1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(p)reviews

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gouranga, 17 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    UC reviewden we destijds niet omdat het spel zonder Live geen bal waard is. Dan had het een onvoldoende gescoord.

2. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een gedurfde uitspraak :eek:

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Threads gemerged

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    zal die halve review eens uit het stof plukken...

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  6. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

hahahaha Destrukt ziet zijn kans....... wel goed voorstel imo dan heb je in ieder geval een review!

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en niet alleen destrukt ik vind dat er wel wat meer kan (p)reviews kunnen komen en ik vind dat wouter gelijk heeft uc zal egt een DIkke onvoldoende worden zonder xboxlive en als je niet veel vrienden hebt is het ook niet zo leuk en de graphics zijn ook niet geweldig tog mis ik nog wel wat maar ik lees niet heel vaak de revieuws wel de live verhalen:D

8. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het anders een idee om een lijst te maken met oude spellen die nog niet gereviewed zijn, en dan te vragen of er leden zijn die van een spel een leuk review willen maken!
    Je kunt dan de beste belonen met een leuk spel of iets dergelijks!
    je zou ze dan allemaal kunnen plaatsen en dan de andere leden een beoordeling laten geven over de gemaakte review.
    of gewoon zelf de beste uitkiezen of alvast een selectie maken!
    Zo bespaart het jullie veel werk om al die games te reviewen, en zo heb je er gelijk weer een leuke prijsvraag bij!
    ik denk dat het allleen werkt voor oude games omdat wij ze anders niet in ons bezit kunnen hebben om ze te reviewen!
    maar zo kunnen jullie je met de aankomende games bezig houden en met previews!
    En degenie die goed zijn kun je belonen met een nieuw spel dat ze dan wel gelijk moeten reviewen!

just a suggestion!!

9. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    was dit nou een dom idee, of zo?8)

laat is wat van jullie horen, ik vond het zelf namelijk wel een goed idee!:D

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We hebben eens pel liever gereviewd door de redactie zelf, daarvan weten we iig dat ze objectief zijn.

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slecht idee, de meeste members kunnen namelijk geen fatsoenlijk stukje spelfoutloos schrijven. Ook zijn de zinnen vaak slecht, en worden er slechte alinea's gemaakt. Ik spreek uit ervaring, als ik ingestuurde (p)reviews voor mijn site bekijk, dan denk ik echt: |:-.

12. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar we zijn allemaal nederlanders en als die wat gratis kunnen krijgen willen ze er wel wat meer voor doen!

en het hoeft natuurlijk niet perfect te zijn als je maar in ieder geval een begin hebt kun je het altijd zelf nog veranderen tot een geschikte review!

is in ieder geval minder werk!

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    User reviews alleen ter ondersteuning van xbw reviews

14. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets, ter ondersteuning.
    en als je iemand feedback geeft hoe die zijn review eventueel beter kan maken, wordt de kwaliteit van de ingezonden review ook hoger natuurlijk!
    dan kan het misschien zelfs i.p.v ter ondersteuning gewoon al gelijk gebruikt worden!

met natuurlijk wel de verantwoordelijkheid die bij de xbw redactie ligt!

15. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe ja ik vroeg ook al eerder om "feedback" maar heb nog geen reactie's gehad,behalve van "Dioga" die zei dat ik wat meer variatie in mijn zinnen moest gebruiken(pm als je er meer hebt) maar je kan je review ook altijd op het forum plaatsen(zoals ik gedaan heb) en door mede members laten tippen,en mischien word hij wel gepost,en je hoeft er niks mee te winnen vind ik.Dan krijg je "geforceerde" reviews.

16. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij hoeft dat winnen ook niet, maar als je er een prijs aan verbindt is het voor meer mensen denk ik aantrekkelijk om er tijd in te steken, en volgens mij gaat er nog aardig wat tijd in zitten!
    dus meer loon naar werken, i.p.v prijs eigenlijk

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigelijk wel goed zo. Ik mis niet echt iets de echte goede games waar over veel gesproken wordt reviewen ze toch wel. Is te hopen in ieder geval met halo2 en moto gp 2. Waarvan van 1 niks mee is gedaan. En een review schrijven doe je niet zomaar. Zit veel tijd in enzo...

18. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg je wel iets wat juist een probleem is: "de echte goede games waar over veel gesproken wordt reviewen ze toch wel."

hoe moet ik weten wat een goeie game is al ser geen review van is, en niet iedereen heeft dezelfde smaak, dus niet iedereen vindt de veelbesproken games leuk!

omdat er veel tijd in zit om een review te schrijven is het uitloven van een prijs misschien een goede tegenprestatie!!??

19. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Ben nog steeds van mening dat een prijs een soort geforceerde review zal verorzaken,en ze hebben niet elke x zomaar een prijs voor de hand.Dat je review op XBW komt moet al een goed genoege beloning zijn.Als je alleen meedoet voor die prijs dan noem ik het een "geforceerde" review en krijgen ze een overflow met reviews.

20. mischa

mischa Guest

doe gewoon 1x in de maand de beste review belonen en de andere niet.
    dus een maandelijkse prijsvraag en je hoeft maar 1 game weg te geven maar je hebt wel alle reviews 8)

Deel Deze Pagina