1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja me pc en consoles staan practisch naast elkaar... opzich geen kleine moeite om de kabel telkens eruit te halen... maar toch.. vroeg me af of er een andere optie was dan een nieuwe kabel van beneden naar boven te trekken (heb een modem/router)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja een switch er tussen plaatsen ... ipv dat de kabel van benenden naar je pc gaat ... gaat hij nu in de switch ... je koopt twee nieuwe utp kabels 1 gaat naar je pc en de andere naar je xbox
     
  3. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen de tijd dat het zover is ga ik wel ff naar de ict afdeling op me werk haha die hebben vast nog wel zo'n ding liggen... in ieder geval bedankt_O_
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik heb ook een router /switch combi

    Ja het is mogelijk om TV te kijken via xbox 360 mits je een pc hebt met XP mediacenter Editie (of Vista) ... met de juiste tv kaarten
     
  5. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niemand afschrikken hoor maar de 128bits incryptie is te kraken in een halve dag. het is moeilijker om er achter te komen welk mac-adres de pc heeft de beste beveileging is gewoon beide.

    voor het storen van utp kabels moet je toch wel wat doen. dit gebeurd alleen als er hele grote stroomkabels naast liggen die veel stroom aankunnen. deze vindt je niet in het thuis gebruik
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo wat een gelul ik heb pas een sitecom router gekocht voor 40€ met tien jaar garantie je hoeft er echt geen 1 van 80€ te kopen dan heb je hem draadloos.en die van 40werkt perfect ook op live je moet gewoon niet die van 8 ingangen nemen ik heb die van vier en werkt perfect. en trouwens ik weet niet waar jij je router koopt heb nog nooit een router van 80 euro gezien die niet draadloos was.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Okay ...:+ wijsneus :+ ... wil je deze mensen even helpen? Niet kunnen zien of horen

    Graag hoor ik daar je oplossingen ... :) ... Meestal gaat het goed met een budget router ... tot je meerdere computers gaat gebruiken en packets niet aan komen ... 40 euro is een redelijk bedrag ... en sitecoms zijn redelijke routers ... (maar voor 10-20 euro... waar ernesto het over had .... koop je geen router) ... NB ik heb nog nooit een prijs van 80 euro genoemd? Eed goede router Linksys, Sitecom, etc kost rond de 40-70 euro
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Op mijn router zit 1 USB poort en 1 UTP poort. Beide zijn op dit moment bezet met twee computers, dus als ik de xbox 360 erop wil aansluiten moet ik dus een switch plaatsen op de UTP poort om deze poort te splitten?? Ik heb namelijk geen zin om steeds kabels te verwisselen.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je hebt dan een switch nodig .. maar ik vraag me af of je een router hebt, want een usb en utp tegelijkertijd ... daar heb ik nog nooit van gehoord?
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja op de doos staat ZyXEL prestige 623R-T1 ADSL Dual link router, en daaronder staat USB and Ethernet dual interface. Hij zat gratis bij mijn tiscali adsl abbo. Dus mag wel aannemen dat het een router is, kan ook met 2 PC's gewoon tegelijk op internet.
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat toch geen 70 euro voor een router betalen kun je net zo goed een multi pc modem kopen van 80 euro
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hangt er van af wat je met je netwerk doet ... Ik heb voor mijn linksys wel 80 euro neergelegd maar ik heb dan ook een 1GB netwerk .. en stream heel veel audio/video etc .. Maar de voor de huistuin en keuken prinses is dat niet nodig
     
  13. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond ook op een site dat je TV kon kijken met de Xbox 360.
    Hoe en wat zal je kunnen zien ? Wat moet je daarvoor hebben of aanschaffen.

    Ik hoop nederlandse TV want hier in spanje heb ik nog geen schotel aangesloten.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke dan wel maar de meeste mensen doen dat niet.
    maar in jou geval heb je het wel nodig.
    tv kijken op je xbox? wat is daar het voordeel aan kunt toch gewoon je tv aanzetten?
     
  15. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0

    ja maar ik wil ook nog buitenlandse zenders ontvangen.
    Ik woon namelijk in Marbella (Spanje)
    Spaanse TV is slecht !!!!
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik weet niet of dat kan had iets gehoord dat je er windows media center voor nodig had met xp werkt het niet
     
  17. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ju dan kunnen streamen ? zoals Talpa TV en radio zenders enz.
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel maar waarom altijd de xp media center
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar is al heel veel over bekend ... dat is ook 1 van de redenen dat ik een xbox 360 koop

    ja als je XP Media Center op je PC hebt geinstalleerd (of windows vista) en je moet dan je schotel aansluiten op je pc en niet op je tv :D
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  20. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0

    oke bedankt 1 progamma installeren is niet ut probleem hor.
    Je zal de streams wel in een lijst moeten zetten en dan kunnen zappen met je afstandsbediening neem ik aan?

    Sorry ik ben een beginner en stap nu over van PS naar Xbox (veel te laat denk ik)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina