1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een z'n Retro joy-stick zie je dat niet?
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een 360 controller gekocht. Alleen weet ik nu niet hoe ik hem voor me games op de pc kan gebruiken? Ik heb de controller met draad gekocht in de groene verpakking. In de handleiding staat duidelijk dat je hem ook voor je pc kan gebruiken.
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja klopt die zijn (ook?) voor de pc. en die draad moet je in de usb doen geloof ik. en dan kan je lekker je pc games met een 360 controller spelen.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zit in de handleiding tekijken van d Play and chargekit er staat dat je de boel er in moet pluggen en dan de xbox moet aanzetten... maar dan zou je 4 uurlang (onafgebroken je xbox moeten laten aan staan (voor de eerste keer dat je de accu oplaadt. is dat niet een beetje raar?
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als dat alleen de 1ste keer is lijkt het me geen probleem :cool:

    NiCad batterijen worden snel gaar als je ze niet volledig leeg maakt en onvolledig oplaadt. De rechargeable batterypack is een NiMH batterij. Deze schijnen geen last te hebben van een geheugen effect.
     
  7. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Advanced of niet advanced, composiet blijft composiet en is geen RGB.
    Ik denk ook persoonlijk dat aan de kabel die bij de Core zit, dezelfde soort gele tulp zit als aan de advanced hd kabel...
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje, ik ga mijn xbox verkopen. En ik heb nog Xbox Live, kan ik gewoon mijn gamerstag van de xbox verwijderen? En kan ik hem dan weer met de Xbox 360 gebruiken? Of moet ik het anders doen??

    Al vast bedankt _O_

    Heb snel antwoord nodig, want mijn xbox is morgen rond tien uur weg!!
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    ja gewoon van je xbox verwijderen. en dan om hem om te zetten naar een 360 account dan moet je: naar www.xbox.nl gaan, naar mijn xbox en dan aanmelden. en als je dat gedaan hebt allemaal kan je als het goed is op je 360 je account zo weer activeren.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm het zou kunnen maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen
    ik zou gewoon ff wachten tot je op de 360 je account hebt dan weet je het zeker :)
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank U.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, dat kan. :)

    /edit : En ja hoor, weer een late reactie van mij. Ik moet echt eens leren re-freshen voor ik antwoord tracht te geven.
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar was al 3 maal antwoord op gegeven ^^.
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Je bent denk ik in de war met Lithium Ion batterijen. Deze kennen geen geheugeneffect en zelfontlading. Nikkel Cadmium batterijen mogen trouwens niet meer verkocht worden per 1 januari 2006.
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    :eek: klopt ja, ik was idd in de war met die Lithium Ion batterijen.
    Maar ik had het wel gegoogled en bij how stuff works staat er ook dat er bij NiMH batterijen geen geheugen effect optreedt :confused:
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Zeg klopt het dat de customize soundtrack op elke game toegepast wordt en dat je ook de liedjes van je mp3 speler op je HD kunt zetten ?
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, alleen van een cd :'-(
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    nee maar je kon toch ook gebruik van customize soundtracks? dus dat je een cd op je HD zet en dan vervolgens toevoegt als je een game speelt..
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan de muziek van een mp3 speler tijdens het spelletje laten spelen ja, dit werkt via het dashboard. Alleen die muziek is weer weg als je de mp3 speler losmaakt ;)
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ooh oke man ;) de mp3 speler kan je dus vooraan de USB ingang van de xbox360 doen neem ik aan..?

    btw: sorry dat ik veel vragen stel :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina