1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan moet je wel een router hebben met modem erin en draadloos dat is helemaal makkelijk
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt je USB modem wel houden, maar dan moet je de 360 aansluiten op de netwerkkaart van je pc met een crossed netwerkkabel. Nadeel is dat je je PC dan wel altijd aan moet hebben staan om op Live te komen. Je moet dan de optie internet connect sharing aan zetten.
     
  3. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het niet leg het eens beter uit (ja sorry)
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Xbox live aansluiten.
    Die kabel die je er in moet stoppen, is toch gewoon dezelfde als bij de Xbox?
    Dus zo'n doorzichtig klik dingetje aan het eind.
    Aangezien er eerst werd gezegt, dat het wel een andere aansluiting kon worden.
     
  5. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    het werkt gewoon hetzelfde zoals xbox live, je dauwd gewoon die kabeltje van je modem niet meer in je xbox maar in je 360
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje over dolby surround.
    Ik heb boxen van logitech (X-530) en die moet ik op de xbox aansluiten via een adapter, maar daardoor kan ik 1 box niet gebruiken en weet de xbox ook niet dat het dolby surround is.
    Met de Halo 2 mappack disc werd ik ook niet veel duidelijker waar nou welk geluid uitkwam.
    Wat ik nu wil weten is dus of ik die boxen wel gewoon op de xbox 360 kan aansluiten zodat het echt dolby surround is :).
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, ik wil ook een Surround Setje gaan halen. Wacht daar Speciaal mee tot ik de Xbox 360 heb.
    Meaby dat ik die tijdens de aanschaf mee de winkel in neem. Zodat ik zeker weet dat het werkt :). Qua aansluiting en geluid.
    Meaby dat iemand mij al een beetje kan helpen? (valt toch onder algemen vragen :)? )
    Dus, wat voor aansluiting moet ik hebben? En ik wil echt alleen een 5.1 Surround setje, zonder dat het moeite kost, om het geluid harder of zachter te krijgen.
    Want dat is het volgende probleem :). De beneden 5.1 set, van de DVD zit op de versterker van de stereo. Dus daar zet je hem harder en zachter mee.

    Ik wil gewoon een surround setje, aansluiten op de Xbox 360. En zo ook het geluid harder en zachter krijgen, Kan dit? :)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog een vraagje, je koopt met de launch de 360,en krijgt er een dvd remote bij, maar wat kan deze remote allemaal niet ten opzichte van de latere(die je moet kopen) dvd remote??
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die heeft GEEN 1 t/m 9 knopjes, en die je erbij krijgt heeft ook geen LICHT onder die knopjes zitten volgens mij.
    Wat die grote wel heeft, dus in het donker, NOG alle knopjes kunnen zien.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze remote is gratis en heeft iets minder opties dan de duurdere versie ... stel je hebt xp mce op je pc staan ... dan kan je met de duurdere versie een kanaal intoetsen en dan kan je die zien .... met de gratis kan je geen kanaal intoetsen en moet je zappen....

    Het enige verschil tussen de remote zijn dus de getallen
     
  11. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem een xbox 360 en 2 draadloze controllers, ik speel er max 7 uur per week op denk. Wat heb ik dan allemaal nodig, kan ik het redden met 1 Charge and PLay kit ?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heeft die "Gratis Remote" WEL licht onder de knopjes zitten?*)
    Volgens mij had ook alleen de grotere die. Zou wel relaxed zijn als die gratis ding dat ook heeft.
    Die 1 tm/9 boeit mij niet, maar het licht vond ik wel jammer dat dat er ook niet opzet.
    Dus dat je alle knopjes ook ziet in het donker.
    Zit er dus wel op?

    En iemand die antwoord WEET en ZIN heeft om te geven op mijn vraag, paar posts terug? :)
     
  13. FabianNL

    FabianNL Guest

    en die duurdere remote is universal, dus kan je ook voor je TV gebruiken (theoretisch gezien...)

    En ja, de Xbox 360 sluit je op dezelfde manier aan op Xbox Live als de Xbox. Dus gewoon met een ethernet kabel ook.

    Met je USB modem zal je dus een andere modem moeten kopen of je moet de USB modem aansluiten op de PC, vervolgens een netwerk kaart kopen voor je PC en dan een crossed-ethernet kabel laten lopen van je netwerk kaart uit je PC naar je Xbox 360. Dit vereist dus wel idd dat je PC aanstaat!

    "Ik wil gewoon een surround setje, aansluiten op de Xbox 360. En zo ook het geluid harder en zachter krijgen, Kan dit?"
    Je koopt (bijna) nooit lossen boxen, hier zit altijd een versterker bij en hiermee kan je dus alles harder en zachter zetten en alles aansluiten. En verder als je een 5.1 setje koopt moet je er gewoon op letten dat ie een optische ingang heeft, maar voor meer vragen over 5.1:
    http://forum.xboxworld.nl/announcement.php?f=2
    En ja, gaat idd over Xbox en niet de 360 maar dat maakt niks uit.

    //edit: xbox_neut, zou niet weten waarom je het niet kan redden ermee. Je kan toch desnoods naar elke keer spelen hem weer opladen? En als je batterij toch nog opeens leeg blijkt te zijn, kan je hem nog altijd opladen en gamen tegelijkertijd, geen probleem dus allemaal :)

    MYSTERY X, volgens mij heb ik je vraag nét beantwoord ;)
    ook deze link nog ff: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75172
    misschien ook wel zo handig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2005
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de grote dobly thread in algemeen hardware ... je setje moet een optische ingang hebben
     
  15. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik heb echt geen idee hoe het nu werkt dat Charge and Play. Als ik 2 controllers heb en 1 Charge and Play set, dan kan eentje toch maar daarop draaien en 1 op batterijen ? Als ik iets niet wil is batterijen.
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Wel beetje vreemd dat die remote dan anders is, mensen die hem pre-orderen zijn toch degenen die de Xbox 360 bij release meteen kopen en daar moet MS dan toch blij mee zijn, met die klanten. Beetje vreemd dat je dan een goedkoper model remote krijgt. Aan de andere kant gebruik ik de Xbox waarschijnlijk toch niet voor DVD's en alleen maar voor games en Live.
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    Sorry, je hebt dus 2 contollers, de vorige keer overheen gelezen. Maar dan heb je wel een 1 Play and Charge kit genoeg, je moet alleen voor je 2de controller ff het volgende halen:
    bron: http://www.xbox.com/en-US/xbox360/xbox360accessories.htm

    Je moet dan dus alleen wel ff zorgen dat iig 1 van de 2 accu's niet direct opgeladen hoeven te worden...

    //edit:
    Ach, je krijgt hem gratis hè! Dusja, dan geven ze maar een iets goedkoper model, kunnen ze later ook nog gewoon geld aan je verdienen als je de duurdere koopt ;)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    FabianNL, hoe kan ik je ooit bedanken ;).
    Zeer prettig en duidelijk, dank U!!

    En nog over de Remote Controller: De Duurdere versie, De Knoppen hebben LICHT eronder, dus je ziet welke knop je indrukt, OOK in het donker.

    De Gratis Remote bij de Launch, heeft dit ook? Of heeft deze dit NIET net zoals hij geen 1 tm/9 knopjes heeft.
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mwah denk dat ik aan de goedkope toch genoeg heb, gebruik die van de gewone Xbox ook niet. Heb die remote wel gehaald maar heb er nog niet eens batterijen in gehad haha. En lichtjes op mijn remote heb ik ook niet nodig, na een tijdje weet je toch waar elk knopje zit en hoef je geeneens te kijken op je remote. Buiten dat stoort licht alleen als ik in mijn donkere game-room zit. Gelukkig zijn de controllers wel draadloos....scheelt me een hoop gevloek als ik weer eens een controller aan me been heb hangen :)
     
  20. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    @FabianNL

    Thnx !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina