Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    bij sommige spellen is ranking leuk maar ubisoft heeft zo'n irritant ranking system waarbij je dit soort ruzietjes krijgt... ik speel dit spel daarom ook alleen maar op free mode voor ranking speel ik wel Return To Castle Wolfenstein

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik leavde niet hoor !
    en ook al deed ik het dan was het de ENIGSTE keer, want ik speel nu heel anders dan in het begin.. (en waar jij het over had was in het begin..daarna heb je gewoon ruzie met TFO gehad, niet mijn zaak) ik leave niet meer en speel nu trouwens ook al geen games in a row meer, maar wel vaak revenge.. (eerst speelde ik nooit revenge omdat ik d8 dat als je dan bv als spy gewonnen had en bij merc iemand weg zou gaan dat je dan geen punten zou krijgen in het geheel)
    dus ja, ik zeg: zand erover en een nieuw begin
    klinkt dat wat? in ieder geval bied ik me excuses aan, meer kan ik niet doen.

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat excuus is een begin... Ik zal er wel over ophouden ook al bleef het minder :p ... Maar ik ga niet meer tegen jullie spelen daarvoor heb ik te weinig vertrouwen in jullie..........Misschien gewoon ooit in een free game, want het is wel vrij spannend tegen jullie...lekkere challenge...

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    niks sora, met dat zand erover, jij bent gewoon een lame ******leaver samen met die battyboy TFO van je, en je zou voorgoed van xboxlive verbannen moeten worden samen met TFO. Jullie wonnen van ons en jullie kregen punten aftrek, dit betekend dat je vaak weggaat. En toen we revenge deden gingne jullie weg een beetje cheap!!!!!!!!!! en de dag erna kwamen jullie in mijn server en maakte ik een opmerking, en jullie meteen ruzie zoeken, en ja toen maakte ik ruzie trug ja maar toch. Dus mensen ga NOOIT tegen sora en TFO spelen, ze disconnecten toch het maakt niet uit wat ze zeggen!!!!!!!!!!!!!

5. Lionhard

Lionhard Guest

nuo zeg... s0ra.. je bent wel geliefd zeg...

het lijkt wel alsof clumsy en ik de enige zijn die nooit leaven.. :confused:
    Eerst zit s0ra mensen af te zeiken die leaven.. en nu blijkt dat hij zelf ook leaved...

De jeugd van tegenwoordig...niemand is meer te vertrouwen in deze tijd. :cool: 8)

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    wat the fuck lul jij nou man? je moet je kop houden met je leugens !!! ik was 1x geleavt en dat zei ik en ik bood me excuses ook aan.. maar wat jij nu zegt is onzin en die punten aftrek was omdat zo'n fransman de vorige gam(hij was host) disconnecte onder een ranking game. IK !! kwam geen ruzie maken, dat was TFO ik joinde hem gewoon en nu GEEF JIJ MIJ !! de schuld van jou ruzie met TFO?

7. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe dit afloopt ziet u in de volgende aflevering van de XBW/Xbox Live soap :{.

8. Lionhard

Lionhard Guest

whaha
    jah je heb gelijk... :p

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Boomer_Nl ook.. en ik wil ook even mijn verontschuldigingen aabieden aan Renegade_Nl.. al blijf ik erbij dat ik het echt niet wou starte..

10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tigerstyle ik hoop eigenlijk dat ik na die actie van jou je niet meer ziet posten in deze thread.

Het verhaal:

Ik kom een room binnen. Bij tigerstyle met notabene s0ra (zijn aartsrivaal wie heb vorige keer 3 potjes in een row had aangenaaid)

De ranking staat uit.

Ik vraag of hij uit kan blijven omdat ik een vriend wil laten gamen die het nog nooi gedaan wordt. Echter begint hij de match toch gewoon. 3 x in een row !!!!!!!!!!!!

En de schijnheilig award gaat naar Tigerstyle NL, ik denk dat ik deze game maar weer ga verkopen aangezien het me alleen maar tijd kost en mijn bloeddruk naar het maximum is gestegen. Ongelovelijk hoe asociaal mensen over Live zijn.

Byetheway ik ben niet geleavt zoals Tigerstyle bij S0ra

11. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Burki4ever mag van mij wel van de lijst worden gehaald. Ik heb al enkele keren met hem gespeeld en niet ene keer is hij in een potje weggegaan.

12. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou nou... Dat zijn weer twee pagina's vol beschuldigingen waarvan ik niet kan weten wie er gelijk heeft en wie niet. Wat betreft S0RA/TFO en Tigerstyle kan ik alleen zeggen dat het vrij lame is om een game te starten met 3 games in a row maar wie er gelijk heeft weet ik niet, ik zou je hiervoor ook niet op de lijst kunnen plaatsen want zoals al eerder vermeld is ga je in principe akkoord met de game instellingen als je in de lobby zit.

Ubisoft had inderdaad veel meer tijd in de statistieken moeten steken maar daar kunnen we nu niets meer aan doen.

PS: Meld ook host's die de game expres quiten. Ik ben zo'n 40 punten daardoor kwijtgeraakt omdat zo'n gast dit twee keer flikte inplaats van terug te gaan naar de lobby.

13. mightymouter

mightymouter mightymouter

Leuk Bevonden:
    0
    gister ook slechte ervaring met tigerstyle en sora ze hadden 4 games in a row gedaan :confused:

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ahum, Mightymouter waar haal jij die bullshit vandaan, dan van Renegade_nl klopt, 100%, maar ik drukte GVD bij hem wel op cancel.. al was dat misschien te laat, ik meen oprecht dat ik niet meer wou starten. en Renegade_nl, jij zei niets vantevoor, maar tijdens het aftellen (als ik me niet vergis) en ik wou stoppen, al zal ik je toch niet kunnen overtuigen.. Misschien andere Live-ers hier wel, die weten hoe ik ben op live, want ik ben dus echt niet aso, en zeker geen cheater... Maargoed, 1 deuk in mijn reputatie.. Verder vind ik het wel heel zwak van MightyMouter dat hij hier een beetje mee zit te praten, want idat is dus dikke bullshit, wij 2-en hebben, toegegeven, een aantal x 3games in a row gedaan, ziek van al dat wachten, en vrijwel altijd in eerlijke omstandigheden voor beide teams.. Maar tegen jou heb ik dus nog nooit gespeeld

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tigerstyle, als je zelf zon scheithekel heb aan van die mensen zoals S0ra die dan 3 x in een row doen waarom doe je het dan zelf?

Eerst hier zitten janken en dan zelf doen.

Anyways toen ik in de room was zij ik niet veel nee. Toen stond hij ook nog niet op ranking !!!!! Jij zet hem op ranking en gaat gewoon af tellen en je hoort me duidelijk protesteren. ik drukte nog op b maar dat mocht niks helpen :mad:

Ik snap niet hoe je nou per ongeluk:

1= hem op ranking kan zetten als ik dat niet wil
    2= op 3x in een row zetten aangezien je dat oook zelf laf vond
    3= met s0ra speelt waaraan je zon hekel hebt
    4= de game start terwijl ik zeg dat ik niet op deze manier wil spelen.
    5= je zowiezo in deze thread post over anderen 8)

16. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1

17. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een of andere Gaywalker, ging constant weg als hij niet spy mocht zijn...

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    wohoow dude, je loop achter man.. we hebben al lang geen hekel meer aan elkaar hoor.. we spelen laatste tijd veel samen dus voortaan lijkt het me beter als je niet zegt dat we elkaar haten ofzo.

19. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik werd door best veel vrienden (in me Counter strike periode) wijsgemaakt dat JJ's Gamertag (JJ van power Unlimited Doh 8) ) Johan J was..
    dus ik speelde zo met hem en voegde hem toe.
    nou ik gister een normaal ranking potje in SC: PT met hem spelen leavt die gast !
    Ik hoop dat het JJ niet was anders was het slecht voor zijn reputatie denk ik zo :p

20. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    moet je een brief schrijven naar PU als dit waar is!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina