jammer dat je niet door zun kop kan schieten als je gun tegen zijn hoofd staat O nee? O NEEEE? moet je ff een blikje pakken dan richten en de linker trigger indrukken
ik ben vandaag ook oxm gaan halen en ik moet zeggen dat Splinter Cell een zalig spel. Ik zal het één dezer dagen eens bestellen. Maar ik heb nog een vraagje. Als je bij quick inventory kijkt dan zie je dat je zo'n fibre camera, een pistool en nog een object hebt. Weten jullie hoe die camera of dat andere object gebruikt moeten worden? Ik dacht dat die fibre camera diende om onder een deur te kijken. GreetZ PS: Splinter Cell is a classic!
ja fibre camera kan je mee onder deuren kijken, gewoon op rechter trigger drukken als je voor een deur staat, errug kewl.. en dat andere is geloof een of ander zuur ofzo waarmee je sloten van deuren die op slot zitten kan openen....
Yes, dat gijzelen is me inmiddels gelukt, ik kwam er net achter dat als je dan X drukt je dan nog kan schieten (ja duh...maar toch ). Echt stoer. Alleen wat doet die gozer in ondervraagkamer op die stoel, hij leeft wel (check met goggles) maar je ken hem niet losmaken of wat dan ook, hij moet er toch met een doel zitten ofnie? Owja, met je schietknop gebruik je je voorwerpen dus nadat je dat cameratje/lockpick hebt gekozen gebruik je hem door bij een deur op de rechter Trigger te douwen. Daar zat ik in het begin ook de hele tijd mee te kutten :{.
hoe sneak je nou goed op een ventje af? Ik doe gewoon B, en sluip achter em, maar ze zien me wel altijd.. 1 keer is het wel gelukt, maar dan net nadat hij me gezien had..
hou je noise meter in de gaten, ohjah en heel belangrijk: let op je schaduw want daar kunnen ze je ook aan zien!!
dat IS je schaduw meter ! geluid heb je niet ook handig is met je heatgoggles ofzo door die doeken kijken dan kan je op zun kop mikken en schieten (laatste kamer boven man bij de pc) Verder vind ik het kut dat die deuren steeds dichtgaan als je bijvoorbeeld een lijk draagt moet je um eerst weer neerleggen ]:-
serieus?! want hoe kun je je schaduw nou meten dan? en hij gaat omhoog als je rent of lijkt dit maar zow....
dacht ik eerst ook maar je rent door het licht probeer maar op een paar plaatsen in het donker en licht te gaan staan mja schaduw kan je niet meten ik weet ook niet waarvoor dat ding is ik zie het zo wel of ik in het donker zit of niet
Dat ding is voor hoe zichtbaar je bent. In de XBM preview stond toch, in plaats van een of andere vage geluidsmeter geld de regel, als je je zelf hoort kunnen anderen dat waarschijnlijk ook.
wisten jullie dat je ook stealth kan landen van bijvoorbeeld een splitjump, als je je laat vallen moet je op B drukken dus tijdens de val op B drukken en dan land je en zak je door tot je hurken en hoor je (bijna) nix
Ik heb 5 keer dat level moeten herstarten omdat ik perse op die bewaker wou landen, of omdat ik achter hem wou landen om 'm te wurgen.... Maar of ik miste de jump, of ik viel te hard en werd neergeschoten. Oftewel; thanx, die tip, daar heb ik wat aan. Als ik vandaag nog tijd heb ga ik het zeker proberen.
vanmiddag nog maar es een paar keer de demo gespeelt en ik kwam drachter dat als je die ene gast in dat lab gijzelt (van achter beetpakt zegmaar) dat je dan de optie krijgt "interogate" en dan gaat sam em een paar dingen vragen, wel cool opzich, weer wat nieuws ontdekt.... ohja en als je niks te doen hebt in die demo... probeer alle lichten in het eerste gedeelte te doven zonder ontdekt te worden en laat dan het alarm afgaan, door naast die lab-gast te schieten ofzo, zodat die ene guard uit dat kamertje komt en ga dan in het donker met je heathvision aan die pijp hangen voor het lab en iedereen "predator" stijl een voor een afmaken... klinkt misschien ziek maar dit is wat je doet als je TEveel die demo speelt...
Hey, wanneer komt SC nou uit?]:- AUB MENSEN, STOP MET LEUKE DINGEN TE VERTELLEN OVER SC!!! DIE FUCKING WINKELS IN MIJN BUURT HEBBEN EEN FOUTJE MET HUN LEVERING!!!!!!!! NU KAN IK MIJN ZO LANG VERWACHTE SPEL SC OP MIJN BUIK SCHRIJVEN!!! HAVE MERCY!!!! ]:- ]:-