Teringzooi Vorige season geëindigd met 3090, vandaag de placements gespeeld met 3 draws, 3 wins en 4 loss....krijg ik een rating van 2640 . Nu weer zweten om diamond te krijgen
Oh, ik hoorde juist dat het normaal gesproken circa 2 weken PTR duurt voordat de hero echt uit komt. Ah well, we'll see tomorrow. Ik ben trouwens uitgekomen in 2414. 4W-1D-5L -.- Ik was iets rond 2700 en mijn highest ranking was dacht ik 2959.
Ga me deze week ook maar weer eens plaatsen! Heb season 1 veel samen gespeeld, seizoenen erna eigenlijk meer solo. Behaalde ook steeds lagere ranking. Kijken wat ik er dit seizoen uit kan persen Laatst een paar potjes off season gespeeld en ging toen heel lekker
Heerlijk.. eerste placement match een team hee eerst wil niemand healer. Ok pak ik die wel. Vervolgens nemen 4 man een aanvaller en 1 dva. Dat als defending team, dacht gelijk dit gaat toppie! Vervolgens leaved er 1 in mn team na een minuut ofzo! Welcome 1st loss
Speelt iemand met een Elite controller? Zo ja, wat hebben jullie ingesteld voor de thumbsticks? Ik weet het niet zo goed, ik heb ze nu op smooth staan. Ik durf niet te zeggen of dat nou beter is dan default... Iemand ervaringen/suggesties? Ik heb verder op linker boven peddle gezet, en op rechterboven peddle .
Zou ik even moeten kijken, maar ik heb sowieso in overwatch een andere aim mechanic gebruikt die later is toegevoegd. Ik kijk zo voor de precieze lay out, maar sowieso springen achterop zetten.
Ik heb zelf niks met de thumbsticks gedaan, maar daar heb ik eerlijk gezegd ook nog niet echt goed naar gekeken. Ik heb ook geen idee wat de voordelen van die settings zijn. Wel heb ik een hoge stick op mijn . Voor de backpaddles heb ik: Linksboven: Rechtsboven: Linksonder: Rechtsonder: Ik ben nog niet helemaal gewend om te herladen met linksonder en gebruik dus nog vaak de gewone knop, maar de rest vind ik zo erg handig.
Ja, ik heb ook die Dual-Zone aanstaan, dus 90% zelfde sensitivity en in de uiterste 10% een hogere sensitivity. Maar dan heb je ook nog de settings die je natuurlijk zelf op de pookjes kan zetten (smooth, aggressive, etc.). Hier ben ik vooral geïnteresseerd in, welke in combinatie met die Dual-zone mechanic van OW zelf het beste werkt.
Ik heb reloaden express niet op een peddle gezet, omdat als je reload je toch een seconden of wat niks kan doen, dan is het "verlies" van het niet kunnen kijken naar een bepaalde richting niet zo relevant. Dat hoge pookje, merk je daar veel voordeel mee? Ik kon er niet na een half uur aan wennen dus heb het default pookje er weer opgezet, maar misschien dus in combinatie met de perfect setting voor de pookjes, dat het echt wel voordeel kan bieden.
Hier mijn elite settings: - Triggers op 10-70 gezet - Left stick: klein beetje smooth (2de balkje vanaf links) - Right stick: 3 streepjes instant - Rechter paddle: A> Springen - Linker paddle: RB - Links onder: Crouch (die gebruik ik alleen niet, kan niet wennen aan twee paddles) Linker stick heb ik die bolle en rechts de hoogste stick. Ingame settings: Horizontaal 65 Verticaal 35 Aim assist 100 Aim technique Dual Zone
Enige wat ik veranderd heb is dat links met de stick klikken springen is. Zoveel fijner. Maar ik speel dan ook gewoon met een PS4 controller.
Waddup met die nieuwe accounts die ik steeds vaker tegenkom? NoHanzoMain, widowmakerblaa, tracermain, onlygenji etc etc