Same, ik speel niet vaak support, maar als ik het wel doe is Lucio my man. Gister weer een heerlijk potje, zo geweldig om met de elite controller te bunny hoppen hehe
Ana was weer maar lichtelijk generfed hè. Ze hadden de meeste aanpassingen alweer terug gedraaid. Volgens mij is alleen haar damage nu generfed.
Oke, niks raars in de patchnotes. Alles gebleven zoals het bij de PTR ook al was (afgezien van Lucio en die nieuwe cap percentages)
Wtf op de xbox maar 800, maar een aantal trieste mongolen vonden het nodig om een DDoS aanval uit te voeren op MS, dus kan niet inloggen
spawnen zonder je character (je kunt niets doen, alleen rondlopen, ziet ook je wapen/handen niet...kunt wel de vlag pakken alleen echter dan niet neergeknalt worden)....play of the game laat niets zien...je kunt niet verder, moet de game afsluiten en weer opstarten om nog een rondje te spelen....
Wel een ontzettend teleurstellende super zeg. Ja het is zeker krachtig, maar voelt helemaal niet als een super voor een tank en al helemaal niet een anchor tank.
Die errors op PS4 die ik beschreef telde niet voor Quick Play btw, daar loopt alles gesmeerd. (ja, ik had de game nog een keer opgestart....als ik zin in een spel heb, heb ik zin!) Voor alle zekerheid toch nog 1 keer een CTF opgestart....en dat was weer errorbonanza. Wtf?
Orisa kan echt sterk zijn denk ik en mits goed bespeeld echt wel wat toevoegen. Heb er alleen zelf nog amper mee gespeeld omdat er bijna constant iemand me voor is!
Soms snap ik er echt niks van. Net een pot competitive. Speelden de tegenstander helemaal kapot, kwamen niet vooruit met de payload. Teamwork ging prima. Ronde draait om, wij aanvallen. Eerste stuk ging keihard. En ineens besluiten er lui te switchen naar hanzo, genji en mccree. Begon iedereen solo erin te rennen en shit. Resultaat, een loss erbij Ben er heilig van overtuigd dat deze te easy te winnen was