1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ow dit is pas lame van ubisoft.. er staat een ammo crate bij de spawn van de spies in de warehouse.. daar kunnen mercenaries niet komen en je kunt in warehouse geen sabotage spelen.. |:-

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Het is dom, maar niet hinderlijk.

3. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je argumenten die ga je krijgen ook, ten eerste vind ik het teheel onterecht dat jullie zomaar mensen beschuldigen van '' hij is een cheater dit en dat'' net zoals deze hele topic want als iemand in een game weggaat zoudat niet om persoonlijke redenen kunnen gaan en het is al helemaal dom om er na 1 potje al gelijk conclusies uit te trekken van ''Dark Sniper is een cheater en dat geld trouwens ook voor iedereen die in die lijst staat, wie geeft jullie het recht om die mensen een slechte naam te geven op xbox live omdat jullie (die hier zech zielig genoeg mee bezig houden) een paar puntjes verliezen en een paar plaatsen op de ranglijst zakken ? ONZIN DUS EN TOTAAL ONTERECHT ! ten tweede wil ik nog zeggen dat iedereen in het begin van het spel zelf weggegaan zijn ik weet 100 % zeker dat iedereen hier het tenminste het ook wel 1 keer heeft gedaan ik geef het toe toen ik level 3 was heb ik het ook een paar keer gedaan, maar waarom dan deze topic het hoort er gewoon bij, dan moet je gewoon niet gelijk gaan zijken van Dark Sniper, Headcollector is een cheater dit en dat van Nederlanders over het algemeen leaven niet eens.
    En dan ten derde ik denk dat degene die nu vals lopen te beschuldigen en ander zwart lopen maken zelf nog de grootste cheaters zijn.

Ten vierde als je zo kwaad word en er niet tegen kan als er een keer iemand weggaat is xboxlive niks voor jou want dit zal altijd blijven gebeuren. TIP : SPEEL DAN GODVERREDOMME FREE i.p.v RANKING. Dat doen Headcollector en ik (Dark Sniper) ook atijd krijg je gelijk geen ruzie meer.

4. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik speel de hele dagen online en ik ekn de meeste nederlanders wel en die lijst klopt niks van.
    Heyt is niet zo als ze een potje gequit zijn dat ze gelijk cheater zijn.

BadBoy NL
    Darpachief
    Captainkeyes
    Toofast2Furious
    Headcollector
    NL MASTER

Ik bedoel dit zijn mensen waar ik wel vaker mee gespeeld heb maar ze zijn bij mij nog nooit gequit.

Misschien ligt het ook wel een beetje aan jezelf, er zijn ook mensen die maken een server en kiezen een level en launchen hem snel terwijl ze dat niet overleggen met de rest, zodat je al gelijk een kutsfeer krijgt.

Ik vind dat je die lijst weg moet halen en niemand moet beschuldigen en je je eigen cheaters maar moet uitzoeken ik bedoel, ik kwam laats een server binnen met sluipschutter13 en hij zei ja jij bent een cheater niet weggaan heh ? Ik d8 wat krijgen we nou dan dus ik en nog iemand spelen en we winnen maar de laatste 10 seconden gaat hij Zelf weg.
    Dan hij heeft het dus waarschijnlijk van die lijst daar dat ik een cheater ben, terwijl ik dus nooit wegga maarja.... Dan ga ik toch ook niet gelijk een thread maken met '' Sluipschutter13 is cheater post hier alle cheaters ''

Dat is gewoon ronduit triest en ik vond dat jullie hiermee moeten ophouden.

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Weet je wat ik vreemd vind.. Die jimifuku staat al tijdje bovenaan, en alweer naar level 9 gehopt, maar 4e stond een week geleden nog Jimifuku guest.. die is van 2200 naar 1100 punten gegaan.... Hij staat nu onder mij.. En niet ver van deze Jimifuku guest staat Jimifuku 2... Dus ik weet niet.. Hackt ie? of heeft ie 4xboxe waarmee die zichzelf omhoog pusht of? Iniedergeval superlame...

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt zeggen wat je wil Dark Sniper..... er zijn een aantal mensen die NOOIT leaven. En dat hoort zo. Op Free spelen vind ik geen oplossing van het probleem, niet meer leaven dat is de oplossing !!!

7. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    kan je allemaal wel zeggen snipo,

Maar de 3 games die ik met Headcollector heb gespeeld heeft hij ook alle 3 gequit!

Wat maak ik daar dus uit op: 100% lame die Headcollector!

B.T.W. hoe wil jij beweren dat Headcollector niet lame is als tientallen anderen het tegendeel beweren? En ook erg verdacht dat je voor hm opkomt terwijl hij je vaste speelmaatje is...

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  8. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Wel een aardig idee dit topic, maar ik onthou die namen op deze lijst toch echt niet. Dus wel een leuk idee, maar niet erg praktisch.

9. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Wel practiesch, die mensen die eop staan zien dat ze online niet echt gelieft worden en dat er weinig mensen met ze willen spelen. Met een beetje (heel veel) geluk gaan ze zich dan beteren ;)

10. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Maar komen al die mensen op die lijst weleens op Xbw?
    Maar ik vind het wel een aardig idee. Daar niet van.

11. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar naar Dark Sniper NL,

Hij is een van de meest besproken mensen op deze tread. En hij is ook bezig constante smoesjes te bedenken... kijk maar een paar reply`s hoger.

12. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor goede en slechte dingen over hem. Maar het blijft maar 1 persoon. De helft van de lijst heb ik hier nog nooit gezien. Dus het maakt niet zoveel uit of de lijst er is.

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Wat ik welvreemd vind.. is dat we toen we vanavond tegen ze gingen spelen (Ik en sora tegen Dark Sniper NL en Headcollector NL) ze de hele tijd geen ranking wouden, en we dus eerst zonder ranking gingen spelen.. Maar dat ze daarna ineens toch weer wel ranking wouden nadat wij spy waren geweest in cinema en het nu hun beurt was... De hele tijd zeggen dat ze nooit meer voor ranking spelen maar tog ineens wel geen probleme als ze spy zijn in cinema... Weird.. Maar ik zal het misschien wel wat verkeerd door hebben gekregen (hoop ik).. Maar ze moeten niet schijnheilig liggen doen, want ik weet wel zeker dat ze in de 2e week dat Splintercell hier op live speelbaar was enorm veel leavden.. NIet 3 of 4 x, of ik moet toevallig al deze keren tegen hun hebben gespeeld... En ik kan me nog goed herrineren dat ze toegaven dat ze terug gingen naar de lobby, en dat ze zeiden mij de puntjes niet gunde en ze nu geen punten zouden verliezen. (waar ook idd een trucje voor is......)

14. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... De rest is misschien zo slim als lamer niet in deze tread te reageren. De wat slimmere lamers weten waarschijnlijk dat je tegen zoveel beschuldegingen verdedigen nergens op uit draait!

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  15. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Is daar dan een trucje voor? Verklaard meteen waarom veel weg gaan als level 3 of 4 als ze punten kunnen verliezen.

16. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Kilik: Kilik, vier mensen in die lijst van jouw hebben notabene bij mij geleavet waaronder BadBoy NL die er nog een schepje bovenop doet. De game session quiten net voor einde waardoor iedereen -20 krijgt!

@Undergrounder: Nou ik heb al veel mensen gekickt die in de lijst zitten en nu zou ik de lijst niet zo kunnen ophoesten maar of iemand wel of niet op de lijst staat weet ik wel. (Kill Bill Vol 1,2 waren echt lachen) ;)

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    leavers moeten volgens mij geboycot worden. Verwijder ze uit je friendlist kick ze uit je sesion zeg het tegen iedereen die je kent. Dan gaan we zo'n drie weken zo bezig, en dan kijken of ze niet meer leaven. :cool:

eey lucas ik ben de neef van mohammed (major m nl). en kill bill vond ik wel tegenvallen zowel 1 als 2 |:-

18. DOG OF DOOM

DOG OF DOOM Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja,ja
    ik een leaver, niet dus mijn naam een beedje zwart maken want in pandora tomorow host ik meestal zelf en ik join meestal friends maar mijn naam bij leavers te zetten kan niet want ik ben noch nooit ergens geleaft meschien omdat ik moest eten, ik leave niet en dan ga je zeggen dat ik een leaver ben!!!!! :mad: :confused: DOG OF DOOM

19. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb niks gezegt. Dark Sniper zei: Ja laat hem maar op ranking staan en launche, ik stond nog niet op ready en ik roepen doe ranking uit. Maja, daar wat het al te laat voor en de game begon.

20. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun jij nou mensen uit je friendlist verwijderen en ze kicken als je geeneens een gamertag hebt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina