1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2

laatst toen je in tigerstyle Nl zijn game zat zei je dat dark sniper op vakantie was..

2. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Sluipschutter13 zie ik niet op de lijst staan, terwijl hij hier toch al een stuk of 3 vermeldingen heeft :) report 'm nog maar eens dan!

0latin0 hoort ook op de lijst thuis, heeft een tijdje in m'n friendslist gestaan, maar vandaag voor de 3e keer geleavde uit een game...

1 persoon vindt dit leuk.
  3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    klopt, 0Latin0 en zijn vriend leaven vaak, alleen ff uitzoeken wie zijn maatook alweer was.. Verder moet er gezegd worden dat Headcollector laatst een aantal x heel eerlijk gebleven is, alleen zou het met niet verbazen dat ie bleef om ons te proberen te overtuigen dat hij geen leaver is (wij wonnen elke keer). Toch, als meer mensen dit hebben..

4. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was alleen op vakantie van vrijdag tot maandag

5. nielzo

nielzo Guest

Beetje overdreven om hier een threat van te maken, als ik met iemand speel ga ik niet eerst hier kijken of die gozer erin staat. Als ik speel en mn tegenstander gaat weg heb ik juist het gevoel dat ik gewonnen heb :D

6. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, hebt dan wel gewonnen. Maar je krijgt niet de punten die je verdient.

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speelde net weer tegen headcollector en darksniper(wharehouse). Binnen 3 min waren we al aan de derde bezig en die gasten hadden nog geen kill gemaaky :)

Was ook wel een beetje geluk hoor maar het ging echt vet goed :)

Headcollector naait hem deruit nadat ik voorde derde keer te pakken had :mad:

Dark sniper bleef wel de hele tijd. Ook toen ik met hem aan het spelen was en we een paar potjes achter elkaar verloren.

Headcollector leavt de laatste tijd wel minder maar hij doet het nog steeds !!!

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus omdat ik het irritant vind dat andere mensen vals spelen of lamen moet ik het spel maar niet meer spelen :{

Zal allemaal wel aan mij liggen.

9. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Tigerstyle NL: Ik heb je gewoon te vaak gehoord en kutstreken als "naar het andere team en zo je teammaat laten stikken" gaan er bij mij echt niet in. Nog een keer en je staat op de lijst.

@Headcollecter: Headcollecter heeft de laatste twee potjes bij mij in de game niet geleaved en ik hoor ook weer goede dingen. Binnenkort ben je uit de lijst, als je niet meer leavet uiteraard.

@The Messiah: Ik vind het geweldig dat je zo actief bezig bent op het forum maar ik zie jou geloof ik vaker als ikzelf hier. Ook leuk commentaar
    maar vergeet niet dat jouw hobby's nu eenmaal van een andere aard zijn als de onze!

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2

ik heb het over het algemeen..

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Een typische leaver, iemand als spy die er niet tegenkan dat 'ie steeds meteen gekilled wordt, NL Waus XL.

12. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lol,ook al zeik je ook in dit topic mee over lamers heb je toch nog een grappige kant. ;)

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nu vind ik de lijst echt belachelijk, 3mensen klagen over mij, waarvan maar 1 terecht, en waar ik verdere uitleg aan heb gegeven, en waarvan ik zweer dat het allemaal een beetje ongelukkig uitkwam (renegade_nl/renegades_nl), en het zou ook leuk zijn als hij vermeled dat we na het akkefietje nog allemaal geslaagde potjes hebben gespeeld... En 2mensen die dingen roepen die echt nergens op gebaseerd zijn.. Nougoed, gooi me maar op de lijst als iemand iets roept, zal wel nu er net gezegd is dat er nog maar 1 x iets geroept hoeft te worden.. Maar ik ben GEEN LEAVER, en ik zou het leuk vinden dat iemand die deze lijst bezichtigd en me tegekomt op Live toch nog zo fair is om voorzichzelf te kijken wie of wat en hoe ik wel niet mag zijn.. Namelijk, vind ik, erg aardig over live, en zeker geen leaver... Every good relationship has a basis in trust.. En net bij Headcollector was wel duidelijk te zien dat mensen niet hoeven te zijn oals ze hier geportreteerd worden.. (zie mijn vorige post)

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    nou nie zo dramatisch doen he? je bent idd GEEN leaver (net als ik) dus mensen moeten niet klagen.

trouwens, als mensen nog normale potjes wil spelen zonder leavers dan MOET je juist bij ons zijn.

ik zie jullie wel op Live

15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Laten we er anders een film van maken, of een boek over schrijven :{.

16. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me een leuk idee! Ik denk alleen dat mensen die de film kijken het na 10min uit de dvd speler halen,en uit het raam gooien.En de reden daarvan is omdat de film dan zo triest is! 8)

17. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Tigerstyle: Ik kan het me gewoon goed voorstellen. Ik heb je al vaker aangetroffen ik de lobby en dat je dan snel weggaat. Dat is geen reden om leaver genoemd te worden maar het geeft wel een idee dat je altijd de beste games uitzoekt...

@BadBoy NL: Hartelijk bedankt voor die 20 minpunten die ik kreeg nadat je de game had gequit, waarschijnlijk omdat je je levens gewoon te snel verklootte.

@Crazy Outkast/The Messiah: Hij mag dan wel veel kritiek hebben op dit topic maar na enkele ultra inspannende potjes kan ik concluderen dat hij een dope gast is! :cool: ;) _O_

18. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind t niet helemaal fair om mensen een slechte naam aan te meten omdat ze in een game zijn weg gegaan bij kelovitz, ik ben ook wel vaker tijdens een revenge potje na t 1e weggegaan ongeacht of ik spy of merc was. soms moet je nu eenmaal weg.

en dat er idd van die pokke lui tussen zitten neem dat alsjeblieft ff voor lief ipv een BLACKLIST.

19. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    oke, de grootste lamers in SC: PT zijn zeker weten die vieze vuile hackers zoals Jimifuku en Jimifuku Guest :confused: en ook Mario4Pres ofzoiets
    oke, eerst bestaan ze allebei niet en opeens staan de bovenaan in de ranking.. zo ontzettend zielig ! ik bedoel die Jimifuku heeft iets van 1100 potjes gespeeld in ongeveer 30 uur !!! dat is tog zon onzin? ik kan hier niet tegen en het maakt me echt kwaad als ik zie dat een HACKER bovenaan staat die het absoluut NIET verdient en zo ook eerlijke spelers een lagere rank bezorgt.

20. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Als je daar al een standpunt uit trekt dan snap ik niet wtf jij doet zo'n lijst op te stellen, dit is natuurlijk belachelijk.. En ik zal jou vertellen wanneer ik uit de lobby ga, als ik met een of andere N00b mag spelen tegen 2normale spelers, doe ik niet, maar dan vraag ik altijd nog eerst of de host hem wilt kicken.. Maar meestal ga ik abrupt weg als ik zie dat ik tegen een duidelijk 2-tal moet van een hoog level, en ik dan mag met iedereen die toevallig langskomt, want dat is nu eenmaal onbegonnen werkt, en als jij denkt dat ik alleen maar tegen level1, 2, 3 speel is dat 100% bullshit, sterker nog, ik speel meer met level 4 en 3 dan met 2 en 1, en ik denk evenveel level 5 als ieder ander. Misschien een beetje vaag, maar laat ik het zo zeggen, als ik met Sora speel dan willen wij 2 ook duiudelijk level 5-6 anders is het te makkelijk, en als ik in mijn eentje speel hang het van mijn maat af.. een lvl 1 in je team kan heeel veel slechts doen.. Vraag bijvoorbeeld Tempie of Pinda21.. ik durf echt wel, doe het meestal liever niet (met een n00b in mijn team) maar als niet beter komt dan ga ik of weg, of probeer het gewoon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina