1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

OXM demo splinter cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-botjuz, 19 nov 2002.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Voor Gameplay kreeg Splinter Cell trouwens een 10 in de XBM. Lol.

Ik ga Zondag naar de GameXpo om even te kijken naar SC, en ga SC pre-orderen op GCshop. :D

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Juist je zegt ik. Gameplay vink ik niet goed zoals ik die ook bij MGS slecht vond. Maar dat is een mening. Ik speel liever CDS of Ghost Recon. De graphix van SC zijn wel super goed. Ik vind alleen nawat ik gespeeld heb het spel veel te hoog gerate....................

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zal best, maar k moet het toch wel hebben, k vond de demo wel cool. en het hele spel zal alleen maar beter zijn. denk et wel, want elk blad prijst het regelrecht de hemel in.

zal wel ergens een reden voor zijn. we shall see denk ik. k hoop dat et net zo gaaf word als de eerste x halo.

of de eerste x wolfenstein 3d (zucht, k weet et nog goed :D )

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    dan vertel je het verkeerd. Er is niks mis met de gameplay, maar het is jouw smaak gewoon niet. Over smaak valt niet te twisten, en je kan het gewoon niet leuk vinden. Maar dan hoeft het gewoon niet gelijk slecht te zijn..

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg toch ook dat ik m slecht vind !!

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Abacadabrashamullagalla? Dat wist ik niet eens... :eek: Effe testen dalijk :9

Deel Deze Pagina