Rond de 13 a 14 euro vraagt men ervoor bij tijdschriftenhandel. Ik heb 'm een keer gekocht voor het hoesje omdat ik geen had voor die SEGA pack die ik toen bij aankoop kreeg van mijn Xbox. Het hoesje heb ik toen van internet gehaald en uitgeprint en zo lijkt het net echt allemaal met het spel erin (segagt2002 en JSRF) Om die games in dat stom plasticje te laten zitten vond ik niets... in hoesje zijn ze mooi beschermd
Aankomende Dinsdag kan ik hem hier in Vlijmen bij de Bruna kopen voor 14 euro. Eindelijk Rainbow Six 3 spelen en het extra Level voor Splinter Cell. Ik heb uitgave nr 4 t/m 21 hier liggen en daar komt volgende week nr 22 bij
je moet anders ff op het station kijken in die kiosken ( de wat grotere) daar hebben ze hem vaak wat vroeger
Klopt alleen ik was een keer op Utrecht centraal en toen hadden ze de verpakking open gesneden. Maar of dat nou door de winkel gedaan was of door een paar vandalen. geen idee.
hmm, ik heb em gister binnen gehad (ben lid en heb alle demo disc`s) en Rainbow six speelt lekker, echt gewoon cool om te roepen door je Headset : ''moving'' of: '''hold'' dat is wel een hele leuk extraatje.. verder moet je gewoon van rainbow six verwachten dat het een team van 4 Sam Fichers zijn, ligt effecten zijn uitmuntend netzoals je van Splinter Cell verwacht... en hele leuke demo met inderdaad content download Splinter Cell.. * voor dat praten heb je nautuurlijk eenheadset nodig!!
ik heb m al 2 weken mijn moeder had m megenomen uit ierland Ik vind alleen dat het vrij lang duurt voor dat je bent omgedraaid bij Rainbow six 3 zijn er nog meer mensen die dit vinden of licht het aan mij?
Op verschillende plekken in Nederland is ie al verkrijgbaar...hier in Vlijmen waar ik woon is ie pas morgen beschikbaar bij de Bruna