Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah als je de nieuwe xbox 360 controllers in je handen hebt gehad .. dan weet je waarom de oude niet meer werken ... de knoppen zijn verplaatst
     
  2. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou toch gen reden hoeven zijn om ze niet compatible te laten zijn? De enige knop die op de oude mist is de guid button toch?
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zit te denken: als ik de 360 op de plaats zet waar ik mijn xbox ook stond, dan zit ik er in een rechte lijn voor.Maar als ik nu uit me bed wil spelen dan zit er een kastje tussen de controller en de 360 maakt dat uit?
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    @BrokenTable

    En meer knopen missen.

    Ik heb de controllers gisteren in de hand gehad, ze voelen velemalen lekerder aan dan de oude. Maar ik ben nog niet achter hoe ik die schouderknopjes moet vast pakken, ach daar kom ik zelf wel achter ;)
     
  5. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke knoppen dan? Die extra schouderknoppen waren zwart/wit toch?
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. het zou niet te best zijn als dat niet kon, want dan kocht ik een controller met draad.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ''X'' knop en dat hele kleine knopje op de achter kant van de controller als ik me niet vergis.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien we jullie op RTL nieuws?

    RTL Nieuws is op zoek naar vijf gamers die de nieuwe Xbox 360 willen uitproberen. Microsoft stelt daarvoor vijf Xbox 360's beschikbaar in het Perfect Dark Zero-huis in Amsterdam.

    Na afloop van de test worden de gamers geïnterviewd door het RTL Nieuws! De reacties worden gebruikt voor een item over de nieuwe Xbox dat wordt uitgezonden op donderdag 1 december in het RTL Nieuws dat om 19:30 is te zien op RTL 4.

    Xbox 360'Wat heb ik daarmee te maken?', horen we je denken... Nou, als je de redactie een mailtje stuurt met je naam, adres en telefoonnummer kan jij dus één van die vijf gamers zijn! Hou woensdag 30 november dus vrij, want de kans bestaat dat je vanaf 12:00 aan de gang kan met de Xbox 360. Na afloop wordt je geïnterviewd door het RTL Nieuws, dus cameraschuwe wensen, wees gewaarschuwd!

    Uit de inzendingen trekken we 5 willekeurige gasten (en meiden?). Maandag nemen we contact op met de 5 gamers die we terug zullen zien op het nieuws.

    -----

    Komt van Powerweb.nl
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Egt heel jammer dat ik zo weinig tijd had om het in te vullen. Heb het iets te snel gedaan. Maarjah ze zoeken aparte mensen en ik ben volgens mij wel btje mafkees:) Dus pas ook op je kan het maar 1 keer invullen. :) Wees gewaarschuwd.
     
  10. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net even een advanced scart cable AV gekocht.
    daar krijg je toch beter beeld van ?
    en heb net ook de play en charge kit gekocht
    ik ben er klaar voor
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zegt iedereen t altijd anders. Dan denk je dat je het snapt en dan raak je het weer helemaal kwijt. Best irritant eigenlijk:) Maarjah even over een batery pack en een plug and play. Wat is het verschil wat kan je ermee. Waarom zou je de ene kopen en de andere niet. Waarom zou je ze allebei kopen.

    Plz als je t niet weet niet neerzetten. En ik kan ook die sites lezen Daar heb ik dus niks aan.:+ Maar dan nog is het niet duidelijk. Ik wou eerst alleen een plug and play kopen. Heb ik dan nog een batery pack nodig> ?

    Alvast heel erg bedankt!
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dan heb je geen battery pack nodig ... is al vaak gezegd
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Van welk merk is de DVD Drive?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    samsung geloof ik :eek:
     
  15. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    kan please iemand mijn vraag ook even beantwoorden ?
    alvast bedankt.

    ik heb net even een advanced scart cable AV gekocht.
    daar krijg je toch beter beeld van ?
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goed merk _O_
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je hebt al antwoord. Zowel in dit topic als in een ander topic. En waarschijnlijk komt er ook nog iemand voorbij die antwoord zal geven in het 3e topic waar je je vraag hebt neergegooid 8)
     
  18. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb het ondertussen al ja ;)
    ik heb hem trouwens maar in 2 toppics neergegooid.
    is nog te veel, maarja

    Edit:
    sorry je hebt gelijk ja, zelfs 3 :confused:
    :p
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat hele kleine knopje is alleen om te syncen met je 360. (wireless fixen) dat heb je in principe niet nodig op een "oude" xbox controller.
     
  20. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met die wireless adapter, van 80 euro, liven ook al heb je geen draadloos netwerk? Ik heb gewoon ADSL, weet niet of dat enig verschil maakt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina