Ow nog een vraagje, ik ga speciaal voor mn Xbox een JVC tv halen 72 CM maar kan ik het beste breedbeeld nemen of 4:3. xbox is toch 4:3??
Ik dacht dat de meeste games ook wel 16 : 9 aan konden.. ik zou sowieos gewoon voor een breedbeeld gaan maar ach..
hé stormx. €18,- per spel? das best relaxed. en wat is een advanced scart? je krijgt er toch een scart bij? is het met een ADVANCE scart mooier beeld of zo?
18 euro is geen eens de inkoopprijs man, 44 euro betaal je voor een game inkoop.. zo ff uit mijn hoofd
wat wel kut is een aan breedbeeld is dat als een tv prog in 16 is, ik hem netjes instel dat die beeldvullend is, maar dan gaan ze de ondertitels nog in dat zwarte gedeelte doen GRRRRRRRMPPPPPPPPPPHHHHHHHH ]:- ]:- \ WAT HEB IK DAN AAN BREEBEELD?? JONGE JONGE, zit ik uiteindelijk met eenbeeld dat zowat op 4:2 zit
Killabee: nee 18 euro korting 44 euro inkoop klopt (das ex btw) voordeel van de advanched scart (nee er zit geen scart aansluiting aan gna gna) is dat er SPDIF uit komt (zowel coax als optical) en aangezien ik een hele leuke speaker set heb....
4:3 is zelfde als monitor 800x600 (800 gedeeld door 4 is 200, 600 gedeeld door 3 is ook 200, snappie?) 16 is breedbeeld (dus 16 staat tot 9) edit: 16 : 9, rot smiley hehe
let ff op dat als je 16 wilt zeggen dat je er even een spatie tussen zet omdat die normaal als een smilie ziet
Start photoshop op Option > Replace Color > Wit wordt Zwart Options > Filter > Wind Save as avatar.jpg