Misschien een domme vraag, maar ik wist niet waar ik het anders kon stellen dus heb ik maar een aparte thread geopend... Maar ik vraag me dus af of er een verschil zit tussen de OXM uit de UK en uit de USA... Als ik op de website van www.officialxboxmagazine.com kijk is daar de (laatste) OXM te zien, uit de USA dus. Maar deze is niet gelijk aan die uit de UK ( www.officialxboxmagazine.co.uk ) Of kan het zijn dat de ene van een andere maand is ofzo? Want het liefste heb ik die met PGR2 speelbaar Of is die nog niet uit? Daarnet heb ik even bij de plaatstelijke Bruna gekeken, maar daar hadden ze volgens mij de USA versie (met Rainbow six 3 speelbaar hadden ze!) Of was die gewoon van een andere maand ofzo.. Kan ook? Poeh wat een vragen Maar misschien iemand die het mij even kan uitleggen?
oke, degene die nu in de winkel ligt is met pgr 2 en is de engelse en die met rainbow six 3 is van vorige maand en er is bijna geen verschil, alleen zijn de demo's van de amerika er vroeger dat die van de uk, ik hoop dat je het begrijpt...
Kerel, RS3 en PGR2 zijn allang speelbaar op OXM discs. :{ Het verschil is dat je met een PAL Xbox geen Amerikaanse demo disc zal kunnen afspelen (NTSC). Ook de content is anders, omdat er in Amerika op andere releases andere games uitkomen. En de Bruna heeft zover ik weet altijd de Engelse OXM liggen.
klopt!, De amerikaanse is vaak eerder met speelbare demo`s en heeft vaak andere (amerikaanse sport games e.d) games er op staan.. en het DOA Update ding..
Lijkt me ook wel een beetje logisch dat er verschil is, want in de USA worden veel games eerder gereleased.
ohja dus als ik het goed begrijp ligt er bij de Bruna gewoon de versie van vorige maand, en is de UK versie? Maar daarop stond wel dat ie van november 2003 is... Staat de playable demo van PGR2 dan op de UK-versie van december 03? /edit: http://www.officialxboxmagazine.co.uk/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=7&meid=-1 kan iemand anders lezen welke maand hier rechts-onderin staat ?
oh wat ik ook nog even wou vragen, de OXM uit de VS is dus qua inhoud van het blad en demo's anders dan de OXM uit de UK? Nu nog even uitzoeken waar ik die met PGR2 kan vinden (de NOV/DEC versie?! )
in principe niet, zde hebben allebij een ander team.. misschien een keer leuk om ze te bellen/mailen !