1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(p)reviews

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gouranga, 17 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eerst wordt er spontaan gesproken over een prijs en nu over een game weggeven?:confused: daar zijn de Redactie-leden toch voor? :cool:

2. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit het forum: "Suggesties, problemen, opmerkingen" hier mogen de leden toch zeker wel hun opmerking of suggestie geven.

Ik had verwacht van alle mensen dat jij dit wel wist, WouteR!

Het in het verleden en toekomst gedane of nog in de maak zijnde suggesties of opmerkingen dienen ten alle tijde slechts gezien te worden als "suggesties en opmerkingen", het hoe daar verder op in spelen en/of mee omgaan ligt ten alle tijde in de handen van de daarvoor verantwoorde personen!

Zo goed?:D

En een geforceerde, maar toch goeie review is altijd nog beter als geen review, lijkt mij!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja natuurlijk maar vooralsnog heeft er niemand van xbw iets over het plan gezegd en jullie werken het al bijna uit tot iets 'verplichts' oid :cool: Geforceerde review? Ik weet niet hoe je geforceerd een review kan schrijven?

Anyways; Waarschijnlijk komt in 3.0 (daar hebben we 'em weer :p) een user-review systeem, hoe dat precies gaat werken bekijken we nog op het moment.

4. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja laat het vooruit denken maar vast aan ons over dan hoeven jullie dat ook niet meer te doen!

en van dat geforceerde dat snap ik ook niet echt want je kunt het wel snel willen doen maar als je het snel doet dan , is het vaak niet goed en wordt het ook niet gewaardeerd, of dit is door commentaar erop te geven of het mislopen van de prijs, dat maakt niet uit!

Maar ik wacht met smart 3.0 tegemoet en dat over die user review!
    Misschien moet je er een poll of zo bij doen waarin leden een cijfer kunnen geven over die review zodat de beste van de maand de eeuwige roem kan verdien!
    nou ja, eeuwig!
    voor een maandje eigenlijk!
    En als je verschillende dezelfde reviews hebt laat je ons kiezen welke het beste is!
    misschien moet je maandelijks een lijst maken met welke games nog een review moeten en dan kunnen de mensen die bekijken en er een game uit kiezen, die ze willen reviewen!

Mark my words! "just a SUGGESTION"!}:]

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

Jij kan geen geforceerde reviews schrijven nee :+ "shenmue 2"

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan sowieso geen reviews schrijven ;)

7. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    daarom kun je het beter aan anderen overlaten (xbw leden)!

misschien moet je eens een vraagje stellen of er mensen zijn die reviews willen schrijven! om ff te checken hoeveel dat er eventueel zouden zijn!

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iedereeen wil dat, bijna iedereen kan dat niet. :cool: Daar gaat het niet om, dat hoeven wij niet te vragen, serieuze kandidaten moeten maar naar ons komen.

9. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat die manesen zullen komen, want ik mis toch nog wel een aantal games waar ik toch graag van zou willen weten of het goeie of slechte games zijn!

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Welke?

11. p1m

p1m Guest

off: reviewer beteknd dat gratis games???

waarom is er nooit een review van bulder's gate uit ge komen?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Baldur's Gate ligt nog maar net in de winkels, in Europa that is.

Deel Deze Pagina