1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    cheaters? als wij zo spelen dan is het jullie verantwoordelijkheid om te kijken of er veel games in a row zijn, het is je eigen schuld
    als je dat cheaten vind moet je ff in het engelse woordenboek opzoeken wat cheaten betekend

EN je hebt ons beide uit je friend list gegooid, wie is hier nu zielig??

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    UHmm... Als jij niet eerst gecheat had had ik het ook niet gedaan, maar wat ij deed is wel heel zielig.

Kom is op zeg, ik hoef je toch niet te controleren, zeker niet nadat we zo relaxd met elkaar omgingen. maar blijkbaar had ik je wel moeten controleren, en jah, MIJN SCHULD dat ik niet keek, JULKLKIE SCHULD VAN DAT ASOCIALE gedrag

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    kun je me ff uitleggen wat ik aan ''cheaten'' gedaan heb?
    ik bedoel, alles wat ik gedaan heb was gewoon een optie die je kunt instellen als je een server host. nix aan cheaten dus, en als je het er niet mee eens was had je het moeten zeggen..
    ik hoste trouwens niet eens

en het enigste asociale gedrag dat vertoont is is dat JIJ ons uit je friend list gehaald hebt en zo overdreven moeilijk doet over die games in a ROW.. we waren toch wel na die 3 potjes omgeswitched en dan waren de rollen omgedraaid, maar die kans kregen wij niet.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien niet cheaten in de letterlijke zin, maar zeker wel asociaal.. ERG asociaal

Ga nou niet de feiten verdraaien, sterker nog, 3games in a row is apart, en het vermelden waard, en jullie zeiden dat wij na dit potje spy mochten zijn... ER niet echt van gekomen ofwel?? Kom op zeg, het is en blijft erg asociaal, en een vorm van cheaten

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    1) we zeiden dat jullie achteraf spy mochten zijn..
    2) het is er niet van gekomen omdat jij eruit naaide..
    3 ) je moet echt ff ophouden met die ''cheat-onzin'' we cheaten niet online en doen we ook nooit. maar als je wilt weten wat WEL CHEATS ZIJN !! dan kijk je maar op www.gamefaqs.com ..

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Komisopzeg, jullie zeiden dat wij hierna spy mochten zijn, dat is na 1potje, en niet zo asociaal 3potjes ineens, met een of andere n00b waar ik niet mee wou spelen, in een mode die ik niet wou. Dus het is er nietvan gekomen door die 3games in a row bullshit

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    1) dan zeg je maar dat je die gamemode niet wilt spelen
    2) dan zeg je maar dat je niet met die gast wou spelen (lv 3 is geen n00b, dat zullen de lv 3-ers op xboxworld leuk vinden trouwens)

3 ) je moet nu ff ophouden met deze onzin, ik hoef al niet meer met jou te spelen maar laten we wel normaal doen.. (en unblock me ff op MSN aub) we kunnen toch nog gewoon vrienden zijn? op live waren we immers gewoon vijanden, maar dat zegt nix over onze persoonlijkheden toch?

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    UHM, komisopzeg, jij gaat mij niet vertellen dat jij dacht dat ik dan ook nog zou willen spelen, 3potjes op een rij met een of andere engelse nietzeggende n00b.. Kom is op zeg.. En sorry, ik heb je helemaal neit geblockt op MSN, miscchien wel een idee, want jullie manier van spelen vind ik echt enorm asociaal.. en nu heb ik zowiezo ff geen zin meer in Splinter Cell, heb in 2uur, ZONDER OOK MAAR 1x TE VERLIEZEN(met uizondering van potje met jou) iets van 70punten verloren, allemaal door cheaters.. heeft geen nromaal potje tussengezeten.. ECHT NIET LEUK!!!

9. Lionhard

Lionhard Guest

Nuo ik wil me nergens mee bemoeien (eigenlijk wel) maar jullie zijn alle 2 best ahum "Cheaters"

De 1 zet een verkeerd potje op, en de ander heeft geleaved...
    en aangezien deze treat over leavers gaat is tigerstyle nu de zwakste schakel en ook hij zou op de lijst moeten komen...
    Maar daar ga ik niet over:)

Maar aangezien dit eigenlijk een lijst voor "Lamers" is moeten jullie er alle 2 op..

Lionhard has spoken :cool:

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Jah sorry hoor, maar als ik een keer zin heb om zo te spelen dat maakt mij dan tog geen cheater? als ik een game host, word er onder MIJN regels gespeeld en als je dat niet bevalt kun je weggaan (alhoewel ik net niet hoste maarja)

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah sorry hoor Sora,

Ik vind je een aardige kerel. maar ik neem aan als ik met iemand speel dat het gewoon 1 potje tenzij anders vermeld. Ik hoop in ieder geval niet dat ik voortaan ieder potje wat ik speel moet checken of iemand vage instellingen heeft staan.

Anyways.... ik HOOP ECHT ZO HARD dat je binnenkort alleen rankings kan spelen met revenge AAN (iedereen eerlijke kansen) en dat er wat aan die leavers gedaan wordt.

Ik vind dit de ultieme live game ( die in zijn alphafase is blijven hangen)

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, ik zou niet hebben gecheat als ik niet in zo'n asociale situatie terecht kwam.. en Sora, als je met zulke vreemde regels komt, geef ze dan op zijn minst aan, en zeker nadat ik aangegeven heb dat ik de mode en met die gast helemaal niet wou spelen, vind ik het vreemd dat je dan ff 3x op een rij hetzelfde level speelt.. = asociaal. en vindt ik een vorm van Cheaten, en dat ik dan vertrok is misschien wel cheaten, maar wel gerechtvaardigd.

13. Lionhard

Lionhard Guest

Een misdaad is nooit rechtvaardig.

s0ra heeft wel gelijk... het iz ZIJN game met ZIJN regels... jij klikte op accepteren (weet zo gauw de knop niet) en daarmee ging je akkoord met de regels die gespeeld worden...
    het hoefd niet vermeld te worden..
    simpelweg omdat jij ook gewoon even kan kijken.

14. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    idd (@ Lionhard), maar toch vind ik het wel lullig van de maat van Sora die de game hoste. Iemand opschepen met iemand van bijna 3 levels lager en dan zelf lekker 3 keer achter elkaar spy zijn.

15. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    DOG OF DOOM is pas erg, hij gaat steeds terug naar de lobby omdat hij doodgaat door een mine wat ik dicht bij zijn spawn plek neer leg, zijn we in de lobby zeg ik: "waarom doe je dat dan?"
    "Je mag geen mines bij de spawn leggen"
    Doe ik het daarna weer, gaat hij weer terug naar de lobby en toen had hij me gekicked:eek:

Terug naar de lobby gaan omdat hij doodging door een mine wat te dicht bij zijn spawn plek ligt is toch wel heel erg zielig!

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Vreemd om te zien dat het gros het toch met hem eens blijkt te zijn, ziet men dan niet dat ik het niet cheat, if not cheated apon, en dat, wanneer ik duidelijk aangeef dit level niet leuk te vinden, en die gast slecht is en niets zegt, jullie, zonder dit te vermelden, 3x op een rij een en hetzelfde spel te doen, terwijl ik al gezegd had dat dit eigenlijk veel te makkelijk was. En wij mochten hierna spy zijn, zeiden jullie ook, ik zei namelijk " MAG REVENGE OOK ON? en jullie zeiden, neej, hierna wisselen we wel.. NOU, als dit geen vals spelletje meer is weet ik het ook niet meer, niet wisselen maar 3games in a row, in een makkelijke mode (+level) en een butteammate voor mij.

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja opzich valt Sora niks te verwijten, tis dat ik uit eigen ervaring weet dat ie zo minder kan zijn... Verliezen wij eerst (punten aftrek dus) doen we daarna nog een ronde winnen wij dik, disconnect die Tyfus leier! Het is gewoon zwaar minder wat sora tegen je deed, maar het is geen cheaten ofzo... Hij kan het zo instellen dus tja... Maar ik geef toe het is een lage gemene actie (kaart, mode enz enz)

18. Lionhard

Lionhard Guest

jah maar jij ging toch akkoord? je had ook vanuit de lobby de game kunnen verlaten...

19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind overigens gewoon dat die hele ranking/statistieken troep uit Xbox Live gehaald moet worden. Het verpest vaak echt gewoon het lekker gamen.

20. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hele ranking gebeuren geeft juist competitie.En dat vind ik juist wel leuk, dan doe je het ergens voor.Alleen jammer van die cheaters|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina