1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    goeie topic :)
    alleen niet waterdicht aangezien je ook op de lijst komt als je verbinding een keer wegvalt.
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Kwam er net nog een tegen: Robborobbo. Weet alleen niet wat de rede was, maar 't was wel toevallig dat 'ie net wegging nadat hij 3 keer gekilled was :p.
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook roborobbo
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me dan dat hij dan zo'n lamer is :cool:.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    So hé, de lijst wordt al lang.

    Splinter Cell: Pandora Tomorrow Lamerlist:
    1) Robborobbo

    Whoohoo, het schiet op 8)
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat had ik de eerste keer ik Splinter Cell op Live speelde. Erg frustrerend, was ook de eerse keer ik een merc beet pakte, wil ik net iets gaan fluisteren "PAF" internet eruit :{
     
  7. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet ik wel dat ik niet met Robborobbo speel! Als mensen weten dat het niet gewaardeerd wordt en dat er ook maatregelen worden getroffen is dit probleem gedeeltelijk op te lossen...

    Ja dat is vervelend als je internet eruit ligt maar de penalty moet zeker hoger worden. Ik ken ook iemand waarbij het internet uitvalt als de telefoon gaat... Da's zwaar klote :{
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Black list

    Ik ben het met kelovitz eens ik zie dit dan ook meer als een scheldpaal dan als een effectieve manier om van die lamers af te komen... Maar er moet gewoon ff een goede patch voor uitkomen.
    Met min 25 ofzo dat je dus beter kan afspelen en dan min 10 hebben in plaats van min 25.

    Maar ik heb er alvast een paar (de lijst wordt vast nog wel groter :) )

    NL MASTER (hij heeft echt al iets van 10 keer voor het einde gedisconnect en dan komt ie 1 minuut later weer terug in de server en dan doet ie het weer) Hij is voor mij dus de grootste LAMER van dit moment, maar Sora en TFO zijn de ergste!!!

    Sora en TFO (deze gasten waren echt minder de eerste ronde wonnen wij, en hadden dus vet veel punten aftrek, de ronde erna wonnen wij DIK maar toen had sora opeens zogenaamd "lag" en daarom moest ie 10seconden voor het einde disconnecten, yeay right) En toen zij wonnen kregen ze nog min punten ook!!! Oftewel: These guys do it all the time!

    Mzzl:
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  9. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alles best zolang je dan maar geen penalty krijgt als je teammate weggaat, das echt zwaar kut

    maar wat mij een goed systeem lijkt is penalty is gewoon het aantal punten dat je zou verliezen als je verliest plus 10%
    en dan alleen als je weggaat dus niet als je connection faalt.

    maja dan gaan straks al die losers massaal t stekkertje dr uittrekken, tis iniedergeval een stuk beter denk ik. en als je moet eten ofzo of moet pissen heb je pech dat moet je dan maar gewoon van te voren inzien
     
  10. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ze ook ff moeten veranderen is dat je niet weg kan als ie aan het aftellen is, maar dat zal wel komen met de patch voor die geluidbugs e.d.
     
  11. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    wat staat dat trouwens klote, XBW Groentje bah, hoeveel posts moet ik hebben om dat weg te halen?
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat dacht je van de FAQ/Beleid lezen? :{

    Anyway, leavers zijn dom, zeker als je lekker aan het spelen bent en ze gaan weg omdat je teveel kont schopt. Ze moeten er eens wat op vinden maarja je zult zulke mensen altijd houden. Gasten die trouwens zeggen dat stats niet boeien etc hebben wel gelijk, maar jij vind het vast leuk als mensen steeds weggaan in een game? Dit heeft in principe niets met stats te maken. Leavers geven juist wel om stats omdat die weggaan omdat ze anders punten verliezen.

    Blijvers zijn meestal geen leavers :)
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met Gangstra Ba eens dat dit kl*te NL MASTER egt te triest voor woorden is want hij flikt mij het disconnecten ook al heel erg vaak.
     
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak zat met NL Master gespeeld en is nog nooit weggegaan. Ik ga nooit tijdens een game weg, alleen als er extreme lag is want daar word ik helemaal gek van :mad: Dan ik je nog niet eens normaal lopen
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  15. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    yup had er net ook een paar,

    wij in de warehouse de mercenary spelen, schieten echt steeds die spionnen dood. beeindigd die franzoos 20 seconde voor het einde het spel. Gaat ie vervolgens allemaal andere lvvls doen maar we mochten geen een keer spy zijn of kregen de kans niet om te switchen. mogen we vervolgens eindelijk spy zijn..... naar welk lvvl gaat die host toe..... naar de warehouse

    tering genaaid gewoon :mad:
     
  16. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was net met ninto aan het spelen gingen
    stalsius en dark lucifer nl 2x achter elkaar weg

    dus:
    STALSIUS
    DARK LUCIFER NL
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed samen speeld met je team maat dan is warehouse makkelijk te winnen met spies.
     
  18. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    FF deze thread samenvatten. IEDEREEN leavt op een paar enkele goede gasten na. Ongeveer 90 % gaat weg bij mij. Dit is gewoon te ziek. Vooral die mensen die pas weggaan op de laatste seconde. Maar let maar eens op: die mensen die connection lost hebben zijn toevallig nooit aan de winnende hand. Dus een lijst van die lamers past amper op deze site:confused:
     
  19. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    zwaar balen he vandaag had ik t gvd 6 keer achter elkaar!
     
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, jij bent _O_ King Tuur _O_. Vind je 't gek? :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina