Jammer dat ik niet met genji overweg kan, die skin is echt knetter hard Na vandaag weer wat tijd om te gamen, dus dat event komt goed uit! Ben benieuwd
Ik blijf maar rond de 2000sr hangen. Soms meer soms minder. Krijg het niet voor elkaar om een winstreakje te pakken. Ben je Dps wordt er niet gehealed, ben je healer, wordt er niet gekilled! Potjes dat een van de twee wel gebeurd win je dan ook, maar die heb je vaker niet dan wel..
Nog een kwartier! Toch......? Fucking time zones. 20:00 bij ons dus Europe 19:00 BST 20:00 CEST 21:00 MSK
Ben er wel benieuwd naar, lijkt me zeer toffe toevoeging. Heerlijk, die support van Blizzard games na release.
Zo mooi vind ik ze niet eens op die Genji skin na dan. Edit: Ik heb de Genji skin, ging gelijk even Genji spelen, bakte er niks van.
eergisteren ook weer eens opgestart na een lange tijd. was weer erg leuk. maar bij mij meer voor af en toe.
Nieuwe aim settings voor consoles komen eraan! https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753715576?page=11#post-208
Achievements zijn nu online. Mensen vanavond die op hard, expert en legendary die uprising event willen doen?
Gister een potje pve gedaan. Laatste die er bij kwam 'moest' met Mercy spelen dus die besloot 2 min in de match maar er uit te droppen.. Ga dan lekker de mode spelen waarbij je vrije keuze heb.. zucht.. Zowel Paladins als Overwatch hebben hetzelfde probleem, mensen die gewoon niet ten goede van het team wat willen spelen.
Ik probeer hard nu met randoms, maar na 3 keer telkens dood. Gaat nog lastig worden Tja, competitive is vaak niet anders. Altijd lekker als je dan wel mensen vind die samen willen werken, maar het is eerder uitzondering dan de norm.
Het is helaas vaak de norm. Meestal wacht ik ook (zowel Paladins als Overwatch) wat mensen kiezen om dan vervolgens toch maar de support te kiezen omdat niemand anders het doet. Maar het is gewoon irritant, vooral als iemand dropt alleen maar omdat ie in het geval van een gamemode als deze pve niet meer kon kiezen. Maar vaak genoeg potjes verloren omdat vrijwel iedereen voor zichzelf kiest en niet met een team in gedachten. Gelukkig kan je in overwatch normaal nog switchen. Maar in paladins is de keuze vast en dan is het helemaal vervelend. Tijd terug nog een potje gehad in Paladins waarbij iedereen flanker of dps koos en ik als enige frontline. Sta je dan in je eentje op het capture point tegenover een heel team omdat iedereen in 'jouw' team aan het rond rennen is.....
Paar potjes die nieuwe gamemode gespeeld en het is toch wel leuk hoor. Helaas niet verder dan difficulity Expert gekomen omdat we steeds gingen experimenteren met heroes. Wat voor ons het beste heeft gewerkt is Mercy, Bastion, Rein en Soldier 76. Rein is vooral belangrijk voor de charge tegen de Bastions, die zijn Fucking vervelend. Met Mercy damage boost geven aan Bastion en soldier lekker dps.
Trophies/achievements kan je alleen niet halen in All Heroes. Je moet echt met Tracer, torb, mercy en Rein spelen. Ik zou echt niet weten hoe je Legendary moet halen. Ik had net al moeite met een team rando's op hard terwijl ik bastion was. Overigens wel flinke mazzel zeg Alle 3 de emotes al en inmiddels 4 skins alweer (McCree, Tracer, Orisa en net Widow)
Hoe dan... Ik kocht er gisteren nog 11 bij dus had er 14 in totaal. Bij box nummer 8 vliegt er eindelijk een gouden plaatje door de lucht... 500 coins Kreeg in de laatste box wel heel toepasselijk de salt spray van D.Va