Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ohh sorry s0ra dan loop ik idd achter. ik dacht dat tigerstyle je niet mocht omdat jij hem ook zoiets had geflikt. Toen was hij zogenaamd pissed dacht ik :{

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat was ook zo en dat is nu voorbij, hou er nu maar gewoon over op !
    en als je het niet leuk vind met ons te spelen dan blijf je toch gewoon weg?

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  3. mightymouter

mightymouter mightymouter

Leuk Bevonden:
    0
    ehm..
    m'n gamertag is Tony Montana NL en ik heb zeker weten wel tege julie gespeeld gister lvl museum . ikw as samen met n amerikaan en na 3 x in een row werden we behoorlijk pissed.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, logisch.. Enne mensen, nogmaals mijn excuses voor dat met Renegade_Nl, heb al veel over mijn oren gekregen na dat akkefietje, en heb mezelf voortdurend weer moeten bewijzen dat ik geen leaver/cheater ben.. Maargoed.. Mensen, ik heb het beste met iedereen voor, en wil zelf ook dat er wat aan de cheters en leavers gedaan wordt want het maakt het hele SC : PT " klimaat " klote. (still waiting for the two promised levels)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker origineel maar Headcollector was m voor de zoveelste keer gepeerd midden in een potje vanmiddag...

6. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Geef er geen KUT om met wie ik speel als ze me maar niet naaien.

anyways je weet waarom ik het dacht, zand erover.

7. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tigerstyle ik zat vanochtend met jou, ninto en pinda 21 in de lobby en toen pinda de game startte ging jij snel naar de mercanaries zodat het 3 vs 1 was. ninto zei dat pinda moest wachten en toen kwam jij weer naar de spies en begonnen we weer maar toen ging je weer naar de mercanaries. ninto zei weer dat pinda moest wachten en toen ging je snel weg. dan heb je zelf iets tegen leavers maar jij moet ook op die lijst staan want het is een lijst voor lamers en wat jij deed was wel erg lame.

1 persoon vindt dit leuk.
  8. ULTI_MASTER

Leuk Bevonden:
    1
    sluipschutter13 is ook een leaver want hij had de verbinding verbroken nadat er stond mission succesful.

9. Tein

Tein XBW Blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAH, NEUK DIE SLUIPSCHUTTER13 VIEZE ******NAAIER
    Eerst gaat ie heel lang lopen lullen over zn lvl4 rank, send ie me een friendrequest,
    ik acc. ik ga met ULTI MASTER als merc spelen, wij readyen, ZET HIJ EM SNEL OP MOUNTHOSPITAL EN LAUNCHT EM SNEL, maar dat is nog niet alles wij weten nog net te winnen gaat ie GVD weg bij mission accomplished, hij was host dus nu krijg ik GVD ook nog minpunten

BTW, weer wat akkefietjes met HEADCOLLECTOR en DARK SNIPER

10. Lionhard

Lionhard Guest

sluipschutter13 headcollector...
    die 2 zijn wel vaak in het nieuws...

11. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga even iedereen beschuldigen!
    Jullie zijn allemaal een stelletje zeikwijven! STOP MET HET SPEL,GA WAT NUTTIGS DOEN!GA IN DE TUIN WAT SPITTEN,GA JE HUISWERK DOEN,GA JE MOEDER BEVRUCHTEN,STOP MET DIT SPEL,STOP MET HET SPELEN OP DE XBOX!GOOI DAT DING HET RAAM UIT!!! :+

1 persoon vindt dit leuk.
  12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_
    idd. iedereen loopt maar te zeiken op elkaar. waarom speel je dit spel dan nog?

13. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    klopt lekkerbek helemaal gelijk.

probleem: Er zijn er aantal mensen die niet fatsoenlijk kunnen spelen

oplossing: Spel niet meer spelen 8)

..Gooit SCPT in de prullenbak. ;)

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2

wat messiah zegt is volop belachelijk en onnodig gepost...

maar probleem: er zijn idd een aantal mensen die niet fatsoenlijk kunnen spelen en dat is hun probleem..

oplossing: als je daar niet tegen kunt dan moet je zelf maar stoppen met spelen

15. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ooow headcollector !! wat lees ik hier?!?!

ik dacht dat dark sniper op vakantie was? is dat weer een leugen net zoals die leugens dat je niet leavt??

iig ik hoop dat je dit leest en nogmaals daag ik je uit voor een DUEL !

als je echt denkt dat je goed bent...KOM MAAR OP !!!!! 8) 8)

16. Lionhard

Lionhard Guest

lol heb net gewoon met hem gespeeld.. headcollector..

17. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oeehh,ik denk dat bij hem nu al de rillingen over z'n rug gaan :D :+

18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    JEzusmina, is er een tweede tigerstyle op live fzow?? Ik ken het trucje wel, maar doe ik alleen als we op live een level willen oefenen of dat ik met 2vrienden wil spelen voor de lol, heb het nooit echt misbruikt.. Sterker nog, als ik host moet iedereen eerst ready voordat ik start.

19. ULTI_MASTER

Leuk Bevonden:
    1
    [/QUOTE]JEzusmina, is er een tweede tigerstyle op live fzow?? Ik ken het trucje wel, maar doe ik alleen als we op live een level willen oefenen of dat ik met 2vrienden wil spelen voor de lol, heb het nooit echt misbruikt.. Sterker nog, als ik host moet iedereen eerst ready voordat ik start.

jij was geen host maar pinda was host en ninto en ik stonden al op ready maar jij niet. ninto en pinda vonden het ook een naaistreek.

Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  20. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Staat er een datum bij wanner die ''akkefietjes'' met mij en dark sniper geweest waren? Nee, dus hoe weet jij nou of hij toen op vakantie was :confused:

Ik wil best een duel met je aan, voeg me maar toe in msn: Head_collector@hotmail.com.

En Tein wat is je gamertag? want ik weet niet echt waar je het over hebt

Laatst bewerkt: 28 apr 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina