1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar vraagjes [FIFA 2003]

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxmaniaxx, 29 apr 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Diouf van Liverpool is ok heel gaaf om truukjes mee te doen...
    op een verdediger aflopen...een beetje flippen met de rechterstick..en dan draait ie over de bal heen..haha is echt gaaf

2. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer de vrije trappen vaak met David Beckham op Pro of World Class niveau, maar dan gaat ie er echt bijna NOOIT in (tegen menselijke tegenstanders, die de muur kunnen verplaatsen).

Als die vrije trappen erin gaan: op welk niveau is dat en speel je dan tegen de computer, of tegen andere mensen?

3. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik trap ze er tegen de computer op world class en ook tegen menselijke tegen vrijwel altijd in.
    Als je het effect aan de onderkant geeft dan draai je de bal over de muur heen en mik dan gewoon in de kruising dan heeft de keeper de bal nooit. Dan moet je alleen nog ff op het juiste moment het metertje stoppen(in of net iets boven het groene vlakje.
    Roberto Carlos is gewoon de beste erin.

4. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Die doet zidane ook, alleen zidane heeft net iets betere skills en kent ook nog 1 extra schijnbeweging/truukje.

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    jah, bij mij precies hetzelfde.:D

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    same here

Deel Deze Pagina