Ik heb net ff geregeld dat m'n contact in Engeland het pakketje nu gaat kopen. Daarna stuurt hij hem op en betaal ik hem. Heeft Microsoft niks mee te maken.
klopt .. ik heb bij billing mijn NL adres ingevuld ... en adres UK ... maar billing word gecheckt en als je de kleine lettertjes leest kan je gebanned worden als je niet je eerlijke cc info vermeld ... maw... je kan geen UK adres voor beide invullen .. tenzij jouw contact voor jouw betaald
Jongens, wacht nou gewoon tot 14 maart. Ik weet het, het is moeilijk maar het zal je zo'n goed gevoel geven als je op 14 maart alles lekker aansluit en lekker onderuitgezakt meteen kunt beginnen zonder problemen en vrees dat je "gepakt" kunt worden... Die beta is niet voor ons bestemd, bemoei je er verder dan ook niet mee. Laat die Franse, Duitse en Engelse debielen er lekker mee kloten zodat wij een 100% bugvrij Xbox Live tegemoet kunnen zien. Ik weet in elk geval dat ik op 14 maart lekker alles ga halen, m'n info in ga vullen, en met mijn evil stemvervormer jullie aarsjes ga kicken... Count on it!
Ik kan vandaag nog spelen ... maar ik ben bang dat morgen niet meer kan ... maarach het was een leuke ervaring PS MA RULEZ ... UC ook maar minder!
NB ik ga het in januari nog een keertje proberen ... maar ik ben nu in gesprek met de beta tech Europe
Als je je info op XBL invult kan je die dan ieder moment nog verrander.. Zoals je adres of credit card gegevens?
Loop ik wel de hele tijd met een vals land en (Engelse) postcode rond. Staat dit trouwens in je cc gegevens?
Hmm tja... maar das dan ook het punt in weze geef je een vals cc adres op (en das ilegaal) ...immers word je cc gecheckt met geboorte datum, naam, adres, plaats, postcode ... dus als die gegevens niet kloppen kan deze gecancelled worden ... daarom stuurde ik mijn e-mail, omdat ik niet strafbaar wil zijn.