1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je em best kan reserveren maar dan heb je em niet morgen.iig.

    maar Ik vraag me af. Kan je dat 'Played it trade it' van frs gebruiken bij xbox 360 spellen?¿
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    De vraag was dacht ik al een keer gesteld, maar ik wil ff zekerheid:

    Ik heb een 'JVC home cinema set', en die gebruik ik als versterker voor 5.1 geluid. Voor mijn PS2 heb ik een 'Digital Optic Cable' gekocht zodat ik mijn games met surround geluid kan afspelen, maar wat heb ik nodig voor de X360? Is een Optic Cable genoeg, zit zo'n kabel al in het pakket, of moet ik er nog een speciale kabel bij kopen? Ik wou het graag weten, want dan neem ik die morgen ook meteen mee naar huis :)
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    In de premium zit de HD kabel waar je meteen een optische kabel in kan prikken. Dus je moet zelf nog wel even een optische kabel kopen maar dan ben je dus meteen klaar.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dus ik pleur gewoon dat kabeltje van mijn PS2 in de X360...?
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Idd
     
  6. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dezelfde vraag als JPracegamer alleen heb ik nog geen optische kabel en sluit ik de xbox 360 aan met een advance scart kabel, moet ik dan ook alleen een optische kabel kopen en welke is dan aan te raden, en kan ik die dan in de advance scart kabel pluggen???

    Is het verschil echt zo klein tussen de meegeleverde kabel bij premium pakket en een advance scart want anders kan ik dat geld wel beter aan iets anders besteden (aan een optische kabel bijvoorbeeld)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    is een advance scart kabel nou het zelfde als een RGB scart? en als het iets anders is wat kan je dan beter nemen?
     
  8. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowel de Advance Scart kabel als de kabel die bij het premium pakket geleverd wordt heeft een optische uitgang. Wat een goed merk kabel is weet ik helaas niet, kijk daarvoor eens op forums die speciaal op Hifi of HT gericht zijn.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit topic gaat op slot. De 1000 posts zijn nog net niet bereikt, maar morgen zal dat zo gebeurd zijn. Ik heb een nieuw deel met een wat bredere titel aangemaakt. Morgen zal er vast een kleine chaos ontstaan, dat kan dan in een nieuw en fris topic. Je kan hem hier vinden.

    *klikt het hangslot dicht O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina