Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar vaak is het dat ze gewoon weg gaan omdat ze verliezen. Bij mij loopt die ook weleens vast(Laatst liep die vast toen er stond mission succesfull, das pas klote)

2. Leavers:

King Jelzie
    Dark Lucifer
    Killaking66
    Jawalker haat ik gewoon, das gewoon een mietje

3. Voor de rest weet ik er effe geen te verzinnen
    Ik schrijf wel alleen de Nederlanders op anders wordt de lijst zo lang

4. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    dit probleem heb ik ook en is zwaar irritant ..

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Belachelijke leavers:
    Dark Sniper NL
    Headcollector

Ken er veel meer, maar niet bij naam:) maar deze 2 zijn ECHT erg

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu weten we het wel! :mad: Wat kan ik er aan doen als dark sniper zijn host sluit als we aan het verliezen zijn? En toen was hij erg pissed ergens om en ging weg, daarom spelen we nu niet meer met rank zodat het niet meer gebeurt.

7. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Dark Lucifer was in een potje van mij ook al 2 keer weggegaan. Echt zwaar irritant. Mij maken de stats niet veel uit, speel gewoon voor de fun. Ik vind het gewoon klote dat je dan in ene keer 2 tegen 1 moet spelen en dat is niet leuk...dan is het maar weer terug naar de lobby en wachten op een nieuwe tegenstander/medespeler.

En wat mij al veel is opgevallen is dat de Level 1 en 2 gasten veel weggaan. Is dus net of ze de andere spelers geen punten gunnen in een ranking game. En ik maar iedere keer voor een ranking game tegen de level 1 en 2 gasten zeggen dat ze geen punten zullen verliezen wanneer ze niet winnen en het dus niet nodig is om het spel te verlaten.

Sommige spelers verlaten het spel niet express maar komt door iets waar ze niets aan kunnen doen. Ik had gisteren nog 2 potjes waarbij mijn game vastliep en dan nog een potje waarbij ik in ene keer een scherm kreeg waarin werd gezegd dat de host de match had beeindigd.. ik terug in mijn friends list kijken en wat zie ik daar?? de match was nog steeds aan de gang.

Er zitten gewoon nog enkele fouten in de game die ze snel op moeten lossen.
    1. in de lucht blijven hangen
    2. in het decor vast komen te zitten
    3. op worden geblazen door een mijn/granaat en dood op een merc vallen waardoor je het hele level door wordt gesleept tot je verdwijnt. (is wel grappig om te zien:p)
    4. Dat je het scherm krijgt te zien dat de host de match heeft beeindigd wat niet zo is
    5. zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar ik blijf het spel spelen ondanks die fouten, ben zooooo verslaafd aan SC:pT via Live

8. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens...die fouten dat de host de match heeft beeindgid zijn zwaar irritant...

9. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    doe je dat vaker? je vrienden VERNAAIEN

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik begin die leavers echt zat te worden.. vooral als ze bij mission complete snel weggaan :mad:

maar ben vandaag ondanks al die leavers toch lv 4 geworden }:]

ubisoft zou de quit session optie uit het start menu moeten halen als je rank speelt.. dat moet veel oplossen

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan gaan die flikkers gewoon hun Box uitzetten. Mensen die niet leaven kunnen me nog altijd adden :)

12. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt zielig als je bekijkt wat mensen voor statistics doen koste wat kost. Stats moeten gewoon eerlijk zijn. Het zou niet leuk zijn als jij bijvoorbeeld niet geselecteerd wordt voor een bepaald game-event terwijl jij veel beter bent als een geselecteerde en hij cheat of gaat "verkeerd" om met de ranglijsten.

Naast het melden op dit topic zouden wij ook diegene die leavt een feedback moeten sturen. (cheating)

Zodra iedereen dit doet is de kans groot dat hij gebanned wordt. Het is maar een kleine moeite en een directe en in-directe bestrijding van leavers.

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik zag vandaag dat het mogelijk was om een rank potje met 3 spies en een merc te spelen. hoe dat precies moet weet ik niet maar ik kreeg wel gewoon punten. Volgens mij had een merc net voordat de game begon nog van team geswitched. Ik hoop niet dat iedereen dit binnekort gaat doen :)

14. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik stuur ook altijd bad feedback als ze leaven.

15. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    SORA !!!

Wat flikken jullie me nau.

Eerst vragen of ik leav, dan vertellen dat je een scheithekel aan die leavers hebt. Je stuurt me een frienrequest aangezien ik vertel dat ik ook NOOIT leav.

Eerst gaan we een game spelen die jullie winnen. De game daar na win ik (met een wildvreemde) naaien jullie er gelijk uit, de laatste seconde

Ik wwet niet meer zeker wie leavde jij of die maat van je. Anyways het was gewoon afgesproken want in de lobby waren jullie allebei pleite.

Toch niet bij allebei de modem eruit gevallen ofwel :mad:

16. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nog een paar Nederlanders die zo eens van leaven houden:

BATI NL ----> Hij was spy, 4x gekilled en ging terug naar de lobby
    Maus NL ----> Zelfde als BATI
    Thecrusher 89 ----> Zelfde als BATI
    burki4ever ----> Leavde te game terwijl mijn teammaat de laatste ND133 aan het hacken was.

Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  17. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    dit klinkt misschien een beetje toevallig en ongeloofwaardig maar de modem was inderdaad uitgevallen.. en omdat die TFO nog geen internet + account heeft speelde hij ook op mijn verbinding met mijn router op mijn gamertag dus viel bij hem internet ook uit..

nogmaals, dit was niet de bedoeling en zal niet meer gebeuren (althans dat hangt van de router af) maar als het aan mij ligt gebeurd het niet meer

18. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmmm oké dan.

Everybody deserves a second chance.

Maar luister Sora:

Het is een beetje toevallig dat wanneer jullie verliezen jullie modem eruit valt. Nadat jullie allebei 4 gekilled waren valt de modem eruit percies na de laatste kill.

HOE KAN HET TOCH DAT BIJ ANDERE LIVE GAMES GEEN I-NET PROBLEMEN ZIJN :mad::mad::mad:

Mijn broertje heeft de hele middag zitten gamen veeeeeeel meer gewonnen dan veloren toch hebben we 25 punten minder :mad:

19. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En nog een leaver:

Toofast2furious

ook een nederlander geloof ik. Ik hoop dat Ubi Soft hier gauw iets aan gaat doen, want het wordt toch wel erg. |:-

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb altijd problemen bij live games.. counter strike, pso etc. alleen bij dit spel is het echt een probleem..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina