1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionhard

    Lionhard Guest

    nou zeg je kan natuurlijk ook overdrijven...

    Wel raar want ik maak het natuurlij ook altijd mee.. maar niet zo heel vaak.. en als ze quiten krijgen ze een grote penalty... en meestal zijn het van die lame-ass americanen...
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaar ook de ':p'..
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    De lijst is weer ge-update. Dark Lucifer NL woont notabene een paar straten verderop bij mij, even een ''bezoekje'' brengen... :cool:

    Het neemt alweer een beetje af, het leaven, maar het blijft lastig. Als je een game binnenkomt met een "bekende leaver" ga gewoon weg of als je de host bent flikker je hem eruit.


    Suc6
     
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom voeren ze het Top Spin systeem niet in? Als iemand weg gaat dat je dan toch de punten krijgt. En dat er bij hem dan punten afgaan.
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me ook een goed plan en ik heb het ook al meerdere keren gehoord, mischien omdat dat echt bij een sport hoort. Als iemand weggaat geeft hij zich gewonnen waardoor statistisch gezien jij wint...

    Goed idee
     
  6. Lionhard

    Lionhard Guest

    jah maar hoe maak je dat ubisoft duidelijk?
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel vaak met NL master en voor zover ik weet leaved hij nooit :{
     
  8. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Door ze te overladen met e-mails:D
     
  9. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Als wij het allemaal zien dan neem ik aan dat zij ook niet achterlijk zijn. Ze weten wel dat het niet echt klopt allemaal. Maar ja, ze moeten het toch patchen.
     
  10. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    fhiew ik sta er nog niet bij }:]

    dat kan wel want xboxlive loopt bij mij vaak vast (per 10 potjes 1 keer) dus als iemand met me speelt en ik leave....kan ik er niets aan doen...ik leave zowiezo nooit om de punten...ik ben level 2 en dan verlies je er nog geen 8)
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt te zielig wee. Als ik win (is niet super vaak): jaaaa mijn modem viel eruit. Jaaaa kreeg een friendrequest was per ongeluk geaccepteerd. Stroom viel eraf. Mijn cavia het mijn xbox opgegeten ;)

    DIT ALLEMAAL TOEVALLIG TOEN ZE AAN HET VERLIEZEN WAREN!!
    (xbox live valt gewooon niet uit als je aan het winnen bent)

    We kunnen beter de origineelste leave smoes prijs uitgeven :{
     
  12. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    enige keeren wanneer warehouse makkelijk is voor spies is tegen noobs en dan kan je gewoon hun nek 6 x breeken
    als je 2 teams hebt die ongeveer gelijk aan skill zijn dan moet je echt goed spelen wil je winnen op warehouse
    warehouse is echt zo'n map die iets makkelijker voor merc is dan spy iniedergeval in het eerste en laatste gedeelte
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2004
  13. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    hu, zat ik niet in een room met jou en na 2sec dat ik al leavde....toen responde Xboxlive weer niet. weet iemand hier een oplossing op want het komt mn keel uithangen. Zit ik net in de laatste 30sec. in het voordeel, valt xboxlive weer uit...spel al 1dag niet meer aangeraakt....
     
  14. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    IK baal ook ontzettend van leavers, maar toch vind ik dat het 'topspin ranking' systeem niet een goed idee. Dan kun je gewoon met 3 mensen afspreken dat er 2 de hele tijd weggaan zodat jij heel veel punten krijgt en bovenaan in de rankings komt.
    Die 2 die de hele tijd weggaan zijn dan gewoon 2 level 2ers (lkkr veel 2's in deze zin :D) die lvl 2ers verliezen geen punten omdat ze nog lvl 2 zijn
     
  15. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doen ze toch gewoon dat lvl 1 en 2 ook punten kunnen verliezen ;)
     
  16. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn egt wel een paar sukkels die een vriend op de eerst plaats van de wereld willen helpen ;)
     
  17. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde gisteren een potje Splinter Cell en verloor 19 punten, terwijl ik level 2 ben! Dit klopt toch niet? Ik heb geen games daarvoor geleaved ofzo....
     
  18. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Zerosaber was gister ook zo vriendelijk om te "leaven".
    Maar omdat hij de host was verloor iedereen punten.|:-


    Dus al lekker wezen klagen op de site van ubisoft.com
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Het slaat ook totaal nergens op dat jij ook punten verliest omdat de host leaved?
     
  20. Lionhard

    Lionhard Guest

    Nou ik heb helaas wel het probleem dat mijn xbox live nog wel is wil uitvallen.. het is gelukkig nog niet gebeurt met splinter cell... maar dat komt omdat mijn router raar doet... Als ik zit te msnen valt hij ook wel is uit... dus het kan wel gebeuren...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina