1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ja dat zijn de prijsen van NEDgame.
    En voor mij is het wel handig die 5 euro korting, want NEDgame zit gewoon 15 tot 20 min fietsen van af m'n huis
     
  2. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker relaxed :)

    Als ik bijvoorbeeld in het centrum een spel kon kopen dat 5 euro goedkoper was, ging ik daar toch echt 20 minuten extra voor fietsen...

    Nu hoef ik dat niet meer, ik woon nu op een loop afstand van het centrum :+

    Is het bij Nedgame ook zo, dat je maar eenmalig verzendskosten hoef te betalen, ondanks dat je 5 games hebt bijvoorbeeld ???
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als ergens serieus dat ding om 0.00 uur word verkocht ga ik heb zeker halen( me ouders gaan rond 10 uur slapen dus dat merken ze niet) en dan lekker heel de nacht doorspelen! zie het al voor me.

    en z'n hardeschijf heeft dat alleen voordelen met opslaan of ook met laadtijden enzo?
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ik zie dit: 02-12-2005 Microsoft Live Points (2001 Points)
    nieuw € 24,99 Maar wat heb je dan aan die punten?:+ en word dat ook nog eens echt verkocht?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je geen credit card hebt ... en je wilt premium content kopen (zoals een nieuwe level van Halo :cool: dan kan je deze aanschaffen met behulp van gamer points ... Ook kan je met deze Gamerpoints je MMORPG abbo betalen
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah, dat is wel vet dan. ik dacht gewoon punten voor je tag waar je dus helemaal niks aan hebt :+ maar nu snap ik hem. ;) Dank je :9
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle content die je wilt kopen online moet je kopen met MS Points. Dat geldt uiteraard niet voor gratis content, maar wel voor premium content zoals sommige downloable levels, Xbox Live Arcade games, andere betaalde content.

    Je kunt in je dashboard als je een credit card hebt die MS Points kopen, maar je kunt het ook, zonder credit card doen met een pre-paid points card die je in de winkel kunt kopen. Zoals het nu gaat, en dat je dus bijvoorbeeld €4,99 betaalt voor Rainbow Six Packs, verandert bij de Xbox 360. Je betaalt dan alles in Points.

    Je abo kan nog wel met een CC en dus óók met een pre-paid kaart, betalen online kan enkel met MS Points, waarvoor dus ook een (andere) kaart in de winkels zal liggen. Die points zijn in de toekomst ook te gebruiken om bijvoorbeeld via MSN Music MP3's te downloaden. Bijvoorbeeld via je XBox 360dashboard. Ahum, misschien verklap ik nu wel te veel.
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Slime tactiek hoor die MS Points, nu staat er dan geen €6,99 maar 600 points, wat in wezen ongeveer hetzelfde is, maar het lijkt minder en kopen mensen het sneller. Ik hoop dat er veel gratis content wordt aangeboden, want ik betaal er alleen voor als het echt de mooite waard is. Tot nu toe ook alleen voor de 5 maps van halo 2 betaald, wat het achteraf ook maar net waard was, omdat ze later gratis werden.

    Wel irritant die punten, jij moet in de winkel een bepaald aantal van ze kopen en houdt er dus bijna altijd wel 'over'. Kortom, weer een slime manier van MS om aan geld te komen, maar daar draait de wereld nu om dus neem ik het ze niet kwalijk.

    Maar MrX, jij hebt zo'n geluk. Je weet wat er gaat komen, hebt de xbox360 al uitvoerig getest en krijt waarschijnlijk ook flinke kortingen op games/hardware.
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik had ook gehoord dat je een film kan downloaden voor bijvoorbeeld 24 uur. Dan wordt deze op je schijf gezet, en dan als die 24 uur afgelopen zijn, weer van je 360 verwijderd.

    Is dit waar, komt dit nog of waren dit alleen geruchten?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is een gerucht en waarsschijnlijk niet waar ... maar het zal in de toekomst misschien wel mogelijk zijn om via msn shop ... muziek, tv programma's en films te downloaden ... maar dit is toekomst muziek
     
  11. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Farto?

    Wie is er nu dom? Jij of ik? Wat is marketting eigenlijk? Cursusje Nederlands zou niet slecht voor je zijn...

    Wat is je rol eigenlijk?

    Ik spreek je wel op 2 december en we zien wel wie er gelijk heeft. Ik kom alleen maar op voor de rechten van de consument.

    /Mod Het gaat hier niet over, het gaat over de Xbox360. Je kan je nog zo ergeren aan iemand, laat hem in zijn waarde of benader hem via pm! - The Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2005
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Wat is er mis met ze spelling man.. je zit hier net en zit je een beetje mensen af te kraken.. doe zielig ofzo.. fardo levert tenminste een nuttige bijdrage hier, kan je van sommige mensen niet zeggen.._0/
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waar heb jij het over? Hier heb je de lijst van de officiele xbox 360 distribiteur micromedia: http://www.micromedia.nl/download/release_overzicht.xls (als je de release lijsten niet voor je wilt zien)

    Tevens lijkt het me verstandig dat je de FAQ gaat lezen ... De mensen hebben hier normaal RESPECT voor elkaar
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  14. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuse me??

    Quote van jou richting mij in andere thread :

    Dit is echt onzin .. quoten van een prut site ... echt ongelofelijk hoe dom kun je zijn

    Dus??

    Conclusie? Respect voor elkaar???????? Pardon? Heb jij respect voor mij dan?
     
  15. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet jij eens denken wat jou rol is... tot nu toe heb ik nog niks zinnigs van je gelezen...
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En nu gaan we weer ontopic. Dit kan ook prima (met respect ;) ) via PM geregeld worden. Posts hierna over wie wel of niet lief is worden verwijdert..
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dieren mishandelling :+

    [​IMG]
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    Hahaha, vreemde Japanners ook...
    (of Chinezen of wat zijn het ;) )
     
  19. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter las net op telegraaf: http://www.telegraaf.nl/i-mail/28012611/IPod_in_je_Xbox.html dat je de ipod ook kan linken met xbox mooi dat ik net de nieuwe ipod heb gekocht!!

    Is het ook mogelijk om een 2e hd te kopen die vol proppen met muziek en films en die dan als extern hd te gebruiken of komen er in de toekomst(nabije) ook hd's uit mer meer capaciteit.


    wordt mooi mijn samsung lcd scherm ipod en xbox360 in een oei oei oei kan niet wachten
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude das al like heel lang bekend. Je kan alle usb apperatuur aansluiten op je xbox. Als je wilt zelfs een Netwerk HD:p

    --
    Wat je nu zegt was al like ages bekend?_0/ :9
    (/kon zelf bedacht worden:))

    Me heeft ook soortgelijk ding _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina