Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind 'm er nou niet echt beter op geworden maar wel grappig natuurlijk :)

    Fahrenheit zou oorspronkelijk ook als losse episodes te koop zijn maar daar hadden ze toch van af gezien, weet niet waarom.
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    haha vind groen mooier!!! Blauw past toch niet bij de xbox.
     
  3. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    van xbox.nl :
    ''Je kunt chatten, tekstberichten sturen en lijsten met vrienden maken. Met de nieuwe Xbox Live ben je altijd online en kun je altijd communiceren met andere Xbox 360 gebruikers.''

    waarschijnlijk een domme vraag maar ik ben toch er benieuwd naar : om te chatten kan je je toetsenbord van je pc op je xbox aansluiten toch, zonder daarvoor een speciaal verlengstuk of iets in die trent aan te moeten schaffen.
    en nog een vraag waar ik het antwoord eigenlijk al van weet : je kan niet chatten met iemand die op de pc op msn ofzo zit toch? alvast hartstikke bedantk!!!*) _0/
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ik denk dat het 'echt' chatten is door de commicator is wat ze bedoelen.
    Ik heb verder wel een rumour gehoord dat er een toetsenbordje komt wat je onder de controller kan klikken, waar ook de communicator in gaat, maar dat heb ik nog niet bevestigd gezien door MS.

    Wat ik wel cool vind is de Xbox 360 Webcam die ze later nog gaan uitbrengen. _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    er komt wel een toetsenbord voor de 360. Is al officieel aangekondigt ook, gebruik de zoekfunctie maar ff voor meer info :+
     
  6. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook een externe harddisk aansluiten op de 360 ??
    Ik wil namelijk mn muziek op mn harddisk zetten en dat weer aansluiten op mn stereo. Zo heb ik bijvoorbeeld een harddsik gevonden met een ingebouwde mediacenter, zodat je hem kan aansluiten op tv en of stereo. Alleen is dat ding twee tot drie keer zo duur...

    En als je je harddisk kan aansluiten op de 360, muziek afspelen via je 360 kan ik ook mn muziek in mn slaapkamer afspelen :)

    Zal dit mogelijk zijn, of kan ik toch beter doorsparen voor ingebouwde mediacenter??
     
  7. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien in deze vraag al beantwoordt maar nu vraag ik hem. Je kan de xbox360 aansluiten op een tft is de kwaliteit dan net zoals hdtv? Ik heb zelf de samsung 930BF. Mijn tweede vraag is waar zijn de witte en de rode aansluiting voor bij de vga kabel? Alvast bedankt*
     
  8. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je rode en witte tulpen kan je muziek naar je tv of stereo verzenden..
    VGA = Beeld
    Rood en witte tulp = Geluid :)

    HDTV heeft op zn minst een resolutie van 1320 x 780 (dacht ik) EDIT: 1280 x 720
    Als jou tft hetzelfde resolutie heeft of nog meer heeft hij dezelfde kwaliteit ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  9. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je tft scherm een resolutie heeft van 1280 x 1024 :)
    1366 x 768 ondersteunen de meeste HDTV, maar als je hem op 720P wilt draaien moet je minstens een resolutie van 1280 x 720 hebben ;)

    Je kan hem op dus op een resolutie zetten van 720P, hierbij benut je het maximale wat je uit je xbox 360 kan laten toveren ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    ff kijken want door die hardware raak ik btje in de war(ow my god:D). Ik koop de dure versie en heb dus draadloze controllers. als ik die wil opladen wat moest ik ook weer kopen??? want sommige mensen halen die dingen ook door mekaar ik ben dus niet de enige noob hier;):D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  11. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Play and Charge kit koopt, krijg je een accu voor in je controller en een snoertje om hem op te laden tijdens het spelen :)

    Kosten = 20 euro
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dankje maar ik bedoel dus dat andere als je niet door speelt tijdens het spelen want ik vind anders kan je net zo goed een controller met draad kopen;). (dat je zeg maar de controller op je xbox klikt en dat de controller zich oplaad)
     
  13. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet, volgens mij kan je dat snoertje ook gebruiken om je controller op te laden, als je xbox uitstaat ;)

    En anders zal dat wel standard bij je controller zitten, want hoe wil je hem anders dan opladen :p
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders kan je hem niet opladen dan moet je met baterijen werken:)
     
  15. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    haha lekker nutteloos :D

    Maar dan heb je genoeg aan je play and charge kit, als je accu bijna leeg is en je wilt nog langer spelen kan je altijd nog nadenken om eventjes te spelen met snoer. Ga je stoppen laat je hem nog een tijdje aan het snoertje :)
    Volgende keer kan je dan weer uren spelen zonder snoer...

    kan niet simpeler volgens mij :p
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    WHaha ok dankjewel he:)
     
  17. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel heel nice zijn als er een toetsenbord voor de xbox 360 komt :), Zeer handig als achter je tft zit en ook een toetsenbord kan gebruiken :p
     
  18. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het alleen maar onhandig, ben namelijk niet van plan om geld uit te geven aan een toestenbord voor mn xbox.
    handiger als je je pc toetsebord kan gebruiken:)
     
  19. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Je daar heb je gelijk in :p Maar kenelijk denkt MS daar anders over :-@ Ik zou het handig vinden als je het toetsenbord van Windows Mediacenter kon gebruiken! Dat toetsenbord is zo nice! :p
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan een pc toetsenbord gebruiken op de xbox 360!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina