd bij een pro party van 5 wordt ingedeeld. Dan zou ik dus beter zijn als nu?

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Overwatch komend weekend gratis speelbaar op consoles

Ontwikkelaar Blizzard heeft aangekondigd dat de populaire team-based shooter Overwatchkomend weekend gratis speelbaar zal zijn op PlayStation 4 en Xbox One. Gedurende het free-to-play weekend zijn alle heroes beschikbaar en alle gamemodi speelbaar: quick play, custom games, versus A.I. en de weekly brawl.

Mocht je na het gratis weekend overtuigd zijn en ga je over tot aanschaf, dan zal al je progressie inclusief alle content, zoals skins en sprays, meeverhuizen. Om de game straks te vinden in de store zal je de titel er wellicht even bij moeten zoeken: op PSN kun je de game vinden met de zoekterm 'Overwatch Free Weekend' en op Xbox Live onder 'Overwatch: Origins Edition Free Weekend'. De 'free weekend'-client is op Xbox One 15GB groot, op PlayStation 4 weegt 'ie slechts 9GB.

Opvallend te noemen is het feit dat voor de PlayStation 4-versie geen PlayStation Plus benodigd is, terwijl Xbox One-bezitters wel over een Gold-abonnement moeten beschikken.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Vanavond om 20:00 live.

14. viezeferr

viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

Leuk Bevonden:
    19
    Ja! echt een heel nice initiatief van ze, alleen jammer natuurlijk dat je niet direct de competitive play kan doen met je maten :9 (te laag lvl)

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het is een objective based game met teamplay, afzonderlijke kill aantallen e.d. zijn dus niet zo belangrijk eigenlijk.
    Uiteindelijk wint vaak het team dat het beste samenspeelt. :)

Vind het juist wel prima eigenlijk, zo forceer je toch een beetje dat mensen moeten samenwerken. Helaas gebeurt het lang niet altijd als je solo de queue in gaat, maar ik merk eerlijk gezegd wel dat er aardig wat mensen zijn die wel hun best doen echt samen te spelen. De emotes helpen hier ook goed bij vind ik op de console, ''group up with me'', ult status doorgeven etc.

Natuurlijk leg je het vaak af tegen een party van mensen, maar ja, dat is nou eenmaal hoe deze game werkt toch? Als het je frustreert zou ik eens op zoek gaan naar wat mensen die samenspelen en kijken of je daaraan mee kan doen.
    Zelf vind ik mijn ranking niet belangrijk genoeg om moeite te doen voor het vinden van een groep vreemden om mee te spelen, dus hou ik het bij solo queue en hou ik in mijn achterhoofd dat er altijd klote potjes bij zitten.

Als ik gefrustreerd raak neem ik meestal gewoon even een paar potjes achter elkaar Winston, voor mij het leukste karakter in het spel. Dat helpt vaak om weer te kunnen lachen zeg maar. :+

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande maar vind het raar dat bij Solo queue eindelijk je ranking afhangt van de mensen met wie je groepeert. Niet hoe je speelt.

Rank telt wel enigzins mee vorige mij ander zou ik geen competitive spelen natuurlijk.

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Maar wat ik net al zei, zo hoort het toch ook in een game met teams en objectives?

Vind zelf comp mode vooral leuk omdat er geen hero stacking is en mensen iets serieuzer lijken te spelen.
    Want ondanks dat mijn ranking mij niet zo boeit, wil ik wel elk potje winnen natuurlijk!

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm free weekend lijkt al live te zijn.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mooie map dat Eichenwalde

20. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Zojuist aan season 2 begonnen. Eerst even door die placement matches bikkelen. Heb er 3 gespeeld en 3 gewonnen! :thumbs:
    Moet zeggen dat ik de feeling nog aardig heb na een flinke tijd andere games gespeeld te hebben.
    Dat eichenwalde is een goede toevoeging, complimenten dat blizzard zeer goed werk blijft leveren :oops:

Edit : 5 vd 5 placement matches gewonnen :whistle:

Laatst bewerkt: 11 sep 2016

Deel Deze Pagina