1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(p)reviews

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gouranga, 17 mrt 2003.

1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    ik HAAT vage replies!

2. masterape

masterape Guest

Weet jullie niet een iets exactere datum. Zoals een maand?

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb een JSRF review en UC review klaarliggen

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat je die moet opzenden naar WouteR zijn postvak ofzo :)Suc6 ermee :)

5. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    sounds like a plan...

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    kun je zelf reviews opsturen dan??
    alleen mods kunnen dat toch?

7. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je bedoelt crew,je kan proberen een revieuw op te sturen (zelf geschreven natuurlijk) en dan kijken hun of het goed genoeg is om op de site te komen.Word streng beoordeelt :)

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    In principe proberen wij games al voor de Europese release te reviewen en dat is voor jullie onmogelijk. Je mag natuurlijk altijd je review opsturen, maar op de main zal hij zeker niet komen te staan. Dat doen we liever zelf zodat we zeker weten wat er op XBW staat ook correcte info is. Wil je per se jou eigen review aan de members laten lezen kun je hem altijd op het forum plaatsen.

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    oh, nooit geweten 8)

*i am a passenger... tutututuuutututuuuu... and i ride and i ride...*

oh,sorry, dwaalde ff af :+ .... Als ik tijd over heb zal ik er misschien eens eentje schrijven...

10. masterape

masterape Guest

[Opmerking]Zeldzame (p)reviews

Hier is volgens mij al vaker iets over gezegd maar ik wil het nog ff benadrukken. Ik mis reviews en previews. Ik hoor wel eens hier en daar: Ja het komt eraan, maar dna wacht ik weer een tijdje en dan is het stil. Hetzelfde geld voor centrale topics. En er mogen misschien ook wel wat meer filmpjes en screens worden gepost. Het is maar een tip. En misschien wat meer manschap aannemen(ik wil me zelf niet laten opvallen hoor)het is gewoon een tip. Want ik vind het jammer dat zon goede site toch een beetje vertraging heeft in deze dingetjes.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    threads gemerged

12. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Re: [Opmerking]Zeldzame (p)reviews

* stemt volledig in alleen van de goede spellen word een review of preview gemaakt zo weet je toch nooit war andere spellen over gaan, er zou wel wat meer aandacht aan de reviews mogen worden besteed bij sommige spellen staat er niet een s een link naar de website van dat spel :D verbetering zou in goede dank afgenomen worden

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Re: [Opmerking]Zeldzame (p)reviews

Allereerst over de screens en filmpjes. Ik vind dat XBW juist ontzettend veel screens en filmpjes post, zelfs de meeste lelijke en onbenullige screens. Wat de reviews betreft, zodra er games binnenkomen worden die gelijk doorgestuurd naar de crewmembers en die bakken er een review van. Nu is elke crewmember bezig en kun je deze week nog reviews verwachten van onder andere Shenmue, Battle Engine Aquila en Kung Fu Chaos en volgende week DOAX, LOTR:TTT, Mercedes Racing en enkele andere games. Kortom, iedereen is druk aan het schrijven. Wat de previews betreft geef ik je gelijk, daar zouden we wat meer tijd in moeten geven. We zullen ons best doen.

14. masterape

masterape Guest

[Opmerking]Gemis van o.a (p)reviews

Hier is volgens mij al vaker iets over gezegd maar ik wil het nog ff benadrukken. Ik mis reviews en previews. Ik hoor wel eens hier en daar: Ja het komt eraan, maar dna wacht ik weer een tijdje en dan is het stil. Hetzelfde geld voor centrale topics. En er mogen misschien ook wel wat meer filmpjes en screens worden gepost. Het is maar een tip. En misschien wat meer manschap aannemen(ik wil me zelf niet laten opvallen hoor)het is gewoon een tip. Want ik vind het jammer dat zon goede site toch een beetje vertraging heeft in deze dingetjes.

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Allereerst over de screens en filmpjes. Ik vind dat XBW juist ontzettend veel screens en filmpjes post, zelfs de meeste lelijke en onbenullige screens. Wat de reviews betreft, zodra er games binnenkomen worden die gelijk doorgestuurd naar de crewmembers en die bakken er een review van. Nu is elke crewmember bezig en kun je deze week nog reviews verwachten van onder andere Shenmue, Battle Engine Aquila en Kung Fu Chaos en volgende week DOAX, LOTR:TTT, Mercedes Racing en enkele andere games. Kortom, iedereen is druk aan het schrijven. Wat de previews betreft geef ik je gelijk, daar zouden we wat meer tijd in moeten geven. We zullen ons best doen.

Mod's, laat deze thread maar gewoon apart en open.

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    (Ik ben geen crew maar post toch een reactie)

In news is XBW supersterk, te sterk zelfs (who fucking cares about Bilbo de Hobbit screens :eek:), en in reviews ook. Deze week zijn bijv. nog PDO en MGS2: Substance online gekomen. Qua previews zijn ze wat minder maar gôh, reviews zijn belangrijker imo.

17. masterape

masterape Guest

Ok hier geef ik je ook een deel gelijk in maar mag ik een extra tip geven, al maken jullie al zo weinig previews moet je al maak je een preview, een preview van een veel gewilde game maken zoals in het vooruitzicht± halo 2, fable, raven shield. Hetzelfde geld voor reviews die maak je tuurlijk eerst van topgames zoals± UC)wat niet is gebeurd des tijds' Snap je een bbetje wat ik bedoel?

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    *vraagt zich ook af waarom er geen UC review is geweest.

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, dat is niet uit 'mijn tijd,' maar ik denk dat ze dat destijds per ongeluk vergeten zijn... :eek:

Wat die previews betreft, Fable is ooit al eens een preview van geschreven maar we zouden een nieuwere preview kunnen schrijven. Halo 2 is haast onmogelijk om daar nu al een preview over te schrijven, omdat daar eigenlijk nog te weinig over bekend is en Raven Shield zou inderdaad kunnen. Previews schrijven is ons zwakke punt en daar moeten we inderdaad harder aan werken.

20. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    KUNG FU CHAOS REVIEW,yeehaaa, hier wacht ik al echt lang op, ik ga die gelijk lezen :D Goed bruin bakken eej!

Deel Deze Pagina