1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed te horen dat je t naar je zin hebt gehad!

    Ik was overal en nergens. Mijn werk was rond lopen en socializen met de gasten.

    Misschien herinner je nog 1 van die irritante gasten die de TV van je demo-unit uit kwam zetten? Nou, 1 van die 2 was ik :eek: (Sorry ;))
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol... da was zeker op het moment dat de presentatie begon. Toen zat ik lekker aan het bier:9
     
  3. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!

    Na vrijwel alle topics de laatste dagen vlot te hebben doorgelezen, heb ik toch nog een paar vragen m.b.t. de Xbox 360. In principe just to check/voor de zekerheid. Ik snap dat sommige vragen overbodig zijn en makkelijk terug te vinden zijn, maar kan ze er beter nog even bijzetten, dan dat ik het straks nog niet zeker weet.

    - Een TV met alleen een scart en kabel ingang kan gewoon gebruikt worden met het kabeltje dat bij het premium pakket wordt geleverd?;

    - DVD's zijn gewoon afspeelbaar, zonder fratsen? En welke media nog meer (Dvix/Xvid e.a.)?;

    - Voor de BC-games kun je gewoon patches(?) downloaden met je gratis Silver membership?;

    - Mijn internetkabel (vanuit mijn modem) kan gewoon ingeplugd worden in de 360? En wellicht toch handig een router of hub te nemen. Gaat dit niet ten koste van je (download)snelheid voor je PC?;

    - Ik ben iemand die heel lang geen console meer heeft gehad. Spellen als Tomb Raider(PS1) en Return to Castle Wolfenstein(PC) zijn "1 speler shooters" toch? Welke spellen van deze generatie kun je daarmee vergelijken, Perfect Dark Zero en Call of Duty 2, of zit hier toch qua gameplay een groot verschil in?

    Ik denk dat het dit wel was. Mocht me nog iets invallen, kan ik het gewoon vragen toch? ;)

    Alvast bedankt voor het beantwoorden. Cheers.

    Hagele.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja


    ja, maar alleen dvd's

    Ja

    Router is verstandiger (tuurlijk hoe meer apparaten je tegelijkertijd op internet hebt ... hoe meer data je moet delen. Maar als je alleen een modem gebruikt ... moet je telkens je modem uitzetten als je weer op je xbox 360 wilt spelen ... tevens wil je straks misschien ook muziek en foto's naar je xbox 360 streamen die op je pc staan ... dus dan wil je wel een eigen netwerk hebben


    Tomb Raider komt nu ook uit op de xbox 360 (volgend jaar) .... Return to Casle Wolfenstein (quake IV, CoD2, Perfect Dark zero) ... de spellen zijn nooit een exacte copy ... Maar er komt volgend jaar ook een Castle Wolfenstein 2 uit op de xbox 360 ... en een Indiana Jones game ... dus keuzes zat :)

    geen dank :)
     
  5. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, da's een snelle reactie _O_

    Bedankt (nogmaals), hier kan ik wat mee!

    Hagele.
     
  6. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
  7. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Sorry, maar toch even een paar (n00b)vraagjes van mij waar ik niet meer zeker van ben.
    Hoe zit het met de 360 en aansluitmogelijkheden op een monitor, is dit net als bij de huidige Xbox dmv een vga-box of zit er nu een aansluiting voor op?
     
  9. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope, je kan een VGA kabel kopen die direct vanuit je Xbox 360 in je monitor kan *)

    http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice. :cool:
    Die ga ik wellicht nog eens halen wanneer ik mijn 360 heb (duurt nog wel even).
    TFT monitor levert volgens mij toch wel wat scherper beeld dan een gewone tv.
     
  11. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    de meeste crt of tft schermen van deze tijd zijn high definition.

    dus zeg gerust gewoon hd gamen ;)

    ik ga hem zelf ook op me tft scherm aansluiten van 19"
    die is 720p.
    *)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan er nog geen echte hd reso aan van 1900 nogwat, maar met een reso van 1280x1024 die mn schermpjes aankunnen zit ik dus wel gebakken met aardig wat detail op mn scherm.
     
  13. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook hd kijk hier in nederland zijn der nog niet egt veel of helemaal niet de hdtv's van 1900x1280 de meeste zijn hd ready

    maar waar jij op speelt is ook hd waarschijnlijk 1080i of 720p;)
     
  14. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het dan? Ik dacht dat 720P 16:9 is. En als je hem op 1280:1024 draait heb je dan geen balken?
     
  15. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Als onderdeel bij de luxe X-box360 set wordt geleverd:
    • Xbox 360 Component HD-AV Cable. This connects gamers to the world of Xbox 360 games and graphics through high-definition and standard-definition connections.

    Wat ik me nu afvroeg: ikzelf heb een flinke sony breedbeeld tv (50 Hz). Is dit nu een kabel wat gewoon een goede kwaliteit levert hiervoor of is beter een andere kabel aan te raden (zo ja, hoe duur zijn die?)?
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik me nog steeds afvraag mbt het monitor gebruik, wat ze nou met die VGA kabel doen??? ik ben gewend dat de kabel uit de monitor komt en je deze in de pc steekt, maar ik ving laatst op hier op de forums dat aan de vga kabel van de 360 de zelfde stekker zit als aan de kabel van een monitor.... moet je dan een monitor hebben met een extra ingang ofzo???

    lijkt mij een beetje apart als het kabel in kabel steken is///

    en ik bedenk me net, die voeding die er in amerika bij zit... dat is zon kreng van 2 kg...

    maar europa heeft toch heel andere normen... voor het zelfde geld hebben ze in europa alleen een kabeltje nodig... of heeft iemand al heel duidelijk gezien of gelezen dat er kompleet geen voeding meer in de 360 zit...
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm de meeste TFT schermen hebben zo'n ingang .. een oude crt is niet geschikt

    Het plaatje van de europese versie is ook gepost ... check deze draad .. de voeding blijft net zo groot
     
  18. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is een verschil tussen die 2, de ene is een verhouding:
    16 : 9 = Widescreen (Breedbeeld)
    4 : 3 = Normaal (Beeldbuis)

    en de ander is de resolutie:
    420p (640 x 420)
    720p (1280 x 720)
    1080i (1920 x 1080)

    Ik neem aan dat de monitor zich aanpast aan de beste resolutie van de Xbox 360 die mogelijk is, waarschijnlijk zal er zoals bij Xbox v1 een menu bij Settingd zal zijn voor het kiezen van de verhouding.

    Ik denk dat je de framerate gewoon kan instellen bij Settings op je dashboard, aangezien dat ook kon bij Xbox v1 en je hoeft geen extra kabel te kopen, je kan gewoon met die kabel ook op standaard resoluties spelen, zoals in de description staat ;)

    Bij het Core system krijg een kabel die alleen standaard resoluties ondersteund, dus als je dan HD wil spelen moet je die kabel wel apart kopen (winst maken dus :9)
    Sommige monitors, zoals de mijne, ondersteunen 2 soorten type invoer, DVI & VGA, DVI is de witte plug en VGA de blauwe.
    In feite heb ik me pc aangesloten op DVI, zal dus mijn Xbox 360 dan gewoon kunnen aansluiten op me vrije VGA poort.
    Eigenlijk is het precies het zelfde als je pc, maar in plaats van dat de invoer van je pc naar de monitor gaat het van Xbox 360 naar je monitor.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb geen ingang op mn scherm, wel een uitgang. Hoop wel dat de monitor kabel in de Xbox360 (kabel) geplugd moet worden en niet andersom (360 vga kabel in de monitor), want dan houd het voor mij ook op en denk voor de meesten.
     
  20. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat betwijfel ik, tenzij je een laptop hebt, want elke monitor heeft een ingang, waar zou het beeld anders heen moeten van de PC :9

    Hier een voorbeeld van DVI (bovenste) en VGA (onderste) pinnetjes
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina