Ten eerste moet ik zeggen dat Splinter Cell: Pandora Tomorrow een supervet spel is. De singleplayer boeit me en het online gedeelte is werkelijk een reden om Live alleen al aan te schaffen.
Maar nu, het online gedeelte is voorzien van ranglijsten en dat levert heel wat frustraties op. Jullie kennen het vast wel, je wint haast en iemand verlaat de game. Hij krijgt een vette penalty maar jij, zoals mevrouw Mourali dat zo goed kan zeggen, gaat naar huis met niets!
Nu heb ik een idee; naarmate je meer speelt kom je natuurlijk ook meer leavers tegen. Wat als we nu eens alle nederlandse mensen die leaven, en dan bedoel ik mensen die dat
geregeld doen of waarvan je een
sterk vermoeden dat diegene dat deed voor de stats, in dit topic plaatsen. Punt een om de leavers te laten zien dat wij dat niet pikken en dat we ons kunnen voorbereiden door mensen voor de game begint eruit te knikkeren. En punt twee, we gebruiken dit topic gewoon als "schandpaal".
Alvast bedankt en zie het maar als een "zuivering van de community" en mischien dat we nu meer games kunnnen spelen en die ook afmaken!
Leavers waar je maar beter niet mee kunt spelen!:
BadBoy NL
DOG OF DOOM
Darpachief
Captainkeyes
Tom and Roel
Hardweir
Toofast2Furious
burki4ever
Thecrusher 89
BATI NL
Maus NL
Dark Sniper NL
Headcollector
Killaking 66
King Jelzie
Robborobbo
NL MASTER
Stalsius
Dark Lucifer NL
Conan Barbarian
Heebres
Sluipschutter 13
Na een tijdje wordt je uit de lijst verwijderd. Als je vindt dat je ten onrechte in deze lijst staat. Kom met argumenten!
Klik om te vergroten...