Ik ben een aantal weken geleden begonnen met deze geweldige game. Ik ben nog op zoek naar wat mensen om hem mee te spelen, solo queueën wordt zo eentonig. Speel je Overwatch op PC, voeg me gerust toe. Mijn battletag is Dingofox#2966.
Zo win je er 5 op rij en zo verlies je er 4 op rij. Gelukkig won ik mn laatste nog. Ben nu 2442 ranked. Geen idee wat dit inhoud
Overwatch Origins Edition kon ik installeren. Heb ik de game nu gratis gekregen of is dit tijdelijk???
Holy shit. Ik roep niet snel rip off maar dit is wel bizar haha. Wel van de makers van Smite en het is F2P. Komt ook naar consoles.
Die game was al in ontwikkeling voordat Overwatch was aangekondigd tijden in closed beta gezeten. Ma'ja zijn vrij veel dingen die wel die er akelig bekend uitzien
Dat zal wel. Maar heeft nu wel letterlijk alles overgenomen haha. Behalve het kaartsysteem. Overwatch zat eerder in closed beta btw.
Er kunnen zoveel devs leren van Blizzard. Zoveel transparantie en openheid naar de community. Zijn wat 'traag', maar dat is ook logisch in een game waarin balans een zijden draad is.
gisteren dat event gedaan. was wel erg grappig,erg leuk gedaan qua sfeer en stijl. dat is iets waar blizzard wel goed in is. helaas zijn de gewone mappen niet in Halloween stijl.
Ligt denk ik ook aan het idee van het spel. Action packed, zwaar gefocused op teamwork en strijden voor elke meter. Doe nu de placement potjes voor comp seizoen 2 en toch hou je continu die auto lock genji/hanzo/reaper in teams. Automatisch ben ik reinhardt of support en dan maar hopen dat iemand anders de andere rol op zich neemt. Edit: Blizzard heeft trouwens een nieuwe control mode uitgebracht. Dual Zone. Heeeerlijk Kan nu zoveel beter spelen met een controller