1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens bij mij staan er geen leavers in de lijst. Ik doe alleen een friend request als ik een aantal keren goed met hem of tegen hem heb gespeeld zonder dat hij leavt.

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    dog of doom stomme sukkel, ik weet niet wat jij lult hoor? maar jij bent de meest irritante/slechtste/oneerlijke/slecht-tegen-verlies-kunnende host in heel SC PT..altijd als ik join en we spelen en je word ingemaakt (zoals altijd) ga je terug naar de lobby ALTIJD!! of je speelt deathmatch op ranking waar je als merc geen mines mag gebruiken, ga je ook gewoon midden in een game weg..en je gaf het zelf toe dat je terug ging omdat het slecht ging. ik ken zoveeeel mensen die dat ook bij jou hebben meegemaakt dus nou geen bullshit dingen lullen...
    je bent gewoon een LOZER die kinderachtig gedrag vertoont !!
    mensen.. Join Dog Of Doom niet !! hij gaat ALTIJD terug naar de lobby en bezorgt op die manier iedereen -punten !!

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  3. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    --

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  4. Rario

Rario ...

Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet toe geven hoe kan hij nou een leaver zijn als hij altijd de games zelf host.

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ben je dom of zo? Je staat niet voor niets op die lijst jongen. Waarom zou kelovitz ( een zeer betrouwbare kerel) jou op de lijst zetten terwijl je NOOIT weg gaat uit de game of wat dan ook doet om die - punten te kunnen omzeilen.

Geef goede argumenten alsjeblieft.

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dit spel wordt egt wel verziekt door de ranking. Komt er geen update ofzo om de ranking wat te veranderen zodat er geen mensen zijn die leaven want nu krijg je dit soort ruzies.

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    hij is gewoon een lamer, dit is ook een draad genaamd: lijst voor LAMERS

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja sorry dat ik het zeg maar dit is dus echt TRIEST. Ruzie maken om mensen die gamen op een manier die je niet aanstaat. Dat hou je toch. Spreek de makers aan om t te patchen, meer kun je niet doen. T is maar een computerspelleke, en als t je niet bevalt doe je toch gewoon alleen met friends. Probleem opgelost.

1 persoon vindt dit leuk.
  9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mooi gesproken alexvkan :)

Deze thread gaat op slot, heb het nu lang zat aangezien en er wordt alleen maar geflamed en gebitcht op elkaar.

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina