1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Painkiller a NEW must Have!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 12 mrt 2003.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen die intro al =P***
     
  2. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Beetje Casual Gameplay voor een FPS, verhaal enz. is ook niet echt bijzonder!
     
  3. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de demo ook gedownload en gespeeld. Ik vind serious sam een stuk beter, omdat deze mooie, vrolijke levels in het daglicht bevat, in tegenstelling tot de gothic, en grauwe stijl van painkiller. Ook vind ik dat je bij serious sam veel mooiere, grotere levels hebt, waarbij je ook nog eens iets anders doet dan schieten en vijanden uit elkaar blazen.

    Daarom vond ik de demp heel eentonig in tegenstelling tot serious sam, waarbij je ook elke keer heel verschillende omgevingen voor je kiezen krijgt. Je moet bij bijv. een level op een of anders spring kussen springen en in de lucht iedereen afknallen. Ook heb je bij serious sam meer wapens, maar dit is geen argument want die van painkiller is althans een demo.
     
  4. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Painkiller is erg saai en eentonig, je hebt echt zoiets van: "nog meer zombies..pff". Dan stop je ermee, en een half uur/uur later heb je weer zin om lekker te knallen. Het ziet er super uit, en de gameplay is ook heerlijk.
    Je moet er denk ik van houden of niet..:)
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de demo nu een paar keer gespeeld. Telkens na een half uur/ uur begind hij saai te worden. Dan wacht je een dag ofzo en speel je weer een halfuu/uur. This natuurlijk altijd leuk om met een stuk hout een zomie aan de grond of muur te nagelen. ;)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tof Spel :D

    het is gaaf,
    het is moooi,
    het is bloederig,
    het is zombie-achtig,
    het is gothic-achtig,
    het is gewoon cool !! :D

    Echt een spel voor mij :p
     
  7. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha en ik vond Serious Sam al een *piep* game! Dit is nog slechter... Nee, dit kan echt niet!
     
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Serious Sam op de PC een geweldigge game.
    Ben nu de demo van painkiller aan het downloaden, ik hoop dat deze ook net zo leuk is als Serious Sam dan koop ik hem meschien wel op xbox.
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is niet zoooo leuk omet ik zeggen.
     
  10. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Painkiller van Judas Priest is idd een must voor elke metalfan!!:+
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt deze game nou voor de xbox?????


    EN ook met L!VE toch????
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    op tothegame.com staat hij nog op To be announced,dus er zal nog wel geen release datum zijn

    edit// volgens gamefaqs komt ie op 15-8-2004 uit in amerika
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok bedankt!!!
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Painkiller op de PC was echt een toppertje. Draait erg goed, super graphics en een apart sfeertje, vooral in het oude gesticht.

    No brain knaller in de stijl van Serious sam, maar een stuk serieuzer.... :p
     
  15. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game heb ik op de OC gespeeld en het was de mooiste game die ik ooit heb gespeeld. ik heb zelf geen xbox maar ik ga er speciaal eentje aanschaffen voor deze game omdat ie niet op de PS2 komt. nog ff over de releasedatum: Painkiller is een pools spel dus dat betekent dat ie eerder in europa uitkomt dan in amerika dus op de amerikaanse relaesedatum moet je niet letten.
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat je gewoon moet wachten in Europa, sorry :). Grote releases (wat deze zou moeten worden of inmiddels zijn) zijn voorbestemd voor de US. Grotere markt, 1 taal, allemaal voordelen (kijk bijvoorbeeld naar het Nederlandse killzone op playstation).

    Helaas is het rumour om deze game verstomd. Officiƫle releasdata bestaan mi niet meer en ook het forum is zo goed als dood http://dreamcatcherinteractive.com/forums/
     
  17. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik hieruit concluderen dat painkiller miss gecanceld wordt of geflopt is????
    of moet ie nou gewoon nog komen???
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop en vermoed het laatste. De pc game is klaar, hoe moeilijk is porten dan nog? Hoe games en wanneer deze gereleased worden is voor mij een groot raadsel wat met de jaren groeit :{. Misschien dachten ze met HALO2, ff w88???
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze game spreekt mij niet echt aan. En sinds ik toch: Doom3 en Conker ga halen heb ik geen behoefte aan een andere FPS, tenzij half life 2 op de xbox uitkomt.
     
  20. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Download de sp demo (pc) en je weet wat voor een klote spel dit is.
     

Deel Deze Pagina